Zawieszające się obroty, dlaczego?

Postprzez noxes » 4 sty 2011, 22:21

Jedno małe pytanie, dlaczego zawieszają mi się obroty? Przepustnica czysta, krokowiec też. Układ nie zapowietrzony. Obroty zawieszają się na około 1200rpm.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kater83 » 4 sty 2011, 23:21

zawieszają się tak ze ani w jedną ani w drugą ?? pod obciążeniem czy jak stoi ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2010, 15:33
Posty: 48
Auto: MAZDA 626 GLX 1993r 2,0l FS

Postprzez noxes » 5 sty 2011, 16:12

Dojeżdżam sobie do skrzyżowania, zatrzymuję się a obroty staja na 1200. Musze wtedy żeby ich zmniejszyć wrzucić pierwszy bieg i na hamulcu popuścić sprzęgło aż nie opadna.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kater83 » 5 sty 2011, 16:29

1200 to są obroty ssania ... tyle ze po spędzeniu ze nie wracają powrotem na 1200 ..
To jest fajne w mazdach--jest dużo możliwości. Nie bedę udawac mondrego – nie wiem <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2010, 15:33
Posty: 48
Auto: MAZDA 626 GLX 1993r 2,0l FS

Postprzez kater83 » 5 sty 2011, 16:35

i jeszcze te rurki podniesieniowe mogą mieć coś do powiedzenia ale to trudno coś wskazać, no i błędy można sprawdzić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2010, 15:33
Posty: 48
Auto: MAZDA 626 GLX 1993r 2,0l FS

Postprzez luk-kk » 5 sty 2011, 16:49

kater83 napisał(a): To jest fajne w mazdach--jest dużo możliwości.


Zgadam się :], szczególnie jak wydaje się że masz diagnozę a tu okazuje się że poprawy po wymianie ani słychu ani widu (albo jest jakaś niewielka :).

Noxes ja tak miałem w poldku zawieszał się na chyba 3 k obr i wył jak szalony ludzie to aż uciekali <rotfl> ( tam przez półtora roku były wymienione tylko świece i olej, lubił sobie też zgasnąć ni z tego ni z owego i trzeba było kablami poruszać to zawsze jechał dalej to było dopiero bezawaryjne autko hahaha . Może to ma coś wspólnego z działaniem ssania, jakiś układ sterujący tym( o ile w ogóle jest coś podobnego :P, taki radosny strzał nie bierz tego na serio) dzieje się to u Ciebie nie zależnie od tego czy silnik na ssaniu czy ciepły ? Albo może to jest problem związany ze sprzęgłem ??
Ostatnio edytowano 5 sty 2011, 22:16 przez luk-kk, łącznie edytowano 4 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 13:13
Posty: 165
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.

Postprzez noxes » 5 sty 2011, 17:06

Dzieje się to nie zależnie od temperatury silnika. Rurki podciśnieniowe w porządku, błędów brak, zapłon praktycznie nowy. Sprzęgło w porządku i nie zawsze to się tak dzieje nieraz mam dzień spokoju a nieraz na kazdym skrzyżowaniu.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kater83 » 5 sty 2011, 17:14

Czujnik temperatury – który odpowiada za ssanie należałoby sprawdzić. Gdzieś o tym było już.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2010, 15:33
Posty: 48
Auto: MAZDA 626 GLX 1993r 2,0l FS

Postprzez noxes » 5 sty 2011, 17:28

Było było, ale on sprawny jest.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez roberto81 » 5 sty 2011, 20:12

U mnie się zawieszały obroty jak miałem zapowietrzony układ. Może wody masz za mało?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2010, 21:56
Posty: 122
Skąd: Otwock
Auto: Mazda 626 2.0L z 1994r
Benzyna+LPG II gen.

Postprzez noxes » 5 sty 2011, 20:30

To było sprawdzane i też jest w porządku. To musi być coś ukrytego coś co nie było na forum poruszane.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez roccomistrz » 5 sty 2011, 21:32

może silnik krokowy się wiesza, lub ma nieszczelność.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2010, 22:08
Posty: 189 (0/1)
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GE FS '92

Nissan Primera P10 GA16DE '94

Postprzez noxes » 5 sty 2011, 21:42

Ale dlaczego się wiesza, wyczyszczony jest.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez roccomistrz » 7 sty 2011, 18:33

może jest za suchy i się przyciera? możesz spróbować go przesmarować jakimś "olejem". może to coś pomoże. nie wiem. <glupek2>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2010, 22:08
Posty: 189 (0/1)
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GE FS '92

Nissan Primera P10 GA16DE '94

Postprzez noxes » 7 sty 2011, 19:17

Posmarowałem go smarem od zacisków i troche lepiej jest ale nie do końca.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Speed » 7 sty 2011, 22:32

U mnie niestety podobne objawy dość sporadycznie , wcześniej szalały dość mocno wymiana pompy wody pomogła a na te delikatne i sporadyczne skoki w ASO powiedzieli ze krokowy , slaba strona FS
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez noxes » 7 sty 2011, 22:52

Mi jak mocno szalały to już sobie poradziłem, układ się zapowietrzał(węże od gazu nie szczelne i kapie z nich) Co do pompy wody hmm mogło by coś w tym być, a chociaż by z tego powodu że dosyć słabo grzeje. A tak ogólnie całą przepustnice mam ze 100% sprawnej mazdy która nie falowała.
Hmm zajmę się jutro porządnym odpowietrzeniem i zobaczę co będzie.

Jakie są objawy psującego się korka w chłodnicy? Pomijając wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez desp » 14 sty 2011, 23:36

Pod pedałem sprzęgła jest gdzieś czujnik, który może się zawieszać i powodować podobne problemy. Jest też coś takiego: viewtopic.php?f=126&t=15535&hilit=czujnik+pod+peda%C5%82em+sprz%C4%99g%C5%82a
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2009, 21:54
Posty: 122
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec

Postprzez wylon » 6 lut 2011, 13:18

Sprawdź sobie taki mały plastik który wychodzi z pokrywy zaworów i idzie dalej wężykiem do korektora ssącego....czy gdzieś tam....
jest to taka mała grzechotka koszt 15PLN a pomogło
Początkujący
 
Od: 6 lut 2011, 12:43
Posty: 4

Postprzez noxes » 6 lut 2011, 18:19

Ja mam to sprawne. Po obszernej lekturze forum i tamatów związanych z falowaniem stwierdziłem, że nic z tych rzeczy. W najbliższym czasie spuszczę jeszcze płyn i odpowietrzę układ od początku. Najgorsze jest to, że po falowaniu zatrzymują się w granicach 2tyś rpm.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6