Oto moja MADZIA:
Na początek krótka historia. Jestem jej właścicielem od października 2007. Przez te kilka lat przeszła przy mnie kilka zmian. Nie można też o niej powiedzieć że jest bezwypadkowa
Trochę suchych danych:
Mazda 323F BA
w momencie zakupu przebieg 110 000km
Silnik i osprzęt:
-1.5 16V DOHC (Z5)
-skrzynia Z5
-kolektor dolotowy Z5
-kolektor wydechowy Z5
-przepływomierz Z5
-przepustnica Z5
-aparat zapłonowy Z5
Zawieszenie:
-seria
Hamulce
-przód seria tarcze 234mm
-tył seria bębny
Wyposażenie:
-el. szyby przód
-el. szyberdach
-centr. zamek
-wspomaganie ukł. kier.
-2x airbag
-ABS
-alufelgi 15"
W lipcu 2016 zrodził sie szalony pomysł zastąpinia wysłużonego Z5 czymś mocniejszym. Trafił się dawca idealny, BA z KLem uderzona w tył. Po niezbyt długim namyśle zapadła decyzja... SWAP.
Dzięki pomocy i ogromnemu zaangażowaniu majkiego88 , eklerka323f i reszty chłopaków z Grupy Łódzkiej szybko Z5 wyleciał z komory i został zastąpiony KLem. Z5 przy wyciąganiu miał 225 000km.
Przy okazji SWAPU dostała też lepsze wyposażenie z dawcy.
Na dzień dzisiejszy wygląda to tak:
Silnik i osprzęt:
-słupek 2.5 V6 KL-DE
-skrzynia KF
-kolektor dolotowy KF
-kolektor wydechowy KF
-przepływomierz KF
-przepustnica KF
-aparat zapłonowy KF
-układ wydechowy ori BA V6, strumienica zamiast kata
-układ dolotowy custom z airboxem SIMOTA
-inst. gazowa na kompie STAG 300-6 ISA2
Zawieszenie:
-przód amortyzatory BA V6
-tył amortyzatory seria Z5
-całość obniżona na sprężynach MTS 40/40
Hamulce:
-przód tarcze BA V6 274mm osadzone na piastach 4x100
zaciski BA V6
zwrotnice BA V6
-tył seria bębny
wyposażenie:
-4 el. szyby
-el. szyberdach
-el. lusterka
-centr. zamek
-wspomaganie ukł. kier.
-2x airbag
-ABS
-halogeny przeciwmgłowe
-klimatyzacja (jeszcze nie kompletna)
-alufelgi 17'' Tomason TN1 17X8J ET35
Dosyć pisania czas na fotki. Mazda na przestrzeni tych 9-ciu lat