323f 1,6 16v bg 93r.klopoty z alarmem i centralnym

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Bo_Lo » 22 sty 2011, 19:37

wlasnie znalazlem krancowke w bagazniku ktora byla calkowicie zasniedziala no i przy demontazu oczywiscie kabelek spadl do srodka blotnika a tam jest profil zamkniety <glupek2> <płacze> i nijak nie moge tego kabelka wydostac.z tym ze ta krancowka chyba nie byla podlaczona do alarmu bo nie raz jak jeszcze alarm byl sprawny to otwieralem klape kluczykiem bez rozbrajania alarmu i nie zalaczal sie wyjec zreszta w bagazniku swiatlo zapala sie nawet jak ta krancowke wymontuje (o ile pamietam to w bagaju swiatlo zapala zameka krancowka w kabinie).wie ktosskad i ktoredy ten kabelek idzie i jak sie do niego dostac?ew jak odlaczyc krancowki od alarmu ale tak zeby nie widzial tego jako sabotaz,bo generalnie na alarmie mi tak nie zalezy jak na centralnyma i dlaczego centralny nie dziala z kluczyka??ogolnie to mam problem z wlaczajacym sie bez powodu alarmem FKautomotive ok 5-10 sekund,czasem dluzej po uzbrojeniu -problem dokladniej opisany w dziale elektronika/zabezpieczenia jesli ktos znajet to prosze o rade
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Bo_Lo » 6 lut 2011, 21:45

oj widze ze cisza a na dziale zabezpieczenia/elektronika to juz calkiem umarlo :( eo moze ktos wie jak przebiegaja kable do krancowek(zwlaszcza ktoredy do kufra bo tam mi zasniedziala,urwal sie kabelek i spadl do profilu zamknietego i nijak moge go wydobyc <płacze> )ew .czy jak odlacze krancowki(pytanie jeszcze jak <co?> )to czy alarm nie bedzie widzial tego jako sabotazu.pomocy bo mi klekl zamek i musze zostawiac auto otwarte ale csiii ;P
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez TALREP » 7 lut 2011, 10:25

W którym miejscu miałeś założoną tą krancówkę? To musiało być dołożone razem z alarmem, bo w oryginale nie ma przy klapie żadnego czujnika poza tym w zamku. Mam wątpliwości czy jest tam jakiś zamknięty profil, w końcu ludzie którzy to zakładali też musieli jakoś ten kabel przeciągnąć, a nie sądzę żeby wkładali w zamknięty profil.
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2005, 16:30
Posty: 581
Skąd: Łomianki
Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r

Postprzez Bo_Lo » 7 lut 2011, 22:13

ta krancowka jest po lewej stronie(tzn.po stronie kierowcy)tak na polowie wysokosci klapy i wyglada w 100% na oryginalna :| wiem ze swiatlo w bagaju zapala zamek,a ta krancowka zapalala w kabinie(w sumie to nie wiem po co mi swiatlo w kabinie jak grzebie w kufrze :| )ale nie zmienia to faktu ze jest i to identyczna jak te w drzwiach,poza tym jak jeszcze alarm dzialal normalnie tzn jak sie nie zalaczal bez powodu(teraz to wyje czasem od razu po uzbrojeniu,czasem po kilku minutach a czasem po kilku godzinach)to na uzbrojonym otwieralem klape kluczykiem i nie wyl tak wiec juz nic z tego nie rozumiem.moze juz wtedy ta krancowka szwankowala ale tak jakby w druga strone...hmmm w sumie to zalezy mi tylko na centralnym tylko pytanie czy idzie wylaczyc funkcje alarmu.dzisiaj paytrzalem w drzwi kierowcy i silownik jest nieoryginalny na dwa kabelki tak wiec nie ma funkcji sterowania(pewnie zakladany razem z alarmem) a krancowki w drzwiach dzialaja bez zarzutu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Bo_Lo » 19 lut 2011, 13:33

temat do zamkniecia.problem ustapil po nasmarowaniu ciezko chodzacego silownika w drzwiach kierowcy. :| <co?> moze to przypadek a moze alarm wykrywal opor na silniczku <co?> nie wiem ale zaczal normalnie dzialac.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323