przed chwilą wracając przez puste ulice pomierzyłem elastyczności 80-120km/h
w pojeździe tylko ja
na 3-cim biegu wyszło 4,61 i 4,34 [s]
na 4-tym 5,44 i 5,36 [s]
zrobiłem tylko dwa pomiary specjalistycznym przyrządem "stoper by Nokia 5310 XPress Music"
Może ktoś to porównać ze swoimi czasami w jakimś KL a najlepiej KLZE?
Po niedzieli planuję montaż SMT6. Liczę na pomoc doświadczonych osób

wszystko będzie na bieżąco w temacie
Mam takie schematy:

Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.usi znaleziona rozpiska wyjść SMT6
SMT6 DESCRIPTION COLOUR
1 Ground, GND, Chassis Black
2 RX-Input
3 TX-Output
4 Map switching Grey
5 IG2IN White / Red
6 AIN, Analog input Blue
7 A-DEFL, Analog deflection input Brown
8 IG1IN, Also RPM deflection Yellow
9 Injector, chassis, current Green
10 AMP input Black / White
11 Engine Temp Green / Yellow
12 NC
13 +13V, Battery Red
14 Pull-up 4K7 Blue / Black
15 Pull-up 4K7 Blue / Black
16 AUXOUT Orange
17 IG2OUT White / Blue
18 AOUT, Analog output Violet
19 IG1SP, Bipolar output of IG1 Pink
20 IG1OUT White
21 Injector +, to injector, current Grey / Black
22 Oxygen input Black / Brown
23 NC
24 NC