Turbosprężarka – regeneracja, wymiana, problemy

Postprzez deymian » 8 sty 2011, 16:46

vqsoft ,czy turbina zaczęła ci pogwizdywać ?
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2009, 09:06
Posty: 49
Auto: Mazda 3, 1.6 MZ-CD, 2004 r.

Postprzez vqsoft » 8 sty 2011, 19:11

nie
żadnych odgłosów

btw
mam kumpla ma vectre 2.0 z silnikiem fiata. 150 km zrobione na 190
turbo mu gwiżdże od nowości. do tego stopnia ze jadąc w środku słyszysz jakby syreny policyjne. – kumpel to policjant wiec zawsze się śmieje że radiowozem jedzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Postprzez myshouek » 10 sty 2011, 00:27

Nie opłaca się regenerować jeżeli będziesz jeszcze trochę jeździł swoją M3. Można znaleźć dobre używane.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2010, 11:50
Posty: 162
Skąd: Mazowsze południowe
Auto: Mazda 3 1.6 MZ-CD & BJ 323F 1.6 Sportiv

Postprzez vqsoft » 10 sty 2011, 00:36

taaa a po czym poznasz dobrą używana na odległość??? nie macając i nie sprawdzając organoleptycznie ?

wydaje mi sie ze tylko nowa
a mazda chce pojeździć 2 – 3 latka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Postprzez Bandit » 10 sty 2011, 00:39

To spokojnie regeneruj, spokojnie wytrzyma więcej niż 3 lata ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez vqsoft » 10 sty 2011, 08:14

heh no właśnie nie wiem
vnt jest problematyczna w regeneracji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Postprzez Bandit » 10 sty 2011, 08:36

A ja myślałem, że w Y6 dmucha zwykł Garret :P Osobiście znam przypadek z przed pół roku. Ułamanie łopatki, regeneracja turbo 1200 zl i do dziś hula bez problemu ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez vqsoft » 10 sty 2011, 10:05

garet z vnt

tez zwykła suszarka

1200 regeneracja z potencjalnymi problemami

nowa 2100 od przedstawiciela gareta. wiec nie ma sensu na pozorną oszczędność. I patrząc na to ze chce mazdą śmigać 2 – 3 latka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Postprzez Bandit » 10 sty 2011, 10:09

Jeśli tysiąc PLN nie jest dla Ciebie barierą, a zapewni spokojny sen przez najbiższe latka to faktycznie pakuj nową i śpij spokojnie <spoko>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez vqsoft » 10 sty 2011, 15:27

barierą nie jest, ale wolał bym kupić cos do quada :))
regeneracja turbin z vnt jest nie wykonalna. Garet nie daje gratów. Ogólnie jest z tym niezła loteria!. Nie będę ryzykował 1200 pln na to ze turbo padnie mi na wakacjach ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Postprzez Riki » 10 sty 2011, 20:06

Turbo w Y6 to normalna, zwykła, tradycyjna, powszednia turbina. Zadzwoń tu –> www.turboservice.pl Tutaj Cię dobrze obsłużą :D
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez vqsoft » 10 sty 2011, 20:59

matko ludzie nie rozumiecie ze garet nie daje gratów do vnt ? chiński wirnik to można mieć w suszarce

i nie wierze w gadanie ze mają zapas!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Postprzez Riki » 10 sty 2011, 23:55

vqsoft napisał(a):matko ludzie nie rozumiecie

Wystarczy, zgromadzeni tutaj forumowicze :D ale Ojcze nie rozumiemy.

Temat dotyczy regeneracji turbo, dałem kontakt do człowieka, który temat ogarnia w 100% i to należycie. Ty masz jakieś obiekcje dot. regeneracji – Twoja sprawa, jak dla mnie są one bezpodstawne. To wszystko z mojej strony..
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez vqsoft » 11 sty 2011, 09:08

Riki – na jakich gratach robi to ten człowiek ?
jak można naprawić coś dobrze na częściach z ebay ? produkowanych w chinach
Jak dla mnie to koniec tematu. ktoś chce ponowne kłopoty z sprężarką – proszę – niech wstawia regenerowaną. i modli sie :)
o to aby uznali gwarancje :) bo to że padnie jest więcej niż pewne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Postprzez Riki » 11 sty 2011, 23:38

vqsoft napisał(a):Jak dla mnie to koniec tematu


.......dla mnie również. <jelen> hahaha
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 12 sty 2011, 00:04

vqsoft napisał(a):regeneracja turbin z vnt jest nie wykonalna

wydaje mi się że w dzisiejszych czasach to nie ma problemu z regeneracją takiej turbiny i są części, a ktoś kto robi to zawodowo na pewno daje gwarancję. Jak by mi się rozwaliło tubo to wolał bym regenerację (pomijając że każdy wolał by nową) starej niż kupno używki nawet z deklarowanym niskim przebiegiem, a 1000 zł to różnica bynajmniej dla mnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 12 sty 2011, 00:11

Dobra temat vqsofta póki co wyczerpany, nie ma co się już nad tym rozwodzić. Pochwal się tylko jak założysz nową ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Miacho » 12 sty 2011, 01:13

W kwestii tematu to co nowe to nowe, ale 1000zł to jednak dużo kasy :)
Edit by mod: Dzięki ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2009, 13:52
Posty: 217 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 3 HB 1,6 MZ-CD 10.2005

Postprzez myshouek » 15 sty 2011, 11:36

Nie regenerujcie tego turbo bo to żenua. Kto mówił w ogóle o rozpoznawaniu dobrej używki na odległość. Vq <glupek2> co ty dajesz. Kto tak robi?? Pada Ci turbo i wpadasz w paranoje. Kup sobie nowe i nie miej już wątpliwości. Powodzenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2010, 11:50
Posty: 162
Skąd: Mazowsze południowe
Auto: Mazda 3 1.6 MZ-CD & BJ 323F 1.6 Sportiv

Postprzez vqsoft » 15 sty 2011, 11:48

myshouek jakbyś poczytał co tu piszemy to wiedział bys ze ja jestem za nowym. I właśnie nowy garet leży na półce i czeka na termin wymiany...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323