xXx tylko Ibiza TDI waży koło 1260kg, Leon TDI 1320kg, no i poza tym nie wiadomo ile to dłubnięte ASZ ma koni, bo nie napisałeś, a jeździ sporo 200KM... A to zmienia postać rzeczy...
323F BA KL-ZE
LEON jest kuzyna, był hamowany przed chipem i po , przed koło 150KM a po wystrojony i shamowany na 180kucy i koo 370 momentu (bo tyle max wytrzymuje seryjne sprzęgło)... 
xXx tylko Ibiza TDI waży koło 1260kg, Leon TDI 1320kg, no i poza tym nie wiadomo ile to dłubnięte ASZ ma koni, bo nie napisałeś, a jeździ sporo 200KM... A to zmienia postać rzeczy...
xXx tylko Ibiza TDI waży koło 1260kg, Leon TDI 1320kg, no i poza tym nie wiadomo ile to dłubnięte ASZ ma koni, bo nie napisałeś, a jeździ sporo 200KM... A to zmienia postać rzeczy...
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Mariusz wszystkiego najlepszego z okazji urodzin
. Niech Ci się ZE dobrze sprawuje
.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Widzę,że stary silnik już pchnołeś
Jak tam w Poznaniu śniegi zelżyły, żeby robić dalsze testy osiągów?
pozdro
Jak tam w Poznaniu śniegi zelżyły, żeby robić dalsze testy osiągów?
pozdro
soul napisał(a):wtryski wtryskami, K8 KF i KL fakt ma takie same
Bzdura
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
ładna mazdzia 
- Od: 9 lis 2009, 10:58
- Posty: 10
- Auto: 323sedan 1.7D 93'
na autostradzie audi a6 3,2 FSI Quatrro nie dało rady, kierownik na końcu awaryjnymi podziękował
drugie starcie z Citroenem c6 2,7 HDI Biturbo, facet nie dopuszczał więc prawym pasem wyprzedzałem na autostradzie. Łyknięty bez najmniejszych problemów, w dobrym tempie. Z Audi było znacznie znacznie trudniej.
drugie starcie z Citroenem c6 2,7 HDI Biturbo, facet nie dopuszczał więc prawym pasem wyprzedzałem na autostradzie. Łyknięty bez najmniejszych problemów, w dobrym tempie. Z Audi było znacznie znacznie trudniej.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
lukster napisał(a):soul napisał(a):wtryski wtryskami, K8 KF i KL fakt ma takie same
Bzdura
pewnie masz racje nie zaprzeczam bo jestes guru, ja tylko wywnioskowałem to po tym ze w EPC numery katalogowe dla wtryskiwaczy od KF i KL sa identyczne.
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
soul napisał(a):bo jestes guru
Wypraszam sobie
soul napisał(a):numery katalogowe dla wtryskiwaczy od KF i KL sa identyczne.
Być może KF i KL ma te same, niebieskie 220cc. W K8 z pewnością są inne, czerwone, ale jaki flow nie pamiętam
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
lukster napisał(a):Być może KF i KL ma te same, niebieskie 220cc
To ciekawe, bo w BP DOHC są wtryski 254cc, no ale może to dlatego ze KF ma mniejsze cylindry? Co do KL to dziwie się tym bardziej że tylko 220cc..
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

- Od: 7 mar 2008, 14:40
- Posty: 366
- Skąd: PL -> SBI
- Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6
YaRQ napisał(a):To ciekawe, bo w BP DOHC są wtryski 254cc, no ale może to dlatego ze KF ma mniejsze cylindry? Co do KL to dziwie się tym bardziej że tylko 220cc..
A nie wpadłeś na taki drobniutki fakt, że 6x220 to więcej niż 4x254?
Czyli nie wpadłeś na to że pisząc 'KF' ma mniejsze cylindry, zasugerowałem drobniutki fakt że jest ich więcej...
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

- Od: 7 mar 2008, 14:40
- Posty: 366
- Skąd: PL -> SBI
- Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6
YaRQ napisał(a):Czyli nie wpadłeś na to że pisząc 'KF' ma mniejsze cylindry, zasugerowałem drobniutki fakt że jest ich więcej...
Ja nie mam problemów z zagwostką, dlaczego BP ma większą wydajność pojedynczego wtryskiwacza od KL'a
Pit napisał(a):YaRQ napisał(a):Czyli nie wpadłeś na to że pisząc 'KF' ma mniejsze cylindry, zasugerowałem drobniutki fakt że jest ich więcej...
Ja nie mam problemów z zagwostką, dlaczego BP ma większą wydajność pojedynczego wtryskiwacza od KL'a
Też nie mam 'problemów z problemem' z wtryskiwaczem, to raczej dobrze że ktoś celując w 200KM z 2,5l może liczyć na seryjne wtryski..
PS zagwozdka
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

- Od: 7 mar 2008, 14:40
- Posty: 366
- Skąd: PL -> SBI
- Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6
YaRQ napisał(a):PS zagwozdka
Racja, racja
Myślę o zmianie końcowego tłumika, na coś znacznie bardziej w japońskim jdm-owym klimacie.
Jakieś propozycje? Nie ma być za głośno...
jednocześnie, mój tłumik pójdzie pod młotek, chętni zapraszam na PW
Jakieś propozycje? Nie ma być za głośno...
jednocześnie, mój tłumik pójdzie pod młotek, chętni zapraszam na PW
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Apexi:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości