Wymiana płynu chłodniczego – GE
a ja mam takie pytanie wlasnie spuscilem stary plyn i kurna ze zbiorniczka wyrównawczego nie zeszło przepłukałem cały układ woda ale w zbiorniczku ciagle woda jak sie go tamtąd pozbyc?? czy nie powinien jakoś sam z tamtad wyleciec??
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
Wg mnie taka ilosc, ktora znajduje sie w zbiorniczku wyrownawczym nie zaszkodzi. Dolalbym nowego plynu chlodniczego, ktory wymiesza sie z reszta wody. Ewentualnie jakas szpryce zalatw zeby to wyssac stamtad.
- Od: 5 paź 2008, 11:07
- Posty: 34
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: 626 IV GE HB 1.8 16V, '95
już załatwione wyciągnąłem wężem ogrodniczym
postąpiłem według instrukcji po zalaniu płynem auto miało chodzić na wolnych obrotach przez ok 10min no ale po ok 2min obroty zaczęły falować nawet jak już sie silnik nagrzał to też falowały. Po trzymaniu obrotów na ok 2,5tyś przez pare minut przestały. teraz czekam az ostygnie aby ewentualnie dolać płynu. Aha stary płyn spuszczałem na gorącym silniku a weszło mi nowego razem ze zbiorniczkiem wyrównawczym ok 5 – 5.5 litra??
postąpiłem według instrukcji po zalaniu płynem auto miało chodzić na wolnych obrotach przez ok 10min no ale po ok 2min obroty zaczęły falować nawet jak już sie silnik nagrzał to też falowały. Po trzymaniu obrotów na ok 2,5tyś przez pare minut przestały. teraz czekam az ostygnie aby ewentualnie dolać płynu. Aha stary płyn spuszczałem na gorącym silniku a weszło mi nowego razem ze zbiorniczkiem wyrównawczym ok 5 – 5.5 litra??
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
kocurek napisał(a):Aha stary płyn spuszczałem na gorącym silniku a weszło mi nowego razem ze zbiorniczkiem wyrównawczym ok 5 – 5.5 litra??
To bylo pytanie czy twierdzenie?
wg instrukcji obslugi, pojemnosc ukladu chlodzenia to 7 litrow
- Od: 5 paź 2008, 11:07
- Posty: 34
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: 626 IV GE HB 1.8 16V, '95
Witam
Mam pytanie i prosze o jakies sugestie. MIanowicie w zwiazku ze zblizajaca sie zima postanowilem wymienic plyn w ukladzie chlodzenia. Odkrecilem kurek na dole chlodnicy, plyn z chlodnicy wylecial ale nie wylecial ze zbiorniczka.
Mam pytanie czy do prawidlowy objaw czy nie, a jezeli tak to jak mam sposcic z niego plym. Zbiorniczek ten jest mocno obuwowany i nie wiem czy musze sie jakos do niego dostac czy jest jakis inny sposob.
Mam pytanie i prosze o jakies sugestie. MIanowicie w zwiazku ze zblizajaca sie zima postanowilem wymienic plyn w ukladzie chlodzenia. Odkrecilem kurek na dole chlodnicy, plyn z chlodnicy wylecial ale nie wylecial ze zbiorniczka.
Mam pytanie czy do prawidlowy objaw czy nie, a jezeli tak to jak mam sposcic z niego plym. Zbiorniczek ten jest mocno obuwowany i nie wiem czy musze sie jakos do niego dostac czy jest jakis inny sposob.
Harnas
606468818
606468818
- Od: 25 lip 2010, 22:34
- Posty: 14
- Auto: Mazda 626 1,8 + GAZ 95r.
Ja co dopiero wymieniłem płyn chłodzący i niestety tak zostaje ten płyn w zbiorniku, mi nawet przybywało przy kazdy odlaniu.. wybrałem to taka takim urzadzeniem które zasiewało... tylko teraz mam problem z odpowietrzeniem...... ciezka sprawa... w oggrzewaniu nie leci ciepłe powietrze i nie nagrzewa parownika... w tym samochodzie najgorsze jest te odpowietrzanie...
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Masz rozwiązanie problemu zgodnie z instrukcją mazdy z zapowietrzeniem 
http://zapodaj.net/5fa83854c793.jpg.html
http://zapodaj.net/5fa83854c793.jpg.html
Ostatnio edytowano 6 gru 2010, 21:54 przez Edel, łącznie edytowano 2 razy
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
- Od: 24 mar 2009, 11:27
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP
Instruckje jak odpowietrzać są na forum np tu viewtopic.php?f=116&t=46296&p=748276&hilit=+odpowietrzanie#p748276 .
- Od: 7 lip 2010, 13:13
- Posty: 165
- Skąd: Kędzierzyn Koźle
- Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.
Zmieniłem linka podaje raz jeszcze
Coś go wywaliło przy hotlinkowaniu
http://zapodaj.net/5fa83854c793.jpg.html
Coś go wywaliło przy hotlinkowaniu
http://zapodaj.net/5fa83854c793.jpg.html
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
- Od: 24 mar 2009, 11:27
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP
umnie odpowietrzanie poszło bez bólu.....zalałem płynem do pełna ....otwarłem nagrzewnice...odpaliłem auto...i tak autko pykało na wolnych a ja mu dolewałem płyn....jak się zagrzało wrzuciłem wieksze obroty (2500-3000)na chwile i znów dolałem i znów wyzsze obroty i dolewanie tak kilka razy sprawdziłem parownik i nagrzewnice...wszystko grzeje i koniec . Co pare dni sprawdziłem stan ...uzupełniłem i chula jak ta lala....pozdrawiam
- Od: 2 paź 2010, 21:03
- Posty: 11
- Skąd: Grodków
- Auto: mazda 626 1,8 16v 96r
U mnie jak odpale na zimnym silniku na odkręconym korku od chłodnicy płyn podnosi sie i wylewa delikatnie więc chyba mam coś nie tak ? jak myślicie ?
- Od: 31 paź 2010, 10:33
- Posty: 96
- Skąd: Kwidzyn woj.pomorskie
- Auto: Mazda 626,2.0 FS ,Gaz, rok 92 ASB
instrukcja odpowietrzania do madzi z lpg raczej nic nie da, zazwyczaj są z tego powodu nie lada problemy, wiem bo już to miałem, typowe odpowietrzanie nie dawało żadnych rezultatów, dopiero ściąganie węża z parownika i "przygazówka" do mmomentu aż płyn zacznie lecieć rozwiązała problem po kilku próbach, może to zależeć od rodzaju instalacji lpg ale warto spróbować.
jakby co, to moje gadu – 12586745
- Od: 22 cze 2010, 11:47
- Posty: 73
- Skąd: Ropczyce
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16V FS 1993r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6