Zimowe paliwa, Depresatory do Y6
1, 2
Pierwsze mrozy za płoty -17 paliwo zwykły diesel ze statoil madzia pali i jeździ bez problemu,zobaczymy co będzie dalej 
Jakby każdy diesel od nowości dostawał co 10.000km FORTE ADFC do baku to w zimę nie potrzebowałby nawet Skyyda
Dziś seria bez podgrzewacza, -12stopni. Pokręciła nieco dłużej ale zapaliła i jestem w szoku, że tak szybko się rozgrzał......
P.S
W Lato dołożyłem tylko podstawę pod filtr paliwa z podgrzewaczem fabrycznym.
Dziś seria bez podgrzewacza, -12stopni. Pokręciła nieco dłużej ale zapaliła i jestem w szoku, że tak szybko się rozgrzał......

P.S
W Lato dołożyłem tylko podstawę pod filtr paliwa z podgrzewaczem fabrycznym.
miru1968 napisał(a):od tamtej pory leje golda i żadnych problemów
a ja od dziś kończę ze Statoil i jego Złotym G....
w poniedziałek zalałem pełen bak w Poznaniu na Wojciechowskiego i wcześniej się pytam, czy już zimowy. TAK TAK nawet do -35 wytrzyma. I dzisiaj przy -11 stopniach filtr zapchał się wydzieloną parafiną. w baku maślanka...
ledwo w okolice domu się doczłapałem max na trójce i wciąż powoli, a i tak jak tylko dogazowałem to zaraz zdychał, awaryjki i z 5 minut przerwy żeby znów zapalił
całe kurcze lata wszystkie zimy przeżyłem na BP Ultima to mnie się po katastrofie w zatoce Meksykańskiej zachciało być anty BP i przeszedłem na Statoil – mam za swoje.
Wymieniam filtr, wlewam cosik co kupię do baku aby to się rozrzedziło i wracam na BP.
A właśnie w sumie samo X ERAMIC DIESEL PROTECTOR chyba nie pomoże, polecacie coś na takie już paliwo z którego wytrąciła się parafina
- Od: 30 lis 2009, 11:35
- Posty: 96
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD '01r.
Ja pitole musiałeś trafić na jakies g---o widać nie można być pewnym niczego, a swoją drogą to ja bym im zamieszał jak by mi się tak stało 

Yans napisał(a):A właśnie w sumie samo X ERAMIC DIESEL PROTECTOR chyba nie pomoże, polecacie coś na takie już paliwo z którego wytrąciła się parafina? Czy wlać po zmianie filtra i prześmigać to co zostało
Dobrze byłoby wstawić auto do ciepłego pomieszczenia. Cokolwiek byleby było na plusie. Niech tak postoi kilka godzin żeby się ta zupa w zbiorniku zagrzała i wtedy dolej depresanta.
Powinno pomóc.
Yans napisał(a):TAK TAK nawet do -35 wytrzyma. I dzisiaj przy -11 stopniach filtr zapchał się wydzieloną parafiną. w baku maślanka...
A pisałem, ostrzegałem
Wymiesza się ale zaleca się lanie dodatku PRZED tankowaniem.
Przepaliłem furę... odpala od strzała, zobaczymy rano, tfu na razie jest OK
...zwykła ropa z LOTOSu, aaa bo sponsorują PZN 
Ojca diesel zamarzł. Jutro będę reanimował... mrrr
Letnie paliwko robi swoje...
Przepaliłem furę... odpala od strzała, zobaczymy rano, tfu na razie jest OK

Ojca diesel zamarzł. Jutro będę reanimował... mrrr
Grzyby napisał(a):A pisałem, ostrzegałem
ajjj
kurcze wiem o tym wszystkim, ale tyle lat... kurcze na prawdę 4 ostatnie zimy (3 z nich jeszcze Fiestą 1.8 D) przejechałem na Ultimie bez żadnych dodatków i się człowiek jak głupi przyzwyczaił
Najbardziej mnie wkurza, że się wyraźnie przed tankowaniem poszedłem buraków pytać na stację czy mają zimowe już paliwo. Wczoraj jak ledwo ledwo na niskich obrotach kulałęm do domu to przejeżdżałem koło tej stacji i gdyby nie fakt, że się bałem, że mi "Madzia" stanie i nie odpali to bym tam od razu wparował i pewnie jeszcze bym powiedział coś za dużo... a tak tylko z ogniem w oczach mijałem tą stacyjkę, byleby tylko doczłapać do domu puki jeszcze silnik chciał coś pracować.
A dziś masakra jakaś rano pod autem miałem 50 cm śniegu

