czujnik temperatury bloku silnika
		
				1, 2
			
	
	Przeczytaj ten poradnik. Jest w nim cała wiedza o silnikach DITD. Po prostu kompendium wiedzy. Czujnik jest wkręcony w blok. Poszukaj kabelków i po nitce do kłębka 
 
viewtopic.php?f=89&t=104875
			
			
		viewtopic.php?f=89&t=104875

- Od: 19 wrz 2010, 11:55
 - Posty: 70
 - Skąd: Jędrzejów
 - Auto: Mazda 323F BJ DiTD 99'
 
martiusss napisał(a):mozecie mi jeszcze napisać jak wygląda ten czujnik temperatury silnika
Stojąc przodem do samochodu, od strony chłodnicy mnie więcej w połowie bloku silnika, czyli głębiej pod wszystkimi przewodami i pod kolektorem ssącym (taki element do którego dochodzi gruba czarna rura) jest czujnik temperatury. Na pewno go znajdziesz bo nic innego tam nie ma.
Stojąc w tej samej pozycji po lewej stronie silnika będzie rozrząd pod plastikową osłoną, bliżej przodu będzie pompa wtryskowa. Dochodzą do niej przewody z paliwem oraz z jej boku wychodzą 4 przewody do wtrysków taki duży srebrny walec wkręcony w nią pionowo to SPV. Fotek nie mam.
Lepiej wytłumaczyć nie potrafię
przed chwilą podałam info co się u mnie działo, co zrobione a co wyszło proponuję sprawdzć przekaźniki od wtrysków i pompy paliwa
prosze link:
viewtopic.php?f=89&t=107130
			
			
		prosze link:
viewtopic.php?f=89&t=107130
- 
					
						danmay
 
przeczyścili je, podobno jakies kabelki były ponadrywane to je doprowadzili do porzadku, na razie jest ok, myślę o wymianie w serwisie podali mi ceny łącznie za 2 ok 900 zł
			
			
		- 
					
						danmay
 
Mam wielką prośbę, gdzieś wyczytałem (na zagranicznych formach), że winą tego, iż auto źle odpala na zimnym silniku raczej nie jest pompa (tu nie odpala na cieplym) tylko problem z elektryką (zasilaniem pompy , osprzętu silnika), czy ktoś zaznajomiony może mi powiedzieć gdzie są te wszystkie przekaźniki, przekaźnik główny itp. co możnaby ewentualnie sprawdzić, czy niezaśniedziałe itp. 
z góry wielkie dzięi
			
			
		z góry wielkie dzięi

- Od: 1 gru 2010, 14:03
 - Posty: 10
 - Auto: mazda 323f  2.0 Dtvi, 99
175 tyś 
Chyba puszka bezpieczników pod maską. Gdzieś ktoś pisał o przekaźniku B5B4 – sterowanie pompa.
			
			
		
- Od: 19 wrz 2010, 11:55
 - Posty: 70
 - Skąd: Jędrzejów
 - Auto: Mazda 323F BJ DiTD 99'
 
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości