Mazda ogłosiła akcję serwisową na IC
Niestety ja też przespałem akcje,
Napisałem do mazdy i powiedzieli że była objęta tą akcją. Niestety już zakończona. Można sprawdzić wzrokowo stan turbiny jakoś bez odkręcania nadkola? Czy się poci itp.? Auto od spodu raczej suche.
- Od: 30 paź 2007, 15:54
- Posty: 114
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 2.0 CD 136KM 2003r. GY
Stan intercoolera. Turbina jest gdzie indziej 
Wystarczy odpiąć 2-3 spinki mocujące nadkole i zobaczysz jak to wygląda (przed kołem od strony kierowcy)
W razie czego – mam funkiel nówkę IC do sprzedania
Wystarczy odpiąć 2-3 spinki mocujące nadkole i zobaczysz jak to wygląda (przed kołem od strony kierowcy)
W razie czego – mam funkiel nówkę IC do sprzedania
Witam. Orientuje się ktoś czy w tej chwili są jeszcze jakieś niezakończone akcje serwisowe dla Mazdy 6 diesel przed LF ? W ASO usłyszałem że nie ale jak widzę w różnych ASO można rożne wersje usłyszeć.
-
N1GHT
Czytaj proszę 2 strony wcześniej :
"oficjalne stanowisko mazdy :
nie ma limitu czsowego na wezwanie do wymiany i/c tzn nie ma znaczenia czy twoj samochód ma więcej niż 5 lat "
– o tej akcji doczytałem że skończyła się w styczniu tego roku ale były przecież też inne akcje
inne posty osób z mazdami przed FL opisują np :
"przez cwieta » 25 sie 2009, 21:43
Mam przedlifta i soft w mailu od Odyssey był uwzględniony"
dlatego pytałem.
Dziękuje za Waszą pomoc..
"oficjalne stanowisko mazdy :
nie ma limitu czsowego na wezwanie do wymiany i/c tzn nie ma znaczenia czy twoj samochód ma więcej niż 5 lat "
– o tej akcji doczytałem że skończyła się w styczniu tego roku ale były przecież też inne akcje
inne posty osób z mazdami przed FL opisują np :
"przez cwieta » 25 sie 2009, 21:43
Mam przedlifta i soft w mailu od Odyssey był uwzględniony"
dlatego pytałem.
Dziękuje za Waszą pomoc..
-
N1GHT
Dla wszystkich co narzekaja na serwisy i mazdowskie diesle. Nie taka mazda zła sie okazuje 
Od 2005 do 2008 roku firma Audi produkowała i sprzedawała samochody z
wadliwym silnikiem ( modele A3, A4 , A6 ). Silnik 2.0 TDi posiada napęd
pompy oleju, który po przebiegu 130 – 180 tys. km ulega awarii i powoduje
zatarcie silnika. Usterkę powodują wątpliwe pod względem wytrzymałościowym
części. Już w 2006 roku pojawiły się w serwisach części o polepszonej
wytrzymałości, ale nie gwarantowały one całkowitego wyeliminowania usterki.
Części te wycofano jednak z produkcji i Audi wypuściło tzw. zestaw
naprawczy, który poprawia żywotnosć silnika, lecz nie usuwa całkowicie
problemu. Co ciekawe, po rozpoznaniu usterki przez mechaników, niektórzy
użytkownicy felernych aut zwrócili się do Audi z zapytaniem, czy firma
będzie usuwać wadę w tzw. akcji serwisowej (oficjalnie przez importera
samochodów Audi firmę Kulczyk Tradex wystąpił klub Audi A4 Polska ).
Niestety, odpowiedź Firmy Audi była negatywna. Użytkownik musi sam ponieść
koszt usunnięcia wady. Firma Audi zakwalifikowała wadliwe elementy do
części łatwo zużywających się, podobnie jak klocki hamulcowe czy filtry
itp.. Dla użytkowników to bagatela koszt części ok. 5500 zł i usługa
serwisu ok. 2500 zł. Całkowity koszt naprawy to ca 5% wartości nowego
samochodu tej marki.
Do reklam samochodów marki Audi proponuję dodać małym drukiem: auta, które
produkowane są z wadami, a koszt ich usunięcia ponosi użytkownik.
Od 2005 do 2008 roku firma Audi produkowała i sprzedawała samochody z
wadliwym silnikiem ( modele A3, A4 , A6 ). Silnik 2.0 TDi posiada napęd
pompy oleju, który po przebiegu 130 – 180 tys. km ulega awarii i powoduje
zatarcie silnika. Usterkę powodują wątpliwe pod względem wytrzymałościowym
części. Już w 2006 roku pojawiły się w serwisach części o polepszonej
wytrzymałości, ale nie gwarantowały one całkowitego wyeliminowania usterki.
Części te wycofano jednak z produkcji i Audi wypuściło tzw. zestaw
naprawczy, który poprawia żywotnosć silnika, lecz nie usuwa całkowicie
problemu. Co ciekawe, po rozpoznaniu usterki przez mechaników, niektórzy
użytkownicy felernych aut zwrócili się do Audi z zapytaniem, czy firma
będzie usuwać wadę w tzw. akcji serwisowej (oficjalnie przez importera
samochodów Audi firmę Kulczyk Tradex wystąpił klub Audi A4 Polska ).
Niestety, odpowiedź Firmy Audi była negatywna. Użytkownik musi sam ponieść
koszt usunnięcia wady. Firma Audi zakwalifikowała wadliwe elementy do
części łatwo zużywających się, podobnie jak klocki hamulcowe czy filtry
itp.. Dla użytkowników to bagatela koszt części ok. 5500 zł i usługa
serwisu ok. 2500 zł. Całkowity koszt naprawy to ca 5% wartości nowego
samochodu tej marki.
Do reklam samochodów marki Audi proponuję dodać małym drukiem: auta, które
produkowane są z wadami, a koszt ich usunięcia ponosi użytkownik.
- Od: 2 lip 2010, 14:29
- Posty: 58
- Skąd: Białystok/Łódź
- Auto: 626 1.8 16V
M3 1.6 Pb
A mowią ze niemieckie auta nie maja problemów 
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
No wiesz, jak się klepie przez 20 lat silnik diesel 1.9 i tylko się go ulepsza to musi w końcu być dobry, ale wystarczyło że tylko wpadli na pomysł zrobienia nowego silnika (2.0 diesel) i zaczęły się schody, a to pompa oleju się zużywa, a to głowice pękają i pewnie można by tak dalej. Jak to mówią cudze chwalicie swego nie znacie 
znajomy trafil wlasnie na taka wlasnie a6 z 2007roku



Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Dobrze ujęte .mądry napisał(a):Jak to mówią cudze chwalicie swego nie znacie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
mądry napisał(a):No wiesz, jak się klepie przez 20 lat silnik diesel 1.9 i tylko się go ulepsza to musi w końcu być dobry, ale wystarczyło że tylko wpadli na pomysł zrobienia nowego silnika (2.0 diesel) i zaczęły się schody, a to pompa oleju się zużywa, a to głowice pękają i pewnie można by tak dalej. Jak to mówią cudze chwalicie swego nie znacie
na jakims tam etapie ewolucji dalsze udoskonalenie starej konstrukcji nie były mozliwe, do tego normy spalin, kultura pracy tez odgrywaj role...
posluchaj pracy TDI i CiTD silnika, ponadto w TDI nie bylo juz mozliwosci juz podnoszenia mocy bez duzego wzrostu halasu. wszystkie firmy przeskoczyly na C-R silniki i je teraz udoskonalają, niestety niekiedy to ulica testuje te jednostki a kto ponosi koszta i cierpi to nam wiadomo...
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Trwa właśnie akcja serwisowa mazdy w UK o nazwie "Safety engine over-run recall", a dowiedziałem się o niej zupełnym przypadkiem... Moje auto się kwalifikuje, choć pani w serwisie oznajmiła jedynie, że "jakbym zauważył biały dym z wydechu, to mogę się zgłosić w ramach akcji serwisowej" podczas gdy odwiedziłem serwis, aby wyciągnąć od nich jakiekolwiek informacje na temat swojego auta...
Poszperałem o tym w internecie i zauważyłem, że jest to poważna i dość powszechna usterka – podobno samochód zaczyna się rozpędzać wchodząc na coraz wyższe obroty, aż do zatarcia silnika lub odłączenia zapłonu (znalazłem nawet całą stronę-kampanię gościa który sądzi się o to z mazdą UK). Sytuacja w UK z mazdą wygląda fatalnie, ja osobiście dowiedziałem się, że moja mazda nigdy nie była wcześniej na żadnej akcji serwisowej (?!), a historia serwisów zaczyna się i kończy na wpisie z dnia zakupu (?!) Dlatego idę na wojnę z mazdą UK, wprowadzona przez mazdę "wirtualna historia auta" miała być taka nowoczesna i dostępna, a okazuje się, że służy jedynie do rolowania klientów... Jeśli mazda UK ogłasza wszystkie akcje serwisowe tak jak powyższą (a z tego co jak na razie wyczytałem w internecie, tak to wygląda tutaj), to zaczynam rozumieć dlaczego moja mazda na żadnej wcześniej nie była...
Poszperałem o tym w internecie i zauważyłem, że jest to poważna i dość powszechna usterka – podobno samochód zaczyna się rozpędzać wchodząc na coraz wyższe obroty, aż do zatarcia silnika lub odłączenia zapłonu (znalazłem nawet całą stronę-kampanię gościa który sądzi się o to z mazdą UK). Sytuacja w UK z mazdą wygląda fatalnie, ja osobiście dowiedziałem się, że moja mazda nigdy nie była wcześniej na żadnej akcji serwisowej (?!), a historia serwisów zaczyna się i kończy na wpisie z dnia zakupu (?!) Dlatego idę na wojnę z mazdą UK, wprowadzona przez mazdę "wirtualna historia auta" miała być taka nowoczesna i dostępna, a okazuje się, że służy jedynie do rolowania klientów... Jeśli mazda UK ogłasza wszystkie akcje serwisowe tak jak powyższą (a z tego co jak na razie wyczytałem w internecie, tak to wygląda tutaj), to zaczynam rozumieć dlaczego moja mazda na żadnej wcześniej nie była...
- Od: 1 lut 2012, 21:50
- Posty: 32
- Auto: MAZDA 6 TS D 143KM (2006) Estate
nie ujmujac Twojej Mazdzie...
to czy auto bylo na serwisie w ASO zalezy os jej wlasciciela, a nie od Mazdy UK... wiec nie bardzo rozumiem Twoje rozgoryczenie... w tym temacie...
ps. znam wielu uzytkownikow, ktorych Mazdy kwalifikowaly sie na rozne akcje serwisowe...
a co do tematu, to trzeba to sprawdzic i wyciagnac od nich jakie numery VIN sie kwalifikuja...
masz te dane?
to czy auto bylo na serwisie w ASO zalezy os jej wlasciciela, a nie od Mazdy UK... wiec nie bardzo rozumiem Twoje rozgoryczenie... w tym temacie...
ps. znam wielu uzytkownikow, ktorych Mazdy kwalifikowaly sie na rozne akcje serwisowe...
a co do tematu, to trzeba to sprawdzic i wyciagnac od nich jakie numery VIN sie kwalifikuja...
masz te dane?
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Wojtek napisał(a):nie ujmujac Twojej Mazdzie...
to czy auto bylo na serwisie w ASO zalezy os jej wlasciciela, a nie od Mazdy UK... wiec nie bardzo rozumiem Twoje rozgoryczenie... w tym temacie...
ps. znam wielu uzytkownikow, ktorych Mazdy kwalifikowaly sie na rozne akcje serwisowe...
a co do tematu, to trzeba to sprawdzic i wyciagnac od nich jakie numery VIN sie kwalifikuja...
masz te dane?
To, że zależy od właściciela to jest oczywiste, ale serwis ma obowiązek poinformować swych klientów o sprawie... Mnie o bieżącej jedynie wspomniano jak po wydrukowaniu historii serwisu zapytałem jeszcze o akcje serwisowe – jakie dotyczyły mojego samochodu a jakie przechodził... Natomiast szczegóły akcji, kogo jeszcze dotyczy, czy choćby jakakolwiek informacja o wcześniejszych akcjach dotyczących mojego auta – to wszystko okazało się wiedzą zastrzeżoną (!?)
Skoro masz taki dobry układ z tutejszym serwisem, to może skontaktuj się z nimi i poinformuj o szczegółach akcji ...oraz może poleć jakiś mniej problemowy serwis od mojego?
- Od: 1 lut 2012, 21:50
- Posty: 32
- Auto: MAZDA 6 TS D 143KM (2006) Estate
no moze inaczej... zmien serwis 
masz ponizej
Akcja numer: R/2008/194 z dnia: 09/02/2009 i dotyczy silnika RF, a obejmuje nastepujace numery VIN:
poczatek produkcji aut: 26/12/2006 do 05/11/2008
JMZBK******584967 do JMZBK******818514
JMZCR******106040 do JMZCR******229845
JMZGY******401609 to JMZGY******479004
JMZGG******606300 do JMZGG******731062
cala operacja polega na wymianie w tych modelach komputera PCM
ps. jakby kolega sprawdzil w dziale GG/GY: FAQ dzialu, to by znalazl oficjalna strone z recall'ami
masz ponizej
Akcja numer: R/2008/194 z dnia: 09/02/2009 i dotyczy silnika RF, a obejmuje nastepujace numery VIN:
poczatek produkcji aut: 26/12/2006 do 05/11/2008
JMZBK******584967 do JMZBK******818514
JMZCR******106040 do JMZCR******229845
JMZGY******401609 to JMZGY******479004
JMZGG******606300 do JMZGG******731062
cala operacja polega na wymianie w tych modelach komputera PCM
ps. jakby kolega sprawdzil w dziale GG/GY: FAQ dzialu, to by znalazl oficjalna strone z recall'ami
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6