

www.mazdaspeed.pl
Blumek napisał(a):Kolego, co było przyczyna wymiany chłodnicy/zderzaka?
W jakim stanie był silnik przed naprawą? Wymiana oleju z 10W40 na 5W30 może być czasami zabójcza, tym bardziej że piszesz o stukotach. Ja osobiście też mam 5W30 i mi stukają zawory ale to przeważnie przy niskich temperaturach.
Serwis polecił dobry olej ale czy skupił się na stanie silnika???? Przebieg dość znaczny jak na benzyniaka.
ramzes.79 napisał(a):WITKA. Moim zdaniem gdybyś po odpaleniu Madzi pozwolił jej się rozgrzać choć do momentu aż zejdzie ze ssania (obniży obroty silnika) to te stukanie zniknie o wiele szybciej i zawory nie dostaną po d...e![]()
Piszę tak bo znam to z autopsji. U mnie mam 125000 przebiegu i mam to samo, tyle tylko że ja robię tak jak napisałem wyżej i tyka mi do momentu w którym przekraczam 2000 obr/min i wrzucam drugi bieg. Najczęściej jest tak że wcale mi nie tyka, ale zawsze pozwalam jej zejść ze ssania i dopiero ruszam.
Po drugie wcześniej ci nie tykało bo było cieplej. Pozdrawiam
pilot05 napisał(a):A tam niema samoregulacji zaworów? Czy stosowal juz ktos z was "ulepszacze", nie mam zabardzo zaufania co do tych wynalazków ale moze ktos stosowal ? znalzlem takie cusikhttp://allegro.pl/liqui-moly-wycisza-hy ... 76733.html
Co o tym myslicie? Co do tej regulacji..duzo z tym roboty? kosztowne?
marcin255 napisał(a):chodziło mi o to ,ze cos było dolane do oleju przed sprzedaniem ,żeby wyciszyć -po wymianie oleju ( wypłukaniu ulepszacza) problem się odezwał -ja bym szukał przyczyny a nie zalewał kolejne g...o
Dzis okazalo sie, ze odbieram auto, a wymiana rozrzadu nie byla konieczna. Delikatnie wgnieciona miska spowodowala, ze smok olejowy zasysal mniej oleju (dobrze, ze mam go nadmiar) i pewnie delikatnie slychac bylo panewke. Nie ma zadnego przegrzania na panewkach, mi ani razu nie zapalila sie kontrolka cisnienia oleju, wiec jest ok.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości