FOTORELACJA – Montaż Xenonów H1
Samopoziomowanie działa przez czas jazdy samochodem! Po to ono jest. Poczytajcie o tym!
Poziomuje do norm ustawionych fabrycznie badz w stacji diagnostycznej po to zeby nie oslepiac innych kierowcow. Dla chyba logiczne
Poziomuje do norm ustawionych fabrycznie badz w stacji diagnostycznej po to zeby nie oslepiac innych kierowcow. Dla chyba logiczne
- Od: 14 lis 2008, 18:12
- Posty: 76
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 323F BA 98rok 1.5 Z5
arekpol napisał(a):Samopoziomowanie działa przez czas jazdy samochodem!
No niestety nie do konca, samopoziomowanie działa po starcie silnika ustawia swiatła w oparciu o aktualne obciążenia tylnej osi i zasadzie to jest koniec, na pewno nie działa w czasie podróży, aparatura która miałaby badać ze właśnie wjechaliśmy w jakąs dziure i ustawiac swiatła na bieżąco pewnie by była bardzo skomplikowana a co za tym idzie droga a więc nie opłacanla w montażu w seryjnych autach
I wlasnie dlatego te wymogi jak np samoregulacja powinny byc ominiete bo jesli kogos bedziesz razil swiatlami to ci mrugnie, a przeceiz elektoroniczna regulacja w kazdym aucie z soczewkami jest. No a spryskiwacze powinny byc, bo w okresie zimowym lampy sie brudza i to bardzo. i powinno tez byc ze samochody z soczewkami powinny miec mozliwosc zmianny ba zarnik:) duzo samochodow np laguna mietki i inne wynalazki nie maja soczewek a jest zarnik zapakowany....
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ja też nie ma raczej nic przeciwko montowaniu xenonów do BA na pewno swiatła soczewkowe tutaj dużo ułatwiają. Co do legalizacji takiego rozwiązania to raczej nie za bardzo możliwe po pierwsze budowa lampy czyli pewnie też odbłyśnika musi być przystosowana do żarnika xenonowego, przepisy nakazuja że musi być spryskiwacz reflektorów bo w przypaku zabrudzenia lampy natępuje rozszczepienie światła i oślepiania innych, no i jeszcze to samopoziomowanie. Jeśli ktoś dba o dobre ustawienie świateł, przeciera czasem lampę z brudu, i reguluje światła pokrętłem w zależności od obciązęnia auta niech zakłada ksenony i jeżdzi 
Zamierzam kupic xenon do mazdy 6000k, ale sam nie wiem moze inne?? i tak, jak jest z montazem bo ta fotorelacja nie za wiele mi mowi jest instr. obslugi do kazdego zestawu??
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Raczej polecałbym 5000K albo 4500K – 6000K są zbyt niebieskie i już miśki się mogą o to rzucać, a 5000K i 4500K są bliższe barwą do takich xenonów fabrycznie montowanych w autach. Inna sprawa, że 6000K są ładniejsze, no ale coś za coś.
Pioteq25 napisał(a):Mam od dwóch dni żarówki philips diamond 5000k i dają fajne białe – niebieskie światło. Jak na zwykłe żarówki bardzo dobrze oświetlają drogę i są 100% legalne. Zenony brałbym 4300.
I tu się mylisz. Żarówki Philips Diamond Vision są u nas nielegalne gdyż nie mają homologacji.
- Od: 2 lut 2008, 17:46
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F 96r 1,8 & Saab 9-3 1,9 TID
Ale w dalszym ciagu nie uzyskalem odp, jak jest z tym montazem z tego co widze z fotorelacji to zadna trudnosc. Najlepiej jakby sie wypowiedzieli ktorzy juz zakladali, a i jak taki zestaw:http://allegro.pl/zestaw-hid-xenony-h1-h3-h4-h7-xenon-ksenon-2xled-i1409689925.html ;
http://allegro.pl/zestaw-xenon-h1-h3-h4 ... 47791.html ; czy jeszcze taki sie oplaca
http://allegro.pl/h1-h7-zestaw-xenon-hi ... 10456.html ?


- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
arafal21 napisał(a):Zdecydowalem sie na ten zestawhttp://allegro.pl/hid-xenon-xenony-h1-h ... 92069.html
Daj znać jak założysz chyba tez sie zdecyduje na ten zestaw 4300, a jak to jest panowie z żarnikami jak długo wytrzymuja?
mi się jeden spalił po pół roku ale to wina przetwornicy która padła
ogólnie jak ktoś planuje CB to polecam kupić lepsze przetwornice która kosztuje ok 70,–
tzw SLIM z filtrami
ogólnie jak ktoś planuje CB to polecam kupić lepsze przetwornice która kosztuje ok 70,–
tzw SLIM z filtrami
Ostatnio edytowano 18 sty 2011, 16:39 przez flywin, łącznie edytowano 1 raz
Ogólnie najbardziej nie rzucająca się w oczy miśkom to 4300k ewentualnie 5000k
lepsze przetwornice
http://allegro.pl/przetwornica-slim-9-1 ... 01631.html
lepsze przetwornice

Ja mam 5000K i nawet koledzy co mają "zenony" w innych autach (prawie wszyscy 6000K i kilku o barwie "fiolet pogrzebowy"
), mówią, że u mnie najlepiej się to prezentuje... i wszyscy zgodnie twierdzą, że jak padną palniki to wymienią na 4300K albo właśnie 5000K. A jaka widoczność
Mmmmm pyszota 

-
TonSiL
No ja zamowilem 5000k ogladalem 4300k jakos mi sie nie widzialy juz mialem 6000k brac ale zmienilem zdanie:d mam nadzieje ze beda sie dobrze sprawowac, pewnie jak zaloze pol wiochy sie rzuci za xenonami:/ w sumie jako jedyne mam w bagazniku talikatny zestaw i tylko od roku slysze ze kiedys zaloza:d mam nadzieje ze z xenonem tez tak bedzie:D
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości