Kupno pierwszej Mazdy
Strona 1 z 1
Witam
Od kilku dni czytam forum i coraz bardziej przekonany jestem do kupna mazdy. Moje preferencje to model 6 GG/GY najchetniej kombi. Mam zarezerwowane od 20 do maksimum 30 tys zlotych. Zwykle robie do 20 tys km rocznie wiec nie jest to wiele takze tez nie jestem zdecydowany czy diesel czy benzyna. Jezeli benzyna to zawsze mozna wlozyc gaz wiec z mila checia uslysze ktory silnik dobrze wspolpracuje z gazem.
Jestem otwarty na wszelkie propozycje czy mozna za taka sume dostac cos w dobrym stanie a moze ktos zaproponuje mi calkowicie inny model.
artur
dzieki
Od kilku dni czytam forum i coraz bardziej przekonany jestem do kupna mazdy. Moje preferencje to model 6 GG/GY najchetniej kombi. Mam zarezerwowane od 20 do maksimum 30 tys zlotych. Zwykle robie do 20 tys km rocznie wiec nie jest to wiele takze tez nie jestem zdecydowany czy diesel czy benzyna. Jezeli benzyna to zawsze mozna wlozyc gaz wiec z mila checia uslysze ktory silnik dobrze wspolpracuje z gazem.
Jestem otwarty na wszelkie propozycje czy mozna za taka sume dostac cos w dobrym stanie a moze ktos zaproponuje mi calkowicie inny model.
artur
dzieki
- Od: 23 sty 2011, 23:35
- Posty: 4
Za takie pieniadze nie mysl nawet o dieslu, bo raczej nic sensownego nie kupisz. Predzej benzyne. Przenosze temat do 'Moto'.
arbuz_3 napisał(a):Mam zarezerwowane od 20 do maksimum 30 tys zlotych. Zwykle robie do 20 tys km rocznie
Tylko i wyłącznie Pb! Za taką kwotę "dobrego" diesla nie znajdziesz, choćby sprzedawcy Ci cuda opowiadali. Nawet na zachodzie będzie prawie nie do zdobycia (+ wszystkie opłaty). Benzynkę jak najbardziej polecam, a czy gazować ? Zdania są podzielone
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
M3 w benzynie z fajnym wyposażeniem zmieściła by się w cenie?
Dzieki za porady tez tak mysle ze chyba lepiej zdecydowac sie na benzynke a jak w eksploatacji wyjdzie drogo to zawsze mozna gaz zainstalowac. Tutaj niewiem ktory silnik bylby lepszy, ja oscylowalbym chyba za 1.8 lub 2.0 wiem ze sa i wieksze ale to juz jak dla mnie zbyt duze.
Co do mazdy 3 w HB tez ja mam w glowie i podoba mi sie, masz jakis silnik konkretny na mysli
?
Co do mazdy 3 w HB tez ja mam w glowie i podoba mi sie, masz jakis silnik konkretny na mysli
- Od: 23 sty 2011, 23:35
- Posty: 4
ja polecam MPV w dieslu takim się bujam zawsze było kombi a to coś innego,super furka a bzdury gada ten że za 3dychy nie kupi..
Druga sprawa co mnie cieszy to że długo trzeba jeździć żeby spotkać na drodze drugą taką samą wszyscy się oglądają bo MPV -ałek jest mało i mają super sylwetkę a 6 miejsc też robi wrażenie.
Druga sprawa co mnie cieszy to że długo trzeba jeździć żeby spotkać na drodze drugą taką samą wszyscy się oglądają bo MPV -ałek jest mało i mają super sylwetkę a 6 miejsc też robi wrażenie.
zippo
- Od: 22 sty 2011, 11:59
- Posty: 6
MPV to jak dla mnie zbyt pro-rodzinny samochod. Po zglebieniu dosc duzej ilosci postow na tym forym i ogladnieciu x-ilosci ogloszen coraz bardziej zastanawiam sie nad Mazda 3 w benzynie hb.
Wydaje mi sie ze mozna troche mlodsza 3 kupic w tej samej cenie co 6 a to duzy plus.
Wydaje mi sie ze mozna troche mlodsza 3 kupic w tej samej cenie co 6 a to duzy plus.
- Od: 23 sty 2011, 23:35
- Posty: 4
ravo napisał(a):Moja mała rada motoryzacyjna przy zakupie auta, nie patrz na rok nie patrz na przebieg, patrz na stan danego modelu

rokiem nie jezdzisz – a stan ma duzy wplyw na dalsza eksploatacje
co doprzebiegu to w polsce w dalszym ciagu podlega negocjacji tak jak i cena
jesli chodzi o silnik w M3 to 2.0 – podobne polaty, eksploatacja i cena (jak w 1,6) a wieksza przyjemnosc jazdy (nie musisz tak dusic gazu aby sie odpychac)
ps
przy okazji szukaj klimy automatycznej a nie jakies AC
Grzyby napisał(a):A w czym różnica?
Dla mnie była zasadnicza – jak miałem zwykły "manual" miałem dwie opcje – zwykły nawiew lub mrożenie zatok. I tak na zmianę. Trzecia opcja była taka, że klima + ogrzewanie, żeby jakoś to zrównoważyć, ale to nie jest takie łatwe w użyciu i wymagało co trochę nowych nastawów. Raz manualną klimą załatwiłem się na tydzień i wydałem jeszcze worek kasy w aptece
Obecnie praktycznie cały rok mam ustawienie na 22* i ewentualnie przełączam z trybu A/C na Eco. W upałach ogłupiam klimę do półautomatu, żeby nie wiała po łbie z maksymalną prędkością, tylko powoli wychłodziła do upragnionej temperatury.
Pomijając już to co napisałem wyżej dla mnie ręczne sterowanie było beznadziejne – albo mrozi, że suty stoją, albo trzeba było kombinować. Automat lub półautomat (może nawet lepiej, bo samemu wybiera się prędkość wentylatora) po prostu eliminuje potrzebę ciągłych regulacji.
Grzyby napisał(a):Nie zrozumiałeś
A może Ty nie zrozumiałeś
No dobra, wiem, że i Ty zrozumiałeś, a po Twoim ostatnim poście wiem też, że po prostu chciałeś czepić się szczegółu, nieprecyzyjnej wypowiedzi

Jeśli już mamy być tacy ściśli...
Grzyby napisał(a):Jakie oznaczenia klimy jest w aucie z klimatronikiem
to nie klimatronik, a CLIMAtronic. No i nie każdy ma do czynienia z autami grupy VAG
Barthez – musimy na początek rozwiązać zadania ze zbioru zadań Fichtenholza, aby nauczyć się skrupulatności. Potem przejdziemy do nauki precyzyjnego formułowania twierdzeń i zdań
nemi napisał(a):Barthez – musimy na początek rozwiązać zadania ze zbioru zadań Fichtenholza, aby nauczyć się skrupulatności. Potem przejdziemy do nauki precyzyjnego formułowania twierdzeń i zdań.
mialem kiedys te zadania... ale nazwiaska z poczatku nie skojarzylem... skleroza
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
nemi napisał(a):No dobra, wiem, że i Ty zrozumiałeś, a po Twoim ostatnim poście wiem też, że po prostu chciałeś czepić się szczegółu, nieprecyzyjnej wypowiedzi. Rzeczywiście ta pomyłka warta była napiętnowania i napisania posta
caly Mariusz

oczywiscie chodzilo o:

zamiast

arbuz_3 napisał(a):Od kilku dni czytam forum i coraz bardziej przekonany jestem do kupna mazdy. Moje preferencje to model 6 GG/GY najchetniej kombi.
Jeżeli dokładnie przeczytałeś forum to już powinieneś wiedzieć, że przy przebiegach rzędu 20 kkm rocznie nie powinieneś brać pod uwage M6 w dieslu dlatego, że sama różnica w kosztach paliwa nie zrekompensują kosztownego serwisu tego silnika nie wspominając o problemach jakich potrafi przysporzyć właścicielowi 2.0 MZR-CD (CiTD) a jest ich dużo więcej niż w dieslach innych marek – wystarczy dobrze

Kupuj BP, a w razie czego jak jednak bedzie za drogo to montaż LPG wyjaśni sprawe i nie sugeruj sie opiniami typu " nie do mazdy", "mazda tego nie lubi" bo forumowicze mazdaspeed uwielbiają takie teksty nie podparte żadnymi konkretnymi dowodami (dotyczy wszystkich działów na forum). Każdzy silnik można zagazować ( nawet z bezpośrednim wtryskiem paliwa). Jeżeli można założyć LPG do Porsche to Mazda nie jest tu wyjatkiem warunek odpowiednia instalacja założona w dobrym warsztacie do tego regulacja co 10kkm, a będzie

Pamiętaj, że na temat LPG zawsze mają najwięcej do powiedzenia osoby, które nigdy nie miały z nim do czynienia, a negatywne opinie są powodowane czystą zazdrością, że ktoś ma taniej

- Od: 6 paź 2010, 20:59
- Posty: 73
- Skąd: okolice Raciborza
- Auto: M6 '04 diesel 136KM Kombi
Zdecydowany jestem na 99.9% na benzyne i najchetniej widzial bym 2 litrowa M3 lub M6.
Tez wychodze z zalozenia ze jak cos to mozna zagazowac mialem juz auto zagazowane i bylo super tanio.
Mam pytanie czy jest jakis sprzedawca godny polecenia czy raczej szukac po ogloszeniach ?
Tez wychodze z zalozenia ze jak cos to mozna zagazowac mialem juz auto zagazowane i bylo super tanio.
Mam pytanie czy jest jakis sprzedawca godny polecenia czy raczej szukac po ogloszeniach ?
- Od: 23 sty 2011, 23:35
- Posty: 4
arbuz_3 napisał(a):czy jest jakis sprzedawca godny polecenia
Zajrzyj do podwieszonego tematu w dziale Kupuje Mazde
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość