mazda 6 2.3 automat.USA drgania na DRIVE
1, 2
i jak ktoś coś zrobił w tym temacie,bo u mnie też wystepują te drgania i jednak wydaje mi się że to poducha choć mogę się mylić ale na zimnym silniku i mrozie -10 usłyszłem dziwne stukanie w momencie zmiany połozenia lewarka(słychać te stukanie-brzęczenie od strony pasażera),a na cipłym już tego nie ma
- Od: 7 paź 2008, 17:16
- Posty: 66
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 2004
2,3 AWD+ automat
Ten typ tak ma drga bo to 4 cylindry i obroty poniżej 850 sprawdzałem w 3 -ech mazdach to raczej się nie mylę a grzebać naszym mechanikom nie daję bo od roku nic mi nie nawaliło a wczoraj byłem na przeglądzie i dokładnie ją z fachowcem przebadaliśmy zero problemów
.

MASKA MAZDA
jedyne rozwiązanie na te drgania to zaciąganie ręcznego o ile jest sprawny i drgań praktycznie nie czuć,a i noga się nie męczy.Tak więc zróbcie próbę zaciągnięcia ręcznego i puszczenia hamulca nożnego,jeszcze nie wiem jak się będzie zachowywała w zimie przy zaśnieżonej drodze ale teraz jest super bez drgań
- Od: 7 paź 2008, 17:16
- Posty: 66
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 2004
2,3 AWD+ automat
Mały update
Jak rozwiązałem dolegliwości M.
Wymieniłem u siebie poduszkę przy skrzyni dodatkowo wymontowałem i zamontowałem filtr powietrza aby wyeliminować zasysanie bokiem
Poduszka z AZ Auto 120zł zamiennik wiec cena super, z samą poduszką troche gorzej minimalnie szersza niż z oryginał w mojej wersji US wiec musiałem wcisnąć, mocowanie troche rozciągnąć i zamienić śruby mocowania – była odrobine za krótka.
Po wszystkim drgania znikneły
Polecam też montaż dodatkowej chłodnicy do AT, ja u siebie zamontowałem Transsaver 1404. Po zamontowaniu wyeliminowałem też drugą dolegliwość mojej M. szarpanie z 3-4 w upały przy mocno nagrzanej skrzyni. Dodatkowo skrzynia zaczeła działać sprawniej po nagrzaniu szybciej zmienia przełożenia nie laguje. Jak znajde więcej czasu wrzuce swoją fotorelacje. Na pocieszenie w guuglach znajdziecie fotorelacje z forum US na podstawie której instalowałem chłodnice
HowTo--ATX_cooler_6i.pdf dla silnika 2.3
HowTo--ATX_cooler_6s.pdf dla silnika 3.0
Jak rozwiązałem dolegliwości M.
Wymieniłem u siebie poduszkę przy skrzyni dodatkowo wymontowałem i zamontowałem filtr powietrza aby wyeliminować zasysanie bokiem
Poduszka z AZ Auto 120zł zamiennik wiec cena super, z samą poduszką troche gorzej minimalnie szersza niż z oryginał w mojej wersji US wiec musiałem wcisnąć, mocowanie troche rozciągnąć i zamienić śruby mocowania – była odrobine za krótka.
Po wszystkim drgania znikneły
Polecam też montaż dodatkowej chłodnicy do AT, ja u siebie zamontowałem Transsaver 1404. Po zamontowaniu wyeliminowałem też drugą dolegliwość mojej M. szarpanie z 3-4 w upały przy mocno nagrzanej skrzyni. Dodatkowo skrzynia zaczeła działać sprawniej po nagrzaniu szybciej zmienia przełożenia nie laguje. Jak znajde więcej czasu wrzuce swoją fotorelacje. Na pocieszenie w guuglach znajdziecie fotorelacje z forum US na podstawie której instalowałem chłodnice
HowTo--ATX_cooler_6i.pdf dla silnika 2.3
HowTo--ATX_cooler_6s.pdf dla silnika 3.0
Mazda 6 GG L3 (2.3i 16V) US-spec '07
- Od: 13 wrz 2008, 21:09
- Posty: 52
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda6 GG L3 (2.3i 16V) US '07
Witam,
mam ten sam problem co Kalimazda wie ktoś może gdzie szukać części o której była mowa (39-040 – tzw. transmission mount).
mam ten sam problem co Kalimazda wie ktoś może gdzie szukać części o której była mowa (39-040 – tzw. transmission mount).
-
MichalDiver
dla potomności;–)
- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6