323F BA KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Radex » 15 gru 2010, 12:20

czy przy takiej ciasnocie nie będzie problemu z temperaturą w silniku? jakaś polepszona wentylacja będzie potrzebna?
bardzo ładnie się zpaowiada :)
czekam na POMIAR <diabel>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez MariuS » 15 gru 2010, 16:48

ciasnota taka sam była przy KF-ie :P
ciaśniej tylko jest znacznie bardziej pod rozpórką
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez iiyama » 15 gru 2010, 18:47

Radex napisał(a):czy przy takiej ciasnocie nie będzie problemu z temperaturą w silniku? jakaś polepszona wentylacja będzie potrzebna?
bardzo ładnie się zpaowiada :)
czekam na POMIAR <diabel>


jeśli ma klimę i sprawną to będzie OK
ale klze się grzeje strasznie i w lecie to nawet szyby otwarte nie pomagają.

teraz zima więc bedzie nawet na plus bo szybciej w BA będzie cieplej :)
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez sewo » 15 gru 2010, 18:50

Joshpl napisał(a):Zrobiło się ciasno :D


Bo ja wiem <co?> Na siłę jeszcze jakaś suszarka wejdzie :D

Nie no Mariusz gratki :] Mam nadzieje że na spocie pokażesz jak to jedzie <czarodziej>
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez ricardo881 » 16 gru 2010, 14:25

iiyama napisal:
jeśli ma klimę i sprawną to będzie OK
ale klze się grzeje strasznie i w lecie to nawet szyby otwarte nie pomagają.

teraz zima więc bedzie nawet na plus bo szybciej w BA będzie cieplej :).


Nie wiem z kad masz info na temat grzania sie KLZE w mx3 jest jeszcze ciasniej niz w BA i latem ani razu mi sie nie zagrzal nawet przy katowaniu nagrzewa sie szybko to fakt ale temp jest w normie przy upalach rowniez pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez mlody1921 » 16 gru 2010, 14:46

ricardo881

tu chodzi o grzanie pod maską, zobacz sobie w upalne dni jak gorąc jest pod maską, czy to K8 czy KF czy KL(KLZE) taka sama parówka jest pod maską :)

Słuszny motor pod maską, auto wygląda [tiiit] jeszcze jakiś Det3(MS) wydech dolot i będzie rewelacja

Najładniejsze BA na forum :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez iiyama » 16 gru 2010, 15:17

ricardo881 napisał(a):iiyama napisal:
jeśli ma klimę i sprawną to będzie OK
ale klze się grzeje strasznie i w lecie to nawet szyby otwarte nie pomagają.

teraz zima więc bedzie nawet na plus bo szybciej w BA będzie cieplej :).


Nie wiem z kad masz info na temat grzania sie KLZE w mx3 jest jeszcze ciasniej niz w BA i latem ani razu mi sie nie zagrzal nawet przy katowaniu nagrzewa sie szybko to fakt ale temp jest w normie przy upalach rowniez pozdro


hmm pewnie masz inny styl jazdy niż xXx :P :>
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez ravo » 16 gru 2010, 15:38

A co ma temp cieczy tak naprawdę do nagrzewania się silnika ? ciekaw jestem temp oleju choć nie twierdzę wcale, że ma być wysoka bo dla mnie to tu miejsca jest dużo :P

Aaa bym zapomniał :) piękne auto i jak będzie jeszcze robiło czasy poniżej 15s to i szybkie, gratuluje :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez ricardo881 » 16 gru 2010, 15:56

Wiem pod macha jest parowa ale chodzilo mi o wypowiedz "iiyama" ktory pisal ze otwieranie szyb nic nie daje ja bynajmniej nic takiego nie poczulem zeby w srodku samochodu bylo tak duszno pozdro
:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez mlody1921 » 16 gru 2010, 18:14

iiyama przesadził ale kiedys na przy mocnym upalaniu dziwnie sie w nogi robiło ciepło :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez xXx » 16 gru 2010, 19:04

...iiyama nie przesadził...



...pogadamy jak wszyscy będziecie mieli zamontowane nieowinięte bandażem termicznym kolektory wydechowe oraz w 100% pomalowany silnik. Temperatura takiego setup-u była bardzo wysoka...



...a gadanie, ze w MX-3 jest mniej miejsca niż w 323F(BA) jest bezcelowe, bo komora jest praktycznie identyczna, tyle ze w 323F umiejscowienie niektórych elementów powoduje, że miejsca może wydawać się mniej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Badyl » 16 gru 2010, 19:07

nie przesadził – kwestka za to jest taka, że tamta sucz była pomalowana – zupełnie inaczej odprowadzała ciepło..
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez flywin » 16 gru 2010, 21:40

ale za to jak silnik pięknie wyglądał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez xXx » 16 gru 2010, 22:01

Fakt....


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez hopek » 16 gru 2010, 22:16

Bo silniki sie maluje farbą do tego przeznaczoną a nie jakimś hameraitem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez KoKo » 16 gru 2010, 22:19

Echh jednak 323F BA ma to coś w sobie, jest po prostu piękna, i do tego ten silnik... Jedyne co może się równać wyglądem to 626 GE KL w pakiecie GT, a do tego jak jest bordowa to już wogole bajka :D Czasem żałuje ze sprzedaliśmy... Gratuluje dokonania czegoś o czym zawsze myślałem do dnia sprzedania swojej 323f – swapa :D
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez xXx » 16 gru 2010, 23:11

hopek napisał(a):o silniki sie maluje farbą do tego przeznaczoną a nie jakimś hameraitem



...poza tym wszyscy zdrowi ? Kto Ci to powiedział, ze potrafisz palnąć niczym "łysy warkoczami o kant kuli" ?


Popatrz na ten samochód na zdjęciu powyżej, czy gdy widzisz to zdjęcie czujesz potrzebę powiedzenia "Hammerite" ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez iiyama » 16 gru 2010, 23:29

hehe

ta BA była perfekcyjna, tam każda nawet najmniejsza zmiana miała sens.

Myślę, że mariusza_sti również będzie idealne – bo idzie w dobrym kierunku.
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez hopek » 16 gru 2010, 23:33

xXx bierzesz jakieś leki ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez MariuS » 16 gru 2010, 23:43

dobra Panowie, bo robi się niezdrowo :P I śmietnisko <cisza>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy