Pęknięty uchwyt klapy bagażnika GW co robić ?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez lasic100 » 10 gru 2010, 00:15

Witam,

Niedawno chcąc otworzyć klapę bagażnika w GW z 2001r coś strzeliło i przy ciągnięciu za tą "klamkę" pasek nad tablicą rejestracyjną (ten z logo Madzi) się zaczął ruszać. Po oglądnięciu się okazało, że pękł plastik na całej długości klamki (widoczne na fotkach poniżej). No i tutaj mam do Was pytanie: jak najlepiej było by sobie z tym poradzić ? Posmarować poxipolem ? (tylko dostęp jest ciężki bo trzeba ciągnąć do siebie żeby móc posmarować całą pękniętą powierzchnię, tak to tylko boki. Kropelka chyba odpada bo za słaba jak na takie punkty gdzie się używa trochę siły do otwarcia. Lutownicą podgrzać plastik – hmm ?


Fotki:
lewa strona:
Obrazek
prawa strona:
Obrazek
wszystko
Obrazek
Może znacie jakieś dobre sposoby na takie rzeczy bo chciałbym się z tym szybko uporać żeby nie pogarszać sprawy przy każdym otwieraniu,

Pozdrawiam serdecznie.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 22:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Postprzez Jasiu19 » 10 gru 2010, 00:25

Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie odkręcić i pospawać ładnie :)
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez lasic100 » 10 gru 2010, 00:50

Aha, a czy żeby dostać się do tego wystarczy odkręcić te 2 śruby widoczne na ostatniej fotce, czy może coś jeszcze ?

Pospawać – tzn ? (ciemny jestem w tych sprawach) Na spokoju w domu potraktować np. poxipolem czy o co innego chodzi ? ;)
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 22:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Postprzez Jasiu19 » 10 gru 2010, 00:59

Nie mam pojęcia jak to sie zdejmuje w GW.CO do spawania to zawieź całość do jakiegoś zakładu który się zajmuje spawaniem plastików :P na pewno będzie trwalsze to od jakiegoś kleju :P.Jak byś był z okolic mnie to bym Ci to sam pospawał :P
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez lasic100 » 10 gru 2010, 01:27

Aa no szkoda szkoda ;p Tylko pewnie do zakładu wypadało by im przywieźć samą tą listwę z która 3a sie uporać jakoś (zdjąć) – no właśnie, tylko jak ? Są jakieś tego typu "serwisówki" albo ktoś wie mniej więcej jak to się zdejmuje ? Nie chciałbym pogorszyć sprawy.

Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 22:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Postprzez maxim_wawa » 14 gru 2010, 10:38

odkrec wszystkie 4 sruby ktore widzisz od spodu i powinna zejsc

to sie sciaga do demontazu lamp klapy bagaznika, po zdjeciu klapa dalej dziala tylko glupio wyglada
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez lasic100 » 14 gru 2010, 10:53

Aha dzięki za info, będę niebawem próbował. Czyli najlepiej oddać do jakiegoś zakładu do spawania ? Poxipol nie wytrzyma ? Rozumiem że jeśli nie wytrzyma to będzie ciężej potem oddać do naprawy tak czy tak ? (trzeba będzie usunąć warstwę kleju)

pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 22:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Postprzez maxim_wawa » 14 gru 2010, 15:36

wszystko zalezy od tego jak to zostanie wykonane
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez Madziek » 18 gru 2010, 19:36

Witam :)
Mam pytanie do znawców tematu czy ta listwa tylnej klapy jest taka sama w wersji przed liftem jak po lifcie oczywiście w kombi. Pytam bo niestety spotkała mnie podobna nieprzyjemność :( tylko, że mi pękła ta listwa na środku (duży mróz -15 i jest krucha jak cholera).
Pozdro
Mazda 626 GW 1.8 101 KM (74 kw) 16v 2000r. + LPG sekwencja ElpiGaz Stella i wtryski I-PLus + Wariator Zapłonu STAG TAP01.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2009, 21:24
Posty: 76 (0/1)
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: 626 GW 1.8 101KM 16v + LPG

Postprzez lasic100 » 18 gru 2010, 23:41

Witam. Odnosnie problemu to oddalem do najblizszego pana ktory zajmuje się spawaniem plastików ale podobno miejsca pęknięć były za cienkie na taką operację i listwa została sklejona "klejem przemysłowym". Jak zamontuje dam znac czy zdaje egzamin.

Co do kolegi powyżej nie mogę powiedzieć bo nie wiem, ale jakby trzeba było to służę wszelkimi informacjami odnosnie poliftowej listwy (np wymiary,srednica na sroby itp).

Wymiana/odkrecenie jest banalnie prosta, sprowadza sie do odkrecenia 4 srobek :)

EDIT: Tydzień po naprawie: Na razie się trzyma, nie widzę jakiś niepokojących objawów. Listwa została sklejona a nie zespawana (podobno za cienkie elementy). Nie wiem jakim klejem (jakiś biały, przemysłowy czy coś takiego).

Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 22:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6