- Od: 30 lis 2009, 11:35
- Posty: 96
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD '01r.
Dominooo napisał(a):czy po zatankowaniu całego zbiornika paliwa dolanie depresatora ma sens? /czy depr... się wymiesza z paliwem?
Proponowałbym podjechanie na stację, wlanie depresatora i dolanie chociażby pół litry paliwa. Po to, żeby depresator ładnie spłynął do zbiornika a nie wypełniał rury
Yans napisał(a):Najbardziej mnie wkurza, że się wyraźnie przed tankowaniem poszedłem buraków pytać na stację czy mają zimowe już paliwo
Zeszłej zimy zrobiłem identycznie
I jakieś 20h później stałem w polach pod Radomiem ...
(a w nocy autko było w garażu)
Dziś odśnieżyłem Mazde po 5 dniach stania w śniegu, i ........ pojechałem na zakupy.
Poczekałem tylko az zgasną wszystkie zbędne kontrolki i po przekręceniu kluczyka zaczęła oddychać bez zadyszki!
MAZDA das ist Auto!!!
MAZDA das ist Auto!!!
Jak panowie wasze spostrzeżenia? mrozy szalały maja madzia garażowana pod chmurka paliwo dieselGold ze Statoil żadnych uszlachetniaczy i wszystko gicio pali na dotyk jak do tej pory 

Ciężko mi znaleźć opinie na temat produktów firmy BG.
Dostałem od kuzyna "BG All Weather DFC with Lubricity" i może ktoś z Was miał z tymi produktami styczność ? Lepsze to od Skyda czy porównywalne ?
strona polskiego przedstawiciela – http://www.bgpoland.pl/diesiel.html
Dostałem od kuzyna "BG All Weather DFC with Lubricity" i może ktoś z Was miał z tymi produktami styczność ? Lepsze to od Skyda czy porównywalne ?
strona polskiego przedstawiciela – http://www.bgpoland.pl/diesiel.html
- Od: 30 lis 2009, 11:35
- Posty: 96
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD '01r.
Ub. zimy jeździłem na paliwie BP. Czasami szarpało, ale jakoś chodziło. W tym roku leję V-power diesel Shell'a i zauważyłem znaczną poprawę-silnik pracuje równo, cicho-jak na benzynie; przyspiesza rewelacyjnie. Podejrzewam, że jest to kwestia zarówno dobrego paliwa, jak i dobrej stacji, gdzie nic nie kombinują. Jedyną wadą jest wysoka cena w.w. paliwa.
- Od: 12 cze 2009, 20:32
- Posty: 439
- Skąd: Radom
- Auto: mazda 3 1,6 DI 2006 HB-była.
Jest... toyota
Trochę odgrzeje kotleta, ale chciałbym podzielić się informacjami na temat paliw w zimie i paliw "premium" oraz dodatków.
Mija zima powoli, mróz odchodzi i można z ulga odetchnąć i stwierdzić, że przy takich mrozach – 15 – 20, a nawet dużo wcześniej lepiej jest zacząć zalewać diesla statoil gold niż później płakać w rękaw.
Przynajmniej ja po zalewaniu niego nie miałem żadnego problemu.
Wiem coś o tym, bo przypadek, moja Mazda zatankowana na full gold-em, nissan x-trail vervą, po 2 dniach wsiadamy do aut. Mazda bez problemu odpala i startuje, nissan odpalił, ale zaczyna się dławić, lipa, od razu butelka black arrow dolewka w sporej mierze i powoli powoli zaczyna wszystko funkcjonować.
Od tamtej pory do każdego tankowania M6 i X dostają delikatną doleweczkę tego preparatu. W mazdzie zakończyliśmy stosowanie. X ze względu, że stoi w No nadal dostaje dolewkę.
Mija zima powoli, mróz odchodzi i można z ulga odetchnąć i stwierdzić, że przy takich mrozach – 15 – 20, a nawet dużo wcześniej lepiej jest zacząć zalewać diesla statoil gold niż później płakać w rękaw.
Przynajmniej ja po zalewaniu niego nie miałem żadnego problemu.
Wiem coś o tym, bo przypadek, moja Mazda zatankowana na full gold-em, nissan x-trail vervą, po 2 dniach wsiadamy do aut. Mazda bez problemu odpala i startuje, nissan odpalił, ale zaczyna się dławić, lipa, od razu butelka black arrow dolewka w sporej mierze i powoli powoli zaczyna wszystko funkcjonować.
Od tamtej pory do każdego tankowania M6 i X dostają delikatną doleweczkę tego preparatu. W mazdzie zakończyliśmy stosowanie. X ze względu, że stoi w No nadal dostaje dolewkę.
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki