Jakie świece zapłonowe do 626 GF/GW ?

Postprzez MATImazda » 20 sty 2011, 14:10

W swojej madzi 1.8 90 km miałem założone świece NGK V-line 14 BKR6E (były tanie 40 zł) było wszystko w porządku do czasu założenia gazu. Przejechałem na nich 1tys km i ich wyje..... przerywał był totalnym mułem. Założyłem orginalne made in Japan świece NGK laser Line Platynowe no cóż 200zł :( ale co teraz jest za jazda :D
Po pierwsze V-line 14 maja przerwę 1,1 nie synchronizowaną do tego zapłonu a po drugie platynki mają przerwę 0,8.
Bawią mnie nie które wypowiedzi dotyczących ręcznie zmniejszające przerwę na świecach <glupek2> z tego względu że nie da się ustawić idealnie tej przerwy a po drugie występują odprężenia więc po co zabawiać się w technologa mechaniki ;)
Czasem taniej wychodzi drożej ja się o tym przekonałem..decyzja należy do was ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sty 2011, 13:00
Posty: 7
Skąd: Okolice Radomia
Auto: Mazda 626 1.8 16V 90km
1998 Pb+LPG

Postprzez hermol » 20 sty 2011, 15:57

MATImazda napisał(a):W swojej madzi 1.8 90 km miałem założone świece NGK V-line 14 BKR6E (były tanie 40 zł) było wszystko w porządku do czasu założenia gazu. Przejechałem na nich 1tys km i ich wyje..... przerywał był totalnym mułem. Założyłem orginalne made in Japan świece NGK laser Line Platynowe no cóż 200zł :( ale co teraz jest za jazda :D
Po pierwsze V-line 14 maja przerwę 1,1 nie synchronizowaną do tego zapłonu a po drugie platynki mają przerwę 0,8.
Bawią mnie nie które wypowiedzi dotyczących ręcznie zmniejszające przerwę na świecach <glupek2> z tego względu że nie da się ustawić idealnie tej przerwy a po drugie występują odprężenia więc po co zabawiać się w technologa mechaniki ;)
Czasem taniej wychodzi drożej ja się o tym przekonałem..decyzja należy do was ;)


Po pierwsze napisz jaki masz model auta i jaką instalację LPG?
Mowa o rodzinie silników FP, FS. W GE i GF są różne układu zapłonowe.
W GE były BKR6E-11 tzn. z przerwą zwiększoną do 1,1mm, w GF są platyny z przerwą 0,8mm. Spokojnie można założyć do GF BKR6E ze standardową przerwą 0,8mm.
Wątpię, żebyś na tych platynach przejeździł tyle co na 6 kompletach standardowych V-linow...., które ja kupuje po 30pare zł komplet. LPG i tak je wykończy dużo szybciej niż myślisz.

W twoim przypadku MATImazda dlatego na benzynie szarpało Ci bo były już wyjeżdżone te świece, a ponadto to kto zakłada LPG i zostawia przerwę 1,1mm ..... :) .
Najpierw napisz konkretny objaw, napisz jak wygląda świeca, jakieś foto ewentualnie, czy są scieżki przebiciowe na izolatorze itp. Poza tym trzeba mieć również sprawne kable WN.
Na LPG szarpało Ci też bo miałeś za dużą przerwę, a na PB nie musiało (inaczej mieszanka zapala się i innych warunków wymaga do zapłonu)– ale pewnie o tym nie wiedziałeś.

Przerwę do LPG powinno zmniejszyć się nawet do 0,6-0,7mm nieważne czy platyna, iryd czy standard.
A jeśli nie wiesz to istnieje takie cudo jak szczelinomierz, którym ustawiasz szczelinę – nie musi być ona ustawiona co do 0,001 mm ....
I nie obrażaj tu innych, a tymczasem z Ciebie można się pośmiać :).

W instalacji LPG II gen. to by dopiero szarpało i dusiło silnikiem, gdy świece są nieodpowiednie bądź zużyte.

Lepiej poczytaj literaturę i sam się "odpręż" kolego, powodzenia.

Pozdrawiam


Pozdr.
Ostatnio edytowano 20 sty 2011, 16:05 przez hermol, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2008, 00:02
Posty: 126
Skąd: Cz-wa
Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu

Postprzez luk-kk » 20 sty 2011, 16:04

Ja tylko dodam że jak komuś nie podchodzą NGK to warto spróbować Denso, szczególnie do LPG.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 13:13
Posty: 165
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.

Postprzez Radex » 20 sty 2011, 20:00

luk-kk jaki model dokładnie tego Denso??
hermol napisał(a):Po pierwsze napisz jaki masz model auta i jaką instalację LPG?
Mowa o rodzinie silników FP, FS. W GE i GF są różne układu zapłonowe.
W GE były BKR6E-11 tzn. z przerwą zwiększoną do 1,1mm, w GF są platyny z przerwą 0,8mm. Spokojnie można założyć do GF BKR6E ze standardową przerwą 0,8mm.
Wątpię, żebyś na tych platynach przejeździł tyle co na 6 kompletach standardowych V-linow...., które ja kupuje po 30pare zł komplet. LPG i tak je wykończy dużo szybciej niż myślisz.

W twoim przypadku MATImazda dlatego na benzynie szarpało Ci bo były już wyjeżdżone te świece, a ponadto to kto zakłada LPG i zostawia przerwę 1,1mm ..... .
Najpierw napisz konkretny objaw, napisz jak wygląda świeca, jakieś foto ewentualnie, czy są scieżki przebiciowe na izolatorze itp. Poza tym trzeba mieć również sprawne kable WN.
Na LPG szarpało Ci też bo miałeś za dużą przerwę, a na PB nie musiało (inaczej mieszanka zapala się i innych warunków wymaga do zapłonu)– ale pewnie o tym nie wiedziałeś.

Przerwę do LPG powinno zmniejszyć się nawet do 0,6-0,7mm nieważne czy platyna, iryd czy standard.
A jeśli nie wiesz to istnieje takie cudo jak szczelinomierz, którym ustawiasz szczelinę – nie musi być ona ustawiona co do 0,001 mm ....
I nie obrażaj tu innych, a tymczasem z Ciebie można się pośmiać .

W instalacji LPG II gen. to by dopiero szarpało i dusiło silnikiem, gdy świece są nieodpowiednie bądź zużyte.

Lepiej poczytaj literaturę i sam się "odpręż" kolego, powodzenia.

+1 <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez szkodnik_byd » 20 sty 2011, 21:31

mi udalo sie dorwac iryde denso dedykowane defakto przez mazde – takie podobno wkladala fabryka – za 60zl wiec nie widzialem sensu kupowania ngk za prawie 40 :D zwyklych ktore wytrzymaly mi 11 tysiecy i fakt faktem dobrze wygladaly ale jednak lepiej autko jezdzi na irydach :D
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6185 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Radex » 20 sty 2011, 21:33

szkodnik, daj numer katalogowy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez MATImazda » 20 sty 2011, 21:36

Mam mazdę 626 1.8 90 km GF 1998 z instalacja gazową stag-4.
Gdy jeździłem na Pb kupiłem NGK BKR6E V-line 14 z tą przerwą 1,1mm tak mi dobrał koleś w sklepie choć teraz wiem że nie zalecane.
Było wszystko w porządku do czasu założenia instalacji gazowej.
Zaczął mi przerywać pomiędzy 1a 2 tys obrotów.

Tak jak wspomniałeś była za duża przerwa nie odpowiednia dla gazu.

Co do tego urządzenia zmniejszającego przerwę nie mam przekonania nie powinno ingerować w technike.
Ale jak to mówią świat jest dla ludzi.

