Nie działa ssanie..........
1, 2
Pomierz mu rezystancję zanim kupisz w ciemno.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
johny2007 napisał(a):dzisiaj wyczyszcze przepustnice i załoze czujnik.... i zdam relacje czy to ten czujnik.....
czekamy na wiadomości
mazda 626
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
- Od: 11 paź 2010, 23:11
- Posty: 48
- Skąd: Słupsk
- Auto: mazda 626
1993 rok
2.0 benzin ( bez gazu, bo na gazie się zupę gotuje) :D
niezdąrzyłem dzisiaj bo mam problem z nagrzewnica... ma bardzo cienki przelot... przyslałem ze szybciej pujdzie.... do jutra sie wyrobie i dam znac...... nie wiem jaki powinien byc przelot nagrzewnicy... bo dmuchałęm w wąz i musiałem nieźle sie nadmuchac zeby przeszła woda....
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
jednak w dzien wigili moze wszystko sie zdarzyć.... po wymianie czyjnika ssanie działa jak nalezy.....
po porządnym przeczyszczeniu nagrzewnicy wrescie grzeje, leci ciepłe powietrze.... po przemyciu przepustnicy wszystko lepiej działa..... tylko nie moge ustawic obrotów... na tą sróbke w przepustnicy nie chce zabardzo reagowac, mam obroty z 750... wolałbym z 900... ale i tak jest lepiej......
po porządnym przeczyszczeniu nagrzewnicy wrescie grzeje, leci ciepłe powietrze.... po przemyciu przepustnicy wszystko lepiej działa..... tylko nie moge ustawic obrotów... na tą sróbke w przepustnicy nie chce zabardzo reagowac, mam obroty z 750... wolałbym z 900... ale i tak jest lepiej......

Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Witam,
ostatnio czyściłem przepustnicę wraz z czujnikiem który jest nad nią (niektórzy nazywają to silniczek krokowy) pod który podpięta jest 2 pinowa wtyczka. Okazało się, że po czyszczeniu nie ma wogóle ssania.
Wyczyściłem wszystko ze względu na spadające obroty do 200-300. Obroty w tej chwili na biegu jałowym mam w granicy 1 tys nawet 1,1 tys, a ssania brak.
Proszę o pomoc. Czytałem, że może rozciągniecie tej sprezynki w czujniku cos pomoze..?
pozdrawiam
ostatnio czyściłem przepustnicę wraz z czujnikiem który jest nad nią (niektórzy nazywają to silniczek krokowy) pod który podpięta jest 2 pinowa wtyczka. Okazało się, że po czyszczeniu nie ma wogóle ssania.
Wyczyściłem wszystko ze względu na spadające obroty do 200-300. Obroty w tej chwili na biegu jałowym mam w granicy 1 tys nawet 1,1 tys, a ssania brak.
Proszę o pomoc. Czytałem, że może rozciągniecie tej sprezynki w czujniku cos pomoze..?
pozdrawiam
- Od: 25 mar 2011, 17:46
- Posty: 24
- Skąd: Szadek / Łódź
- Auto: mazda 626 GF '99
2.0 16v 115KM
tzn. który to czujnik?
czujnik temperatury wody w silniku (znajdujący się pomiedzy filtrem powietrza a głowicą silnika) działa poprawnie gdyż wskazania na zegarach mam jak najbardziej prawidłowe.
Ssanie do ostatniego dnia chodziło prawidłowo, po wyciągnieciu i przeczyszczeniu zaworu IAC nagle znikło..
czujnik temperatury wody w silniku (znajdujący się pomiedzy filtrem powietrza a głowicą silnika) działa poprawnie gdyż wskazania na zegarach mam jak najbardziej prawidłowe.
Ssanie do ostatniego dnia chodziło prawidłowo, po wyciągnieciu i przeczyszczeniu zaworu IAC nagle znikło..
- Od: 25 mar 2011, 17:46
- Posty: 24
- Skąd: Szadek / Łódź
- Auto: mazda 626 GF '99
2.0 16v 115KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6