Wymiana sworznia wahacza przedniego.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez jacobs » 21 sie 2010, 23:23

Ja bym pojechał na geometrię po takiej operacji, wątpię żeby sworzeń ustawił się dokładnie tak jak stary.

Jak ktoś chce mieć pewność, że dobrze siedzi to polecam lekko przyspawać w 2-3 punktach <zeby> . Mi kiedyś wypadł.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez rumunn95 » 21 sie 2010, 23:25

ja dla bezpeiczenstwa zlapalem 3 punkty migomatem i bardzo szybko zchlodzilem zeby nie roztopilo srodka fotorelacja super przyda sie innym
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez jaco06 » 22 sie 2010, 09:44

Nie spawalem bo w zestawie byl pierscien ktory sie zaklada jak juz siedzi sworzen w wahaczu. A mysle ze jakies lipne miesliscie te sworznie ze wypadaly, bo przeciez orginal jest tylko wcisniety i nie jest spawany i zabezpieczany. Ja zalozylem sworzen firmy SWAG podobno bardzo dobra firma niemiecka koszt 47zl za sztuke. A jesli chodzi o zbierznosc to nie jade na ustwienie, zobacze czy bedzie brac mi opony a opony chce zmienic, raczej nie bedzie trzeba ustawiac bo bym czul podczas jazdy ze mnie sciaga :P
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2009, 07:49
Posty: 39
Skąd: Koszalin
Auto: Byla Mazda 323 2.0 DiTD 2000r 90KM

obecne VOLVO V40 2003r 116KM

Postprzez rumunn95 » 22 sie 2010, 16:51

mi nie wypadal ale dla bezpieczenstwa tajk zrobilem nie bylo pierscienia w sforzniu od kijanki
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Riki » 23 sie 2010, 17:52

rumunn – dokładnie -szybkie polewanie jest istotne :D inaczej od razu szlag do trafi :|

jacobs dobrze prawi :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez hermol » 20 sty 2011, 10:44

jaco06 napisał(a):Nie spawalem bo w zestawie byl pierscien ktory sie zaklada jak juz siedzi sworzen w wahaczu. A mysle ze jakies lipne miesliscie te sworznie ze wypadaly, bo przeciez orginal jest tylko wcisniety i nie jest spawany i zabezpieczany. Ja zalozylem sworzen firmy SWAG podobno bardzo dobra firma niemiecka koszt 47zl za sztuke. A jesli chodzi o zbierznosc to nie jade na ustwienie, zobacze czy bedzie brac mi opony a opony chce zmienic, raczej nie bedzie trzeba ustawiac bo bym czul podczas jazdy ze mnie sciaga :P


Witam,
Jacob gdzie kupowałeś sworzeń SWAGa do GF ? Jakiś p/n?

Riki ewentualnie co polecacie zamiast SWAG-a , CTR-a? Orientuje się ktoś, który ze sworzni do GF ma pierścień zabezpieczający?

Pozdr.
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2008, 00:02
Posty: 126
Skąd: Cz-wa
Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu

Postprzez Riki » 21 sty 2011, 00:23

...............CTRa :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez hermol » 28 sty 2011, 14:05

Riki napisał(a):...............CTRa :)


W taki się zaopatrzę jeśli wahacz nie będzie mocno skorodowany i nie będzie miał wielkiego luzu.
Dodatkowo 3 spawy migiem zrobi się i już.

Po każdym spawie od razu do wody, żeby schłodzić, żeby tworzywa w środku nie roztopić?

Pozdr.
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2008, 00:02
Posty: 126
Skąd: Cz-wa
Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu

Postprzez rumunn95 » 28 sty 2011, 22:08

tak, nie spawy a punkty :)
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez hermol » 28 sty 2011, 23:03

OK :)
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2008, 00:02
Posty: 126
Skąd: Cz-wa
Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu

Postprzez Riki » 29 sty 2011, 00:51

hermol napisał(a):Po każdym spawie od razu do wody, żeby schłodzić, żeby tworzywa w środku nie roztopić?

Dokładnie.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez jaco06 » 31 sty 2011, 19:37

jezeli ktos chce kupic sworzen SWAG razem z pierscieniem to podaje nr katalogowy 83780003 ewentualnie G030-99-356, koszt sworznia 48zl przynajmniej ja tyle placilem :P
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2009, 07:49
Posty: 39
Skąd: Koszalin
Auto: Byla Mazda 323 2.0 DiTD 2000r 90KM

obecne VOLVO V40 2003r 116KM

Postprzez Boross-1-6 » 11 mar 2011, 10:09

Krótkie info odnośnie wstawiania, przeze mnie zamienników wahaczy. Minął rok od wymiany i mimo, że moja dorga asfaltowa jest równa jak polna po ulewach, to na szarpakach podczas przeglądu (18.02.2011) przeszły wzorowo. Tak więc komplet wahaczy za 150 peelnów i jest git.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2010, 11:12
Posty: 31
Skąd: Nowa Wioska k. Kwidzyna
Auto: Mazda Tribute 3.0 v6 197KM 2001r.

Postprzez lucas83 » 11 mar 2011, 11:57

Komplet wahaczy za 150 PLN? Znaczy się, że po jednym na stronę? Jak możesz, to podaj markę wahacza i gdzie kupiłeś w takiej cenie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez Boross-1-6 » 11 mar 2011, 12:36

zaraz przeszukam allegrogo i zapodam linka
Nie mogę znaleźć. Wiec skoro nie mam tego na allegro to musiałem z jakiegoś sklepu internetowego. Poszukam później i napisze jakby co.
Pozdro
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2010, 11:12
Posty: 31
Skąd: Nowa Wioska k. Kwidzyna
Auto: Mazda Tribute 3.0 v6 197KM 2001r.

Postprzez makumba1975 » 11 mar 2011, 14:10

Sworzeń firmy 555 ma pierścień zabezpieczajacy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2009, 21:39
Posty: 43
Skąd: Suwałki
Auto: Mazda 626 GF DITD 99, Honda CBR 1100 XX Super Blackbird 99.

Postprzez Boross-1-6 » 3 kwi 2011, 13:46

Boross-1-6 napisał(a):Krótkie info odnośnie wstawiania, przeze mnie zamienników wahaczy. Minął rok od wymiany i mimo, że moja dorga asfaltowa jest równa jak polna po ulewach, to na szarpakach podczas przeglądu (18.02.2011) przeszły wzorowo. Tak więc komplet wahaczy za 150 peelnów i jest git.
Pozdrawiam

Przepraszam was Wszystkich za wprowadzenie w błąd.
Po wielu pytaniach odnośnie tych wahaczy przeszukałem dokładnie transakcje i znalazłem.
Zapłaciłem za nie 300 zł razem z przesyłką.
Sprzedający to: FART STANISŁAW NOWAK
tutaj link do strony z allegro tego sprzedawcy.
http://allegro.pl/my_page.php?uid=10599122
Jeszcze raz przepraszam za wprowadzenie w błąd
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2010, 11:12
Posty: 31
Skąd: Nowa Wioska k. Kwidzyna
Auto: Mazda Tribute 3.0 v6 197KM 2001r.

Postprzez woojas25 » 11 kwi 2011, 12:15

najgrubszy i najlepiej pasujący jest sworzeń firmy trw , wczoraj montowałem i jeest lala
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 22:55
Posty: 62
Skąd: libiąż
Auto: Mazda 626 gf 2.0 136

Postprzez rumunn95 » 11 kwi 2011, 22:26

jestem wlasnie po wymianie tym razem prawego sworznia kupilem 555 i byl tak samo luzny jak ten od kianki, kilka punktow migomatem i jest jak talala :)
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez woojas25 » 12 kwi 2011, 09:14

ja zamówiłem 4 różne firmy i trw byl grubszy od pozostałych o jakiej 0.30 mm
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 22:55
Posty: 62
Skąd: libiąż
Auto: Mazda 626 gf 2.0 136

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6