nie działa obrotomierz, wskaźnik temperatury płynu oraz niektóre diody licznika
1, 2
A test zegarow kolega wykonal? 
Ostatnio edytowano 18 lis 2010, 15:21 przez Anonymous, łącznie edytowano 2 razy
MarQs napisał(a):przewaznie problemy z zegarami wskazują na wcześniejsze w nich grzebanie. a wiadomo po co sie grzebie
Nie, nie wiadomo
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A tak szczerze, to nic nie trzeba rozgrzebywac, aby to cos zmienic...
Bardziej mi to wyglada na problemy z wiazka kabli...
Ostatnio edytowano 18 lis 2010, 15:18 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
na telefonie widac
. A spalanie nie jest wybitne chyba ze potraktujemy je jako fenomen ewenement to w sume moge to zmienic. A tak wracajac do tematu to z lektury tego forum wywnioskowalem ze jednak trzeba wyciagac. Ale sie nie upieram. Mozesz miec calkowita racje
Pozdrawiam,
MarQs
MarQs
- Od: 21 lut 2007, 01:06
- Posty: 92
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 2.0 citd sportbreak ;–) '04
witam mój samochód to mazda6 2.0 citd 136 km 2003r sprawdziłem wiazke oraz licznik i nie byl on nigdy wyciagany
a odnosnie testu zegarów to zegary resetuja sie po odłączeniu akumulatora i wtedy działaja wiec moze to jkais bład komputera??????
a odnosnie testu zegarów to zegary resetuja sie po odłączeniu akumulatora i wtedy działaja wiec moze to jkais bład komputera??????
- Od: 28 paź 2010, 00:13
- Posty: 55
- Auto: mazda 6 2.0 citd 136 km 2004r
MarQs i 67igor1 – skończcie już OT a skupcie się na temacie
f1slawek – nie piszemy posta pod swoim postem masz do do tego opcje edytuj, regulamin się kłania
f1slawek – nie piszemy posta pod swoim postem masz do do tego opcje edytuj, regulamin się kłania

1.
czy 
2. Czy byles na odczytaniu bledow?
Ps.
Skad wiesz... nie ma tam zadnych plomb lub znakow na wkretach...
f1slawek napisał(a):a odnosnie testu zegarów to zegary resetuja sie po odłączeniu akumulatora i wtedy działaja wiec moze to jkais bład komputera??????
67igor1 napisał(a):A test zegarow kolega wykonal?

2. Czy byles na odczytaniu bledow?
Ps.
f1slawek napisał(a):...sprawdziłem wiazke oraz licznik i nie byl on nigdy wyciagany...
Skad wiesz... nie ma tam zadnych plomb lub znakow na wkretach...
fuks239 napisał(a):ja miałem też ten problem kosztowało troche kasy bo padł układ wkompie
co masz na myśli pisząc "wkompie"
- Od: 12 maja 2007, 16:30
- Posty: 298
- Skąd: Rawicz
- Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM
padł can a przy okazji jeszcze układ w kompie fachowiec który się podjął grzebał3 dni inni jak usłyszeli mazda 6 wysyłali do aso cena 1tys zł ale teraz wszystko jest ok od9miesięcy fura chodzi ok i narazie to byłjej największy problem Pozdrawiam zNowym Rokiem ijak najmniej problemów
- Od: 25 gru 2010, 20:11
- Posty: 17
podłaczyłem mazdepodkomputer i pokazało mi błedy u1900powyzejmax zakresu u2516 powyzej max zakresu u1119 ogolnie bład podłaczenia zmagistrala can czyli wychodz nato ze padła komp a ty wymieniałes komputer czy elektronikjakos dałto rede naprewic bez wymiany komputera
- Od: 28 paź 2010, 00:13
- Posty: 55
- Auto: mazda 6 2.0 citd 136 km 2004r
f1slawek napisał(a):podłaczyłem mazdepodkomputer i pokazało mi błedy u1900powyzejmax zakresu u2516 powyzej max zakresu u1119 ogolnie bład podłaczenia zmagistrala can czyli wychodz nato ze padła komp a ty wymieniałes komputer czy elektronikjakos dałto rede naprewic bez wymiany komputera
Te błędy wyskoczyły w ECU silnika czy w liczniku
- Od: 12 maja 2007, 16:30
- Posty: 298
- Skąd: Rawicz
- Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6