Proszę o pomoc w odczytaniu błedów wrzucam film
Strona 1 z 1
Witam prosze o pomoc w odczytaniu błędów w mazda 323 f 1,5 16 v 1998 r oto link http://www.youtube.com/watch?v=_l0Jc6ci92k
zaznacze że mam niskie obroty falujace kiedys auto przerywało a le chodzi teraz jest ok
te dwa bledy w szczegolnosci odpowiedzialne sa za sonde wiec najprawdopodobnie masz ja do wymiany. Na mojej aukcji mozesz ja kupic. Sonda jest nowa do naszych mazd po lifcie. 96-98
http://allegro.pl/sonda-lambda-mazda-32 ... 18567.html
pozdro

pozdro
- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
możliwe ale dziwne rok temu albo 1,5 była spr sonda lambda była w 100 % sprawna a tylko mam niskie falujące obroty to by była wina sondy jak sądzicie
Ostatnio edytowano 4 gru 2010, 18:58 przez damianmatrix1986, łącznie edytowano 1 raz
Pewnie calkiem padla sokoro ci auto wczesnije cos swirowalo, Ecu sie przerzucil na srednie dawkowanie czy cos takiego. a sprawdz po odloczaeniu jak sie silnik zachowuje przejedz sie itd.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
gdzie się odłącza sonde lambda tą kostke
http://www.diagnostik.pl/testery_diagno ... mazda.html link tu można zakupić tester koszt około 60 zł z przesyłką polecam sprawdzone
przeciez tam jest tylko jedna dioda z rezystorem ktora kosztuje w sklepie elektronicznym 1zl! po cholere tam przelacznik?damianmatrix1986 napisał(a):http://www.diagnostik.pl/testery_diagnostyczne/interfejs_tester_diagnostyczny_mazda.html link tu można zakupić tester koszt około 60 zł z przesyłką polecam sprawdzone
- Od: 8 lut 2010, 13:01
- Posty: 62
- Auto: 323f BA 1.5 16V 96r
jak ktoś sie nie chce bawić w robienie samemu testera to kupuje proste a 60zł to mało
Nawet rezystora nie trzeba tylko diodę na 12V ;p, ja kupiłem do swojej za 3zł i ... odpukać zero błędów ;D.
Wystarczy mieć diodę 12V i grubszy drucik miedziany do zwarcia.
Drucikiem zwieramy ze sobą GND i TEN i diodę w FEN i B+ odpalamy stacyjkę na ON mignie raz (o ile dobrą stroną diodę wsadziliśmy) i zaczną pojawiać się błędy, jeśli są to zaczną błyskać ;D, potem można na odpalonym przetestować (tryb serwisowy) i jak poruszamy przepustnica powinien wiatrak od chłodnicy chodzić (im więcej obrotów tym szybciej się będzie kręcił)
I za to 60zł płacić
?
Wystarczy mieć diodę 12V i grubszy drucik miedziany do zwarcia.
Drucikiem zwieramy ze sobą GND i TEN i diodę w FEN i B+ odpalamy stacyjkę na ON mignie raz (o ile dobrą stroną diodę wsadziliśmy) i zaczną pojawiać się błędy, jeśli są to zaczną błyskać ;D, potem można na odpalonym przetestować (tryb serwisowy) i jak poruszamy przepustnica powinien wiatrak od chłodnicy chodzić (im więcej obrotów tym szybciej się będzie kręcił)
I za to 60zł płacić


http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=105090
Diagnostyka 323F Z5 :)
Diagnostyka 323F Z5 :)
- Od: 12 lut 2010, 17:05
- Posty: 38
- Skąd: Białystok/Zgierz
- Auto: Corolla E12 1.4 D4D & Smart Forfour 1.3
damianmatrix1986 napisał(a):jak ktoś sie nie chce bawić w robienie samemu testera to kupuje proste a 60zł to mało
Za 6 dych krata piwa, to chyba lepiej krate kupic niz za diode 60zl
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości