Teraz powinno działać. Jakbyś potrzebował jeszcze jakiś wymiarów to pisz
Silnik BP – kompedium wiedzy
marmarek napisał(a):chociaz osobiscie uwazam ze bp trzymaja dane fabryczne
A ja osobiście tak nie uważam
Zdarzały się tu na forum takie kwiatki jak 88KM wypierdziane na hamowni
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
auto 18 lat , nie wiadomo jk kto je uzytkowal, w jakim jest stanie silnik wiec i 105 czy 88 km wcale nie musi byc zaskoczeniem, chocby nawet wystarczy rozrzad zle zlozyc.
a ja podam 2 inne przyklady gdzie moc byla jak fabryka podaje i co to udowodni? tylko tyle ze t egzemplaze sa ok. jedna jaskółka wiosny nie czyni a wyjatki potwierdzaja regule itd itp
no i wracajac do czasow to ze ktos zrobil 17 to nie znaczy ze jego auto nie jest w stanie zrobic niskich 16.
no ale twoj silnik byl po remoncie wiec raczej 88 km nie mial
a ja podam 2 inne przyklady gdzie moc byla jak fabryka podaje i co to udowodni? tylko tyle ze t egzemplaze sa ok. jedna jaskółka wiosny nie czyni a wyjatki potwierdzaja regule itd itp
no i wracajac do czasow to ze ktos zrobil 17 to nie znaczy ze jego auto nie jest w stanie zrobic niskich 16.
no ale twoj silnik byl po remoncie wiec raczej 88 km nie mial
- Od: 12 wrz 2010, 09:07
- Posty: 105
Moje 105koni na hamowni bylo do przewidzenia ze wzgledu na 28mm mikser LPG w dolocie
. Po zdjeciu miksera seryjne GT robilo jakies 16.8 na 1/4 i czasy 0-60 (gtech) ~8.1-8.2sek. Ale nie ma co sie oszukiwac,ze po tylu latach wystarczy miec zle ustawiony zaplon, stary zatkany wydech i wtedy 120 koni jest juz niezlym wynikiem.
Znaczy sie można lecieć ostro z planowaniem, bo zapas spory, jak ktoś robi NA 

RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
W końcu znalazłem jakiś konkretny temat o naszych furmankach
Panowie mój problem polega na nie równej pracy silnika a bliżej:
Gdy odpalam go na zimnym silnik chodzi w granicach 1.5-2.5 tyś obrotów , a na ciepłym obroty są poniżej tych które powinny być na biegu jałowym jakieś 600 obrotów i całym autem telepie
gdzie może leżeć problem?
Panowie mój problem polega na nie równej pracy silnika a bliżej:
Gdy odpalam go na zimnym silnik chodzi w granicach 1.5-2.5 tyś obrotów , a na ciepłym obroty są poniżej tych które powinny być na biegu jałowym jakieś 600 obrotów i całym autem telepie
Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
- Od: 14 paź 2010, 22:02
- Posty: 96
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: BG 1.8 GT 16V 91'
Ciężko powiedzieć. Może być walnięty silniczek krokowy, czujnik temperatury, zawór powietrza dodatkowego (odpowiedzialny za ssanie). Możliwości jest wiele. Sprawdzałeś kody błędów?
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Wanio123 napisał(a):Nie , ale jutro to zrobie
A druga kwestia to dziwne 'tykanie' pomiędzy pokrywą zaworów u góry a ssakiem takie : 'tyk tyk tyk tyk tyk tyk ' cały czas
Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
- Od: 14 paź 2010, 22:02
- Posty: 96
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: BG 1.8 GT 16V 91'
wtryskiwacze paliwa robia tyk tyk tyk tyk
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Jak silnikiem trzęsie to nie pali na jeden gar :p i obroty skaczą to bym wpierw sprawdził cewkę rozdzielacz palec kable świece czy wszystkie iskrę dają .
Eeeeeeeeeeeee.................... bo u mnie robią tak właśnie
nie ,łamcie mnie 


u mnie tez tak pykaly nowe wtryski.kwestia glosnosci uzalezniona od cisnienia ustawionego na listwie wtryskowej.jak ustawie 4 bary na wolnych obrotach to bardzo glosno pykaja.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
No bo już sie wystraszyłem
heh
Do tego trzeba dużo wiedzy ;p
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje