ale pocisnął 
www.mazdaspeed.pl
Yapa napisał(a):zetek napisał(a):Jeżeli wymieniony według instrukcji to wina materiału.
tak jest
skore te paski strzelają, to znaczy że zamiennik jest gorszy, więcej – jest niewłaściwy – wbrew temu co Gates czy inny producent twierdzi...
ja wymieniłem na oryginał i mam 120 tyś km gwarancji u Jaksy – za te 1500 zamiast 1000 u pana Miecia – mam bezcenny spokój...teti napisał(a):Jeżeli 99% aut lubi ten olej i może na nim jeździc,
ciekawe twierdzenie...widzę że objechałeś te 99% i tylko mazda Ci takie problemy sprawiła
a jeździć i mazda może na Castrolu – i też go lubi – trzeba tylko wymieniać co 10 tyś. będzie hulało
tak na poważnie – problemem przeważnie jest wytanianie podczas eksploatacji – Mazda akurat ma cholernie drogie części – co znaczy, że duży odsetek użytkowników lub handlarzy wsadzi tańszy zamiennik i zaniecha zrobienia czegoś na czas a potem, prędzej czy później MUSI przyjść duże zdziwienie...
! TO co jest gorszy?????? Po prostu sa pewne zasady przy wymianie. Jeżeli nowy pasek (orginał lub nie) zegniesz pod kątem 90 stopni to możesz go wyrzucić. Bo nici (w przenośni) które tam są juz sa naderwane i on juz nie wytrzyma tych kilometrów.

zetek napisał(a):To ciekawe bo Gates daje pasek na pierwszy montaż dla Mazdy
Grzyby napisał(a):zetek napisał(a):To ciekawe bo Gates daje pasek na pierwszy montaż dla Mazdy
A to ciekawe info. Ciekawe skąd
Gates produkuje paski Unitta ?
!!!!!!!!!!!
Grzyby napisał(a):teti napisał(a):A więc w czym tkwi problem
w ilości dawców, tylko i wyłącznie
Proponuję prosty test.
Jadąc autem przy najbliższej okazji policzcie ile spotkacie Mazd 5, 6 lub MPV (bo uznajmy że tylko w nich był ten silnik montowany) i policzcie Seaty (Toledo, Alhambra), Skody (Octavia, SuperB), VW (Passat, Golf, Caddy, Transporter, Sharan) i pewnie coś tam jeszcze do czego był montowany TDI pominąłem.
W tym tkwi "problem" i ile można to tak nazwać.
ale tu też trzebabyło by popatrzeć na to z innej strony. 
zetek napisał(a):To sobie zobacz tego posta!!!!!!!!!!!
zetek napisał(a):Czytając tego posta zrozumiesz, że Gates robi dla MAzdy również.
zetek napisał(a):Gates daje pasek na pierwszy montaż dla Mazdy
teti napisał(a):Wiem jestem upierdliwy

Grzyby napisał(a):Ta dyskusja nic nie wnosi do tematu opinii o M6. Co więcej, zaczyna się coraz bardziej ocierać o OT i kosz.


teti napisał(a):tylko i wyłącznie to potwierdzać i oznaczać, że jest to temat tabu, a negatywne opinie nie są tu mile widziane

teti napisał(a):A zkoszowanie bedzie tylko i wyłącznie to potwierdzać i oznaczać, że jest to temat tabu, a negatywne opinie nie są tu mile widziane

Grzyby napisał(a):Co jeszcze mądrego napiszesz?
Bo w moich postach nie ma słowa dotyczącego cen części do mazdy, jażeli już to poruszałem temat nieuzasadnionego windowania cen używanych silników diesla do M6
A to jak najbardziej jest zwiazane z tematem wątku bo ma bezpośredni wpływ na opinie o modelu 

teti napisał(a):Oczywiście mazd z silnikiem diesla jest odpowiednio mniej niż aut koncernu WV z popularnym silnikiem Tdi. A więc przyjmujemy, że jakiś % silników ulega zniszczeniu (biorca) oraz jakiś procent % samochodów ulega wypadkowi (dawca) to znów można było by się pytać czy tdi psuje się tak żadko czy samochody VW i pochodne ulegaja częstym kasacją skoro cena miała by być tylko i wyłącznie dyktowana ilością dostępnych na rynku silników
teti napisał(a):...jażeli już to poruszałem temat nieuzasadnionego windowania cen używanych silników diesla do M6 A to jak najbardziej jest zwiazane z tematem wątku bo ma bezpośredni wpływ na opinie o modelu
67igor1 napisał(a):Podaz i popyt... jeszcze raz:
Zalozmy, ze silnikow Audi/VW jest 1000 , a mazd 100... (w zyciu jest wieksza proporcja)
A ilosc wypadkow 5% (niezaleznie od marki auta)Mamy dawcow: VW = 50 ; Mazda = 5
Czyli wyjdzie na to samo


krabdul napisał(a):Teti odpuść. Ja próbowałem przez parę postów wytłumaczyć , że proporcja dawców do biorców jest kluczowa, ale mi się nie udało. A to skąd się biorą dawcy a skąd biorcy to pewnie w części pochodna tego co nazwałeś tabu
Nie będe ukrywał, że ja nim nie jestem i nie patrze na świat przez różowe okulary z funkcją zasłaniania pewnych problemów – a tych oby każdy z nas miał jak naj mniej podczas użytkowania Mazdy 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6