Berdas napisał(a): Wybór padł na markę MAZDA, ponieważ jako nieliczni, podobnie jak SUBARU, produkują auta tylko i wyłącznie w Japonii.
Zmartwię Cie , nie tylko i to od dawna
Przyznam szczerze, że miałem dwa auta z wyciętymi katalizatorami – zamiast nich znalazły się strumienice. Zarówno w Toyocie Starlet jak i w Oplu Vectrze – zniknęła jakby "dziura" – ładnie ciągnęły przez cały zakres obrotów... No ale to jeszcze dalekie plany
Wiadomo zatkany kat zawsze pogarsza osiągi , po wycięciu seryjnego kata miałem wspawany metalowy sportowy a jeszcze później właśnie strumienice ,na strumienicy lepiej ciągnęła góra , słabo dól ,na kat metalowym bardzo ładnie dól i normalnie góra. Jak jeździsz normalnie polecam jednak kata wygodniej np w trasie jechać z dołu obrotów niż za każdym razem piłować silnik