Hamulec ręczny
Strona 1 z 1
drapi23 napisał(a):Witam
Wie ktoś może gdzie (w kabinie czy pod autem)reguluje się hamulec ręczny??
Z tego co pamietam reguluje sie go w aucie. Musisz zdemontowac elementy tunelu srodkowego.
Otwierasz popielniczke , wyjmujesz jej srodek. Nastepnie odkrecasz galke zmiany biegow i otwierasz podlokietnik. Wtedy ciagniesz do gory caly plastik tunelu srodkowego, zaczynasz od strony schowka pod podlokietnikiem. Wyjmujesz caly plastik ze schowkiem na kubki
Z tego co pamietam reguluje sie go w aucie. Musisz zdemontowac elementy tunelu srodkowego.
Otwierasz popielniczke , wyjmujesz jej srodek. Nastepnie odkrecasz galke zmiany biegow i otwierasz podlokietnik. Wtedy ciagniesz do gory caly plastik tunelu srodkowego, zaczynasz od strony schowka pod podlokietnikiem. Wyjmujesz caly plastik ze schowkiem na kubki
radzi89 nie rozpędzaj się

drapi23 wyciągasz tylko schowek pod dźwignią ręcznego, czyli to coś na niby kubki z McDonalda, zdecydowanym ruchem do góry (ale podłokietnik też otwórz), i klucz 10 bodajże do regulacji.i nie przeciągnij, bo zatyrasz tylne klocki
Po za tym drapi23 wyszukiwarka nie gryzie
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
aRcek napisał(a):A ja mam pytaniegdzie jest czujnik hamulca ręcznego? Już wiem, że nie na 100% w kabinie, tylko gdzieś w kołach, bo świeci mi się tylko kiedy auto stoi na mrozie
Z tego co wiem, to kontrolka hamulca ręcznego odpowiada także za płyn. Sprawdź poziom płynu bo może coś ubyło.
Z tego co wiem, to kontrolka hamulca ręcznego odpowiada także za płyn
bardzo ważna prawda
tylko gdzieś w kołach
W żadnych kołach, nie pamiętam dokładnie ale jest w tym samym praktycznie miejscu co śruba regulacji ręcznego, albo od spodu auta, nie mogę teraz sobie przypomnieć.
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
Witam, mam pytanko, byłem na przeglądzie i wykazało, że z lewej strony mam słaby ręczny a z prawej jest ok, czy podciągnięcie ręcznego jedną nakrętką (a może są dwie nakrętki na osobne koła?) w panelu środkowym spowoduje wyrównanie się siły hamowania ręcznego? A może to inna przyczyna? Dodam, że hamulec nożny tylny jest ok?
Naciągnięta linka z jednej strony, zjechane klocki, winne mogą być tarcze jeśli są już stare ostatni powód zapieczony zacisk (do regeneracji)
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Niestety słabo, hamulce bębnowe były mocniejsze jeśli chciało się polatać bokiem miały większą powierzchnię docisku a na tym ręcznym trudno zablokować koła. W 323F byłem w stanie przy oponach 195 zablokować koła przy około 70km/h trochę to niebezpieczne bo zarzuciło mi raz mocno tyłem ale testowałem w tedy ich moc. Według mnie tarcze są za małe w stosunku do masy auta.
Mam nowe tarcze nowe klocki, hamulec wyregulowany na postoju ok, na podjazdach auto nie ucieka jednak jeśli bym miał nim zatrzymać auto to prędzej bym to zrobił patykiem.
Mam nowe tarcze nowe klocki, hamulec wyregulowany na postoju ok, na podjazdach auto nie ucieka jednak jeśli bym miał nim zatrzymać auto to prędzej bym to zrobił patykiem.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Tak jak napisałeś będzie ciągłe hamowanie a po drugie dzwigienka z ręcznego przy kole jest tak zrobiona że potrafi się tylko do pewnego momentu przesunąć potem zapiera się o bolec i zaciąganie o kolejne ząbki nie ma żadnego sensu, prowadzi to tylko do nadmiernego naciągania linek.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości