Szpilki smaruj smarem z miedzią ,u mnie wymiana pod blokiem zajęła godzinę łącznie z wypiciem browara na tę okazje ,to z przodu bo z tyłu trzeba zdjac bęben
Schemat działania:
1.luzujemy nakreki na kole
2.otwieramy browar
3.lewarujemy auto i podstawiamy np. kobyłkę dla bezpieczności
4.łyk browca
5.zdejmujemy kólko
6.łyk
7.przy pomocy solidnego srubokręta i kulcza nr 14 wciśniętego w tarczę wentylowaną cofamy nieco tłoczek hamulca,powoli naciskajac
8.łyk
9.klucz 14 używany do odkręcenai zacisku i zdjęcjia go bez rozpoławiania ,uwaga aby nie zgubic blaszek przeciwstukowych z łoza zacisku zdejmujemy go do góry i podwieszamy gdzieścik coby się nie pałętał.
10, ucinamy gadke z kumplem palimy i łyk
11.obkrecamy piastę tak coby nieszczęsna szpilka wypadła w miejscu zacisku i grzejemy miejsce palniczkiem gazowym ( w supermarkecie za 20 zeta co prawda 4-o uzyciowy)
12.łyk
13 prz pomocy mierzonego palnięcia młotkiem i zrypanej śruby M8 usuwamy pozostałosci szpilki
14.łyk
15.grzejemy miejsce po ś.p pamięci szpilce
16.łyk
17.wkładamy nową szpile na wierzch srube M20 lub jakąscik tulejkę na to nakręcamy nakrętke koła i przy pomocy delkatnej perswazji klucza nr 19 i gwintu wsuwamy nowa szpilke na miejsce, piastę możemy zablokować biegiem lub jakims podrecznym narzedziem
20.łyk
21.łyk (w tym czasie piasta stygnie)
22.demontujemy urządzenie wciskowe smarujemy miejsce na tarcze smarem i składamy wszystko do kupy w odwrotnej kolejności ,nie zapomnimy tym razem o posmarowaniu szpilek chyba ze lubimy browca i dłubanie w madzi
UWAGA potrzebne narzędzia wymieniono w tekście ilośc browca i marka uzależniona od spżywcy

z grzaniem nie przesadzamy nie więcej jak 160`C bo wytopimy smar z łożyska i szlag je trafi