Witam.
Posiadam 626 GF, 97r. Ostatnio pojawił się problem z centralnym zamkiem. Wygląda to tak, że zamki cały czas same się zamykają, jak otworzę drzwi kluczykiem to centralny od razy z powrotem sam się zaryglowuje i robi to w kółko, czasem parę razy po rząd, a czasem co parę minut. Nie mam pilota, bo poprzedni właściciel miał jakieś problemy z alarmem i został on wycięty. Obecnie wyjąłem bezpiecznik od centralnego i na razie muszę wszystkie drzwi otwierać ręczne. Rozbierałem już drzwi od strony kierowcy, ale żadnej wady nie znalazłem. Być może jest jakiś problem z centralką, ale nawet nie wiem gdzie jej szukać. Mam właśnie jeszcze dodatkowe pytanie w tej kwestii – jeżeli okaże się, że centralka jest uszkodzona, to czy jest możliwość zastąpienia jej nieoryginalnym sterownikiem współpracującym z pilotami?
Centralny zamek szaleje
Strona 1 z 1
Miałem takie same,wręcz identyczne objawy, też bawiłem się bezpiecznikiem itp.
Myślałem, że to wina minusowych temperatur, wówczas panujących. Nic nie rozbierałem tylko odłączyłem akumulator na ok. 2 min. Po ponownym podłączeniu akumulatora wszystko wróciło do normy i trwa do dziś
Najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze. Spróbuj może pomoże
Najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze. Spróbuj może pomoże
Be Quick Or Be Dead
- Od: 7 maja 2008, 20:33
- Posty: 96
- Skąd: Wrocław
- Auto: Xedos 2.0V6 92.
Witam,
Ja mam mazde 323F BJ z 2002 roku i od niedawna mam ten sam problem. Tzn., podobnie jak koledzy wyżej myślałem, że to niska temperaura jest za to w jakiś sposób odpowiedzialna, bo pierwszy raz zdarzyło mi się to przy około minus 10.
Również centralny zamek niekiedy szaleje i po próbie otwarcia samochodu, siłowniki od drzwi pracują w kółko. Niekiey włącza się alarm, już po wejściu do samochodu, a nawet już dwa razy zaryglowały się drzwi z kluczykiem w stacyjce przy odpalonym silniku (w czasie skrobania szyb) i trzeba było otwierać zapasowym kluczykiem.
Odłączanie akumulatora, ani naładowanie go nie pomogło – tzn. pomogło o tyle, że zjawisko występuje znacznie rzadziej, jednak nie ustąpiło. Podobnie wymiana pilota na zapasowego (myślałem, że może się bateria w starym wyczerpała), spowodowała spokój tylko na parę dni.
Po przeszukaniu forum, dowiedziałem się, że muszę jeszcze posprawdzać czystość styków we wszystkich drzwiach. Zobaczymy, może to pomoże.
Ja mam mazde 323F BJ z 2002 roku i od niedawna mam ten sam problem. Tzn., podobnie jak koledzy wyżej myślałem, że to niska temperaura jest za to w jakiś sposób odpowiedzialna, bo pierwszy raz zdarzyło mi się to przy około minus 10.
Również centralny zamek niekiedy szaleje i po próbie otwarcia samochodu, siłowniki od drzwi pracują w kółko. Niekiey włącza się alarm, już po wejściu do samochodu, a nawet już dwa razy zaryglowały się drzwi z kluczykiem w stacyjce przy odpalonym silniku (w czasie skrobania szyb) i trzeba było otwierać zapasowym kluczykiem.
Odłączanie akumulatora, ani naładowanie go nie pomogło – tzn. pomogło o tyle, że zjawisko występuje znacznie rzadziej, jednak nie ustąpiło. Podobnie wymiana pilota na zapasowego (myślałem, że może się bateria w starym wyczerpała), spowodowała spokój tylko na parę dni.
Po przeszukaniu forum, dowiedziałem się, że muszę jeszcze posprawdzać czystość styków we wszystkich drzwiach. Zobaczymy, może to pomoże.
Wszystko jest trudne, nim stanie się łatwe...
- Od: 24 cze 2010, 22:43
- Posty: 336 (1/1)
- Skąd: Piła
- Auto: Mazda 3 BK 2,3 USA 2007r.
moja była 323F BJ 1,6 2002r.
Witam!
Z podobnym przypadkiem spotkałem się u kolegi tuż po wymianie zamka.
A winę ponosiła niewłaściwa regulacja cięgien.
Zwróćcie uwagę czy elementy "ryglowania" drzwi w każdych drzwiach ustawiają się w takiej samej pozycji, może któryś z siłowników ma za mały ruch do wykonania danej czynności (zamknięcie/otwarcie) i stąd mogą brać się tego typu problemy.
Z podobnym przypadkiem spotkałem się u kolegi tuż po wymianie zamka.
A winę ponosiła niewłaściwa regulacja cięgien.
Zwróćcie uwagę czy elementy "ryglowania" drzwi w każdych drzwiach ustawiają się w takiej samej pozycji, może któryś z siłowników ma za mały ruch do wykonania danej czynności (zamknięcie/otwarcie) i stąd mogą brać się tego typu problemy.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6