Kupiłem NGK laser Line Platynowe (200zł :( ) nie powiem są drogie ale jestem z nich bardzo zadowolonych przejechałem na nich ok.25tys więc odrobiłem jeden komplet zwykłych świec ale będę pisał o odrobieniu kolejnych kompletów. Obecnie silnk jest elastyczny a cichy mruk mówi sam za siebie.. ;)

Dziękuje za wyczerpującą literaturę.
Pełny szacun,
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sty 2011, 13:00
Posty: 7
Skąd: Okolice Radomia
Auto: Mazda 626 1.8 16V 90km
1998 Pb+LPG

Postprzez maxim_wawa » 20 sty 2011, 21:50

co do ingerencji w przerwe – jesli wiesz co robisz i masz jako taka wiedze machaniczna ze swiadomoscia jakie procesy zachodza w silniku to naprawde nie ma zadnego problemu – wystarczy wiedziec co sie robi
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez szkodnik_byd » 20 sty 2011, 21:51

musialbym wykrecic bo kartonikow juz nie mam ;p ale bardzo zaufany mechanik zajmujacy sie mazdami od wielu wielu lat pamieta ze takie byly fabryczne bo mial nowa mazde gf z silnikiem fs w 97 roku a do tego specjalnie dla mnie zalatwil w mega cenie te swieczki ;p
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6185 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Radex » 20 sty 2011, 22:12

jak nie masz nasadki do świec to gdybyś przypadkiem był u mechanika to spytaj o numer tych świec bo jest kilka na allegro i nie wiem które kupić, ale to pewnie te od GE ??
zmniejszales przerwe czy one fabrycznie maja 0,7?

znalazlem takie, chyba o te chodzi?
http://allegro.pl/swiece-irydowe-denso- ... 94616.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Martin1987 » 20 sty 2011, 23:08

witam
widze że debta na temat świec wre.... Ja w mazdzie 626 gf 2.0 silnik fs zasilany sekwencyjnym gazem stag 200 założyłem katalogowy odpowiednik świec denso jakieś NGK(około44zł za komlet) + nowe przewody(120zł) i auto śmiga świetnie już 15000 beż zadnych problemówi najmniejszycg spadków mocy;p a jak chciałem najpierw kupić te katalogowe denso to znajomy w sklepie proponował że po znajomosci póści po 60zł jak wezme komplet
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 mar 2009, 23:31
Posty: 27
Skąd: Płońsk
Auto: ex-Mazda mx6 kl 2,5 v6 165KM(już niema;()
Mazda 626 GF fs 2,0 136KM
ex-Mazda 323 bg 1.6(skończyła tragicznie "złom)
ex-Mazda 626 GW fs 2,0 116KM
ex-Mazda 626 fl GW fs2 2,0 136KM-RIP
Mazda 6 Sport Wagon GY 2.0 citd szaraczek

Postprzez hermol » 21 sty 2011, 00:04

Radex napisał(a):jak nie masz nasadki do świec to gdybyś przypadkiem był u mechanika to spytaj o numer tych świec bo jest kilka na allegro i nie wiem które kupić, ale to pewnie te od GE ??
zmniejszales przerwe czy one fabrycznie maja 0,7?

znalazlem takie, chyba o te chodzi?
http://allegro.pl/swiece-irydowe-denso- ... 94616.html



Radex
Te z aukcji mają przerwę 1,1mm
P/N: GE FXE20HR11 te 11 na końcu to właśnie oznacza zwiększenie przerwy jak cyfry -11 w NGK

Natomiast to 0,7mm na pudełku to – 0.7 mm Platinum Needle Tipped Ground Electrode
wielkość masy elektrod czyli to co doginamy w tym przypadku platyna a więc trzeba bardzo delikatnie, a sama elektroda ma 0,5mm – 0.5 mm Fine Wire Iridium Center Electrode i jest właśnie z irydu.

