swiatła dzienne LED
gdzie najlepiej w naszych madziach bedą wygladaly swiatla dzienne led.ale nie te paski bez homologacji tylko te oryginalne homologowane.oczywiscie dostosowujac sie do wymogow czyli min 60 cm od siebie
- Od: 13 mar 2010, 17:52
- Posty: 156
- Skąd: krotoszyn-wlkp
- Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II
ale tu chodzi o ekonomike i bezpieczenstwo a nie o jakis szpan
- Od: 13 mar 2010, 17:52
- Posty: 156
- Skąd: krotoszyn-wlkp
- Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II
gdzie byś nie dał..... wieś tuning. kojarzy sie z golfami i calibrami ... zdecydowanie nie!
halogeny! bezpieczeństwo... halogen Ci napewno lepiej oświetli droge niz jakies tam dziadowskie ledy.
halogeny! bezpieczeństwo... halogen Ci napewno lepiej oświetli droge niz jakies tam dziadowskie ledy.
- Od: 29 lis 2010, 21:17
- Posty: 55
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: 323 BG 94r 1.6 B+G :) wyścigówka .;p
mi się te podobają
http://moto.allegro.pl/halogeny-samochodowe-drogowe-h3-55w-e13-jakosc-i1402732535.html#gallery
można zamontować halogeny jak się nie ma kabli ani włącznika w kabinie?

można zamontować halogeny jak się nie ma kabli ani włącznika w kabinie?
- Od: 28 paź 2010, 22:59
- Posty: 43
- Auto: Mazda 323F BG 94 r.
można, trzeba pociągnąć kable i dodać włącznik. Żadna filozofia 
A co do dziennych, to ja mam w efce i chwalę sobie. Na wiosnę założę pewnie do toyoty. W avensisie podobno szybko wypalają się odbłyśniki w xenonach, a dzienne światła pozwolą przedłużyć ich żywot. Swoją drogą czeka mnie regenaracja odbłyśników
Najchętniej wsadził bym żarówkowe takie jak w mazdzie ale są za wysokie i nie wchodzą tam gdzie bym chciał więc będę musiał poszukać jakichś odpowiednich diodowych :/
A co do dziennych, to ja mam w efce i chwalę sobie. Na wiosnę założę pewnie do toyoty. W avensisie podobno szybko wypalają się odbłyśniki w xenonach, a dzienne światła pozwolą przedłużyć ich żywot. Swoją drogą czeka mnie regenaracja odbłyśników
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
już pokazywałem nie raz na tym forum.
Mam światelka ................... właśnie hella
http://allegro.pl/lampa-lampy-jazdy-dzi ... 61788.html


Nie zapominajcie o tym, że musi być homologacja. Na kloszu muszą się znajdować symbole E4 i RL lub DRL. Misiaki strasznie tego pilnują choć ostatnio ich świadomość nieco wzrosła bo kiedyś jak mnie zatrzymywali to gadka się kończyła "ma pan jeździć na światłach mijania i już"
i jeszcze jedno. Chcecie tanie zarowkowe dzienne z homologacja, szukajcie lamp polskiego producenta WASEM.
Mam światelka ................... właśnie hella



Nie zapominajcie o tym, że musi być homologacja. Na kloszu muszą się znajdować symbole E4 i RL lub DRL. Misiaki strasznie tego pilnują choć ostatnio ich świadomość nieco wzrosła bo kiedyś jak mnie zatrzymywali to gadka się kończyła "ma pan jeździć na światłach mijania i już"
i jeszcze jedno. Chcecie tanie zarowkowe dzienne z homologacja, szukajcie lamp polskiego producenta WASEM.
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Nie wiem czemu,ale średnio mi się mazda podoba z tymi lampeczkami 
Chociaż nie jest źle, ale ma być funkcjonalne
Może ktoś z forum się skusi, kto nie ma jeszcze
ładna Bagietka, zdjęcia z przodu z lampami closed, zawsze mnie rozbrajają
Chociaż nie jest źle, ale ma być funkcjonalne

Może ktoś z forum się skusi, kto nie ma jeszcze
ładna Bagietka, zdjęcia z przodu z lampami closed, zawsze mnie rozbrajają
-
Ania_TM
Jednak wieś tuning te lampki do jazdy dziennej i wszystko jedno czy Hella czy chińskie. Tak poza tym to do czego one są Wam potrzebne?
Ostatnio edytowano 21 sty 2011, 13:39 przez Topaz, łącznie edytowano 1 raz
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
szkoda, że nie mam pod reka zadnego zdjecia od przodu z podniesionymi lampami dla porownania. Z opuszczonymi wyglada duzo lepiej, a zeby bylo legalnie to musi cos swiecic. Nie widze w tym zadnego wies tuningu, ale jak kto woli.
A jesli chodzi o funkcjonalnosc to zrobilem na nich juz ponad 100 000 km. po zalozeniu porownywalem spalanie na podniesionych i opuszczonych "wiatrolapach" i przy jezdzie poza miastem z predkosciami powyzej 80 km/h oszczednosc wynosi jakies 0,3-0,5 L/100km z czego latwo jest policzyc:
na te 100 000 w moim przypadku kolo 60 000 zrobilem w trasie co daje 600setek * 0,3L (minimum) * 4zl/L (minimum) = 720zl.
pozdro
aha – Vmax na podniesionych lampach 170, na opuszczonych 190
A jesli chodzi o funkcjonalnosc to zrobilem na nich juz ponad 100 000 km. po zalozeniu porownywalem spalanie na podniesionych i opuszczonych "wiatrolapach" i przy jezdzie poza miastem z predkosciami powyzej 80 km/h oszczednosc wynosi jakies 0,3-0,5 L/100km z czego latwo jest policzyc:
na te 100 000 w moim przypadku kolo 60 000 zrobilem w trasie co daje 600setek * 0,3L (minimum) * 4zl/L (minimum) = 720zl.
pozdro
aha – Vmax na podniesionych lampach 170, na opuszczonych 190
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Jakoś nie wierzę w te wyliczenia i oszczędności
A jak chcesz spraawdzić prędkość to rozpędź się na maksa bez podniesionych świateł i potem je podnieś, i zobacz czy tak drastycznie spadnie prędkość jazdy.
Poza tym mierzenie dystrybutorem wartości 0.3 litra na 100km jest na granicy błędu pomiarowego więc też nie jest miarodajne.
Poza tym mierzenie dystrybutorem wartości 0.3 litra na 100km jest na granicy błędu pomiarowego więc też nie jest miarodajne.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
Nie mówię o oszczędnościach w aucie bez podnoszonych lamp tylko w efce. Jak tutaj podniesiesz lampy to znacznie wzrasta opor powietrza, ktorego siła wzrasta z kwadratem predkosci, co przekłada się na wzrost spalania.
wszystko zależy od tego ile km przejedziesz. Z resztą oszczędność to jedna kwestia, mi sie poprostu z tymi lampkami mazda duzo bardziej podoba, szczególnie jak dzieki nim mogę opuścić lampy.
Z resztą wierzyć nie musisz. Na forum prezentowane są jedynie subiektywne odczucia i opinie.
Topaz napisał(a):Poza tym mierzenie dystrybutorem wartości 0.3 litra na 100km jest na granicy błędu pomiarowego więc też nie jest miarodajne.
wszystko zależy od tego ile km przejedziesz. Z resztą oszczędność to jedna kwestia, mi sie poprostu z tymi lampkami mazda duzo bardziej podoba, szczególnie jak dzieki nim mogę opuścić lampy.
Z resztą wierzyć nie musisz. Na forum prezentowane są jedynie subiektywne odczucia i opinie.
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
dobra-wies tuning i koniec Waszym cennym zdaniem.a dla mnie to oszczednosc zarowek,lamp,altka,paliwa i bezpieczenstwo.kropka,koniec,temat do zamkniecia
- Od: 13 mar 2010, 17:52
- Posty: 156
- Skąd: krotoszyn-wlkp
- Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II
lukaszbroda napisał(a):dobra-wies tuning i koniec Waszym cennym zdaniem.a dla mnie to oszczednosc zarowek,lamp,altka,paliwa i bezpieczenstwo.kropka,koniec,temat do zamkniecia
Po co nerwy? Jednemu się podoba , drugiemu nie. Podyskutować można.

-
Ania_TM
nerwy?zero nerwów 
- Od: 13 mar 2010, 17:52
- Posty: 156
- Skąd: krotoszyn-wlkp
- Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II
Skala323 napisał(a):gdzie byś nie dał..... wieś tuning. kojarzy sie z golfami i calibrami ... zdecydowanie nie!
halogeny! bezpieczeństwo... halogen Ci napewno lepiej oświetli droge niz jakies tam dziadowskie ledy.
światła do jazdy dziennej nie oświetlają drogi tylko są lepiej widziane przez kierowce nadjeżdżającego z przeciwka.do doświetlania drogi służą śwwiatła drogowe (długie) oraz halogeny, nieco nagminnie używane co mnie bardzo irytuje:P
- Od: 3 mar 2010, 00:52
- Posty: 69
- Skąd: ok CB
- Auto: mazda 323BG 91 1.3
Sam osobiście jeżdżę ze światłami do jazdy dziennej i nie widzę w tym nic złego, może w samochodach z tradycyjnymi światłami można czepiać się sensu, ale w eFkach są bardzo przydatne.
Ze względu na cenę jeżdżę na polskich Wesemach, no i prostokątny kształt moim zdaniem bardziej pasuje.
Wyglądaną tak;
http://allegro.pl/show_item.php?item=1425192559
Wesem robi jeszcze okrągłe, ale do Madzi by nie pasowały;
http://allegro.pl/show_item.php?item=1383916844
Ps. Jeżeli piękna moderatorka uzna to za reklamę, proszę o usunięcie.
Ze względu na cenę jeżdżę na polskich Wesemach, no i prostokątny kształt moim zdaniem bardziej pasuje.
Wyglądaną tak;

Wesem robi jeszcze okrągłe, ale do Madzi by nie pasowały;

Ps. Jeżeli piękna moderatorka uzna to za reklamę, proszę o usunięcie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość