Ocena stanu zużycia paska rozrządu (323F BA KF)
Strona 1 z 1
Witam, w moim nowym zakupie już wszystko mam porobione po poprzednim właścicielu, została tylko kwestia paska rozrządu. Koleś zarzekał się że w zeszłym roku pasek wymieniał, ale jakoś mu nie wierze.
Można w jakiś sposób sprawdzić, czy pasek został wymieniony?
a jak nie to ile taka zabawa będzie mnie kosztować?
Pozdrawiam.
Można w jakiś sposób sprawdzić, czy pasek został wymieniony?
a jak nie to ile taka zabawa będzie mnie kosztować?
Pozdrawiam.

- Od: 9 gru 2003, 23:08
- Posty: 55
- Skąd: Ruda Śl. Zabrze
- Auto: RX-8 HP
Czy to znaczy, zeby zmieniac az sie zerwie?
Arcik, poczytaj wczesniejszy post na forum dot. tego tematu (Nightdream'a).
Arcik, poczytaj wczesniejszy post na forum dot. tego tematu (Nightdream'a).
to znaczy ze twój silnik moze byc bezkolizyjny
Tzn.-jak ci peknie pasek nalezy kupic nowy i wymienic
niepowinny ulec zniszczeniu inne elementy silnika/:–)
Tzn.-jak ci peknie pasek nalezy kupic nowy i wymienic
niepowinny ulec zniszczeniu inne elementy silnika/:–)
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)

- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
arcik napisał(a):Można w jakiś sposób sprawdzić, czy pasek został wymieniony?
podpinam sie pod to pytanie a dokładnie proszę o sposób oceny przydatności do dalszego używania paska rozrządu.
Moje dwa poprzednie paski rozrządu w momencie wymiany nie miały żadnych widocznych uszkodzeń (po 100kkm). Teraz mam pasek JC i po niecałych 70kkm widać na nim pęknięcia warstwy gumowej na powierzchni zewnętrznej. Innych uszkodzeń brak – starałem się dokładnie obejrzeć wewnętrzną powierzchnie i boczną po odchyleniu osłony i świeceniu silna latarką... nic niedobrego nie zobaczyłem... tylko ta powierzchnia zewnętrzna – pęknięcie gumy co około centymetr, czyli jakby co ząbek wewnętrzny.
święty graal dla fachowca, który to oceni, przecież różne paski w różnym stanie panowie z aso wyrzucają na swoje firmowe śmietniki... również te po zerwaniu.

- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
miałem ostatnio okazję zobaczyć pasek któremu wypało 6 zębów z rzędu. Zostały wyrwane, bo guma była sparciała. Z zewnątrz wszystko wyglądało OK, ale po wygięciu ząbków na zenąrz widać było pęknięcia, podobne do pęknięć na bokach guma continental po 5 latach jazdy.
prywatnie proszę mi mówić "pan gruby"

- Od: 11 lis 2003, 00:01
- Posty: 38
Witam, za dwa dni wymieniam pasek rozrządu w V6 i wszystko by było ok, gdyby nie to, że nie wiem czy wymieniać także hydrauliczny napinacz, który kosztuje... 700zł. Wymiana samego paska i chyba trzech rolek to koszt 600zł, czyli razem by mnie to wyszło 1300zł
Więc jak to jest z tym napinaczem? trzeba go wymienić, czy nie?
Więc jak to jest z tym napinaczem? trzeba go wymienić, czy nie?

- Od: 9 gru 2003, 23:08
- Posty: 55
- Skąd: Ruda Śl. Zabrze
- Auto: RX-8 HP
Witam ! Moim zdaniem trzeba wymienić i będzie spoko na 100 tyś . W Xedosie był taki przypadek że napinacz rozsypał sie po następnych 20 tyś km.Więc jak to jest z tym napinaczem? trzeba go wymienić, czy nie?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Wymień to co trzeba i zapomnisz o rozrządzie na bardzo dlugo
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