Item Name:
FXE20HR11 DENSO Iridium Spark Plug
Item #:
3439
Price/ea:
$13.50

FXE20HR11 DENSO Spark Plug, Extra Long Life Iridium Plug. Dual Needle Design. 12mm Thread, 26.5mm (1.04") Reach, 5/8" (16mm) Hex, Gasket Seat, Resistor, 0.5 mm Fine Wire Iridium Center Electrode, 0.7 mm Platinum Needle Tipped Ground Electrode, Solid Terminal, 1.1mm (.044") Gap, Heat Range 20

Ze strony Denso:
LITER 2.0 (GF / GW)
TYPE i 16V
kW 85
ENGINE FS D (DOHC) (LP)
NOTE
YEAR 05/'97->
DENSO PKJ16CR8
STOCKNUMBER 3175
4 Pack P19
IRIDIUM POWER IK16
IRIDIUM POWER 4 Pack I03
IRIDIUM TOUGH VK16
IRIDIUM PLUG SKJ16CR-A8
Gap 0,8

http://www.globaldenso.com/en/products/ ... f/P013.pdf

Pozdr.
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2008, 00:02
Posty: 126
Skąd: Cz-wa
Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu

Postprzez Radex » 24 sty 2011, 20:49

ja wlasnie wymienilem swiece :P

znowu na Brk6e, zastanawialem sie nad kupnem dedykowanych Denso ale po chwili zastanowienia:
Denso komplet 212zł bodajze VK16
NGK Brk6e 38zł komplet
to w cenie Denso mam ponad 5 kompletów zwykłych ngk.

A ostatnie platyny ngk 240zł komplet wytrzymały ok 30.000 na lpg
wiec jak zmienie 2-chocby 3 razy te najtansze swiece w ciagu 30.000 to i tak mam ponad 100zl w kieszeni
tylko ze zywotnosc krotsza i czesciej trzeba wymieniac ale to doslownie 5minut roboty pod blokiem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez michnoll » 27 gru 2011, 15:26

Dobra odgrzewam stary temat ok ale co powiecie o naszych rodzimych, krajowych poczciwych ISKRA'ch ? Ja śmigam od ok roku na tych ISKRA SFE65LRS GAS-SUPER 0.9 mm (przerwa zmniejszona oczywiście już w zakładach Iskry do 0,7 specjalnie dobrane do mojej Madzi).
Powiem wam że są dużo lepsze od NGK w aucie nie czuć swądu spalenizny (dopalanego oleju) przy pełnym depnięciu w blat tak jak miało to miejsce po 1,5 roku przy NGK (jeszcze wtedy bez LPG). Są dużo lepsze jak na mój gust. Kable kolega elektryk wsadził mi nowe od jakiegoś modelu Chryslera (chyba Voyager'a ale nie dam sobie nic odciąć) bo są takie same i wiem tylko że są niebieskie więc niewiele ;P o nich, ale po wymianie z NGK na Iskrę nie wymieniałem ich jeszcze i dają sobie świetnie radę już 2,5 roku.
A przy nowych iskrach Madźka dostała kopa... :D
Ludzie dzielą się nie na wykształconych i niewykształconych, a po prostu na mądrych i głupich :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2010, 22:29
Posty: 45
Skąd: Nowa Sól
Auto: Mazda 626 V '97, motor 1,8 FP DOHC KME Diego, Zavoli, Tomasetto oraz
Mazda 6 polift '06 motor 1,8 (121 KM)

Postprzez szkodnik_byd » 27 gru 2011, 22:54

a przez ten rok ile km zrobione na tych świecach ??
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6185 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez yusuf » 6 sty 2012, 03:18

Szkodnik a ile powinno się robić na świecach przy instalacji lpg? Jak mi świeca przy lpg 20tys wytrzyma to moim zdaniem dobra swieca. Nigdy nie kupiłem droższych niż 100zl za komplet. I te właśnie za 100 okazały się do D###. Z tego co katalogi polecają w kilku sklepach motoryzacyjnych to powinienem pakować świece za prawie 200zl za komplet. Tylko dla tego zdecydowałem się na komplet boscha za 100 bo myslalem, ze cena idzie w parze z jakością i dłużej posłużą. A tutaj widzę, ze komplet ngk które zawsze kupowałem za niecałe 50zl to najlepsze rozwiązanie. Chyba, ze iskry mnie zaskocza ;) Tylko gdzie to dostać?
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2011, 15:06
Posty: 92
Skąd: Wrocław/Strzelin
Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG

Postprzez szkodnik_byd » 6 sty 2012, 23:28

mi zawsze wydawało się iż przy sekwencji nie ma potrzeby tak często wymieniać świece

co do drogich świec zgodzę się z tobą ja miałem dwa komplety platynowo irydowych i kupa była po 10 tysiącach

teraz mam zwykłe ale dedykowane do 323f 2003 rok z FS i na razie jest ok

niestety okazało się również że przewody NGK wcale nie sa najlepsze w sumie już dwa komplety zmieniłem i jak tylko będę miał okazje dorwać gdzies w normalnej cenie fabrykę to na pewno takie przewody zakupię bo niepotrzebnie wymieniałem te co były na właśnie NGK
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6185 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez yusuf » 7 sty 2012, 03:10

Z tego co zaobserwowalem przez dobrych kilka lat używania lpg w różnych instalacjach, nie ma różnicy czy sekwencja czy ll generacja. Na sekwencji objawy złych świec lub przewodów nie są takie groźne jak przy instalacji innego starszego typu. Czyli nie rozpierdzieli Ci obudowy filtru powietrza ani innych przewodów. Ale komfort jazdy spada i da się odczuć. Swiece i przewody trzeba częściej wymieniac i to jest konsekwencja założenia lpg z która zawsze się liczę. Kolejny raz potwierdza się regula, ze przy instalacji lpg przy dużym przebiegu rocznym trzeba brać to co najtańsze i które daje od założenia poczucie prawidłowej pracy silnika. Ot tyle chciałem powiedzieć.
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2011, 15:06
Posty: 92
Skąd: Wrocław/Strzelin
Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG

Postprzez VeryCoolMan » 14 sty 2012, 00:21

Panowie jeździł ktoś na świecach ngk bcpr6e-11 w gf-ce? pytam bo występują w jedynej rozsądnej produkcji jeśli chodzi o ngk czyli: "made in japan" a nie tak jak zalecane bkr6e "made in france" gwint itd się zgadza tylko zastanawia mnie czy ciepłota i inne parametry będą odpowiednie,
Poszperałem trochu jeszcze w necie i znalazłem też że beru 14FR-7DU powinna podejść jest to zamiennik między innymi bkr6e jak i co dziwne! bcpr6e-11 powiem Wam szczerze że mam namieszane teraz już nieźle nie wspomnę że gdy człowiek pójdzie do sklepu to maja takie zamieszanie w katalogach.. i nie wiedzą nawet iż do naszych gf-ek mają być standardowo platyny tylko wymyślają różne cuda..
I ostatnia sprawa, teraz jeżdżę na świecach DENSO KJ16CR-L11 już ponad 20 tyś. wydaje mi się że są zbyt zimne i nie ma dostatecznego samoczyszczenia "ciemny nalot" wystąpił na nich też jak mi się udało w sieci dowiedzieć "efekt koronny" opinie na ten temat są zróżnicowane co do prawdziwej teorii.. niektórzy na różnych forach sugerowali że świece mogą się przegrzewać przez nieodpowiednio dobraną ciepłotę i dlatego się tak zabarwiają "przegrzewają", myślę zmienić na KJ20CR-L11 są "cieplejsze" co Wy na to? wszystkie rady i opinie mile widziane! :)

EDIT: Myliłem się świeca kj16cr-l11 jest cieplejsza a kj20cr-l11 zimniejsza, okazało się że im niższa liczba w oznaczeniu tym świeczki są cieplejsze.. w denso występuje od 9-37! "znalezione w tabeli oznaczeń tejże firmy"
Ostatnio edytowano 14 sty 2012, 21:08 przez VeryCoolMan, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez lucas83 » 14 sty 2012, 12:51

A dlaczego rozważasz jazdę na świecach z przerwą 1,1, gdzie fabrycznie przerwa powinna być 0,8 (lub dla LPG 0,7, jak to niektórzy zalecają)?

Poza tym, gdzie znalazłeś taką informację, że zamiennikiem świecy 14FR-7DU może być BCPR6E-11? Z tym, że wymiennie można stosować BKR6E i 14FR-7DU to się zgodzę, ale że BCPR6E-11? Przecież to nie ma sensu :) To są świece z różnymi przerwami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6