Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje
Wprawdzie inne auto ale w temacie SRI podzielam opinie Fenixa , auto muł kompletnie nie jedzie na trójce załamka , wywaliłem i powrót do serii – zaczeło jako tako jezdzić , zamówiłem chipa w US ale póki co wisi na cle , jak założe go i SRI to dam znać czy cos pomogło . Wniosek – same SRI dodaje tylko koni słyszalnych :d
Pozdr
			
			
		Pozdr
- 
					
						Grucha
 
heh żeby tylko koni słyszalnych ja mam wrażenie,że te konie zamieniły sie w kobyły 
 nie chce demontować FMIC ale albo znajde kogoś kto mi ta rure co przeszkadza powygina inaczej albo bede musiał zdemontowac i założyć serię.  zobaczę co poradzą w TTC 
			
			Prostak narzeka, mądry radzi
		
- Od: 11 maja 2009, 04:00
 - Posty: 580
 - Skąd: Kraków
 - Auto: LEXUS IS250
 
W przypadki trojki samo SRI dodaje konikow, i to sporo.  Podawalem juz wykresy – z K&N dostalem ok 15 koni i calkiem pokazna paczke momentu obrotowego.
			
			
		
- Od: 8 lut 2010, 15:01
 - Posty: 519
 - Skąd: Praga
 - Auto: M3 MPS BK 2007
 
FeniX napisał(a):Myślisz że zwykłe Walbro wystarczy??
Nie wiem, co to jest... Pytasz sie o pompe? Jesli tak, to ludziska wymieniaja tylko "internalsy" :
http://www.protegegarage.com/1663-high-pressure-fuel-pump-internals-kit-mazdaspeed.html

- Od: 8 lut 2010, 15:01
 - Posty: 519
 - Skąd: Praga
 - Auto: M3 MPS BK 2007
 
Tak pytam o wysokowydajną pompę Walbro o mocy 255l/h zakładaną zazwyczaj do wszystkich starszych samochodów tuningowanych.  ktos z forum miał juz jakieś doświadczenia z tą pompą  z linka ,który podałeś?
			
			Prostak narzeka, mądry radzi
		
- Od: 11 maja 2009, 04:00
 - Posty: 580
 - Skąd: Kraków
 - Auto: LEXUS IS250
 
FeniX owszem coś tam by sie znalazło merytorycznego ale juz nie miałem ochoty tego wszystkiego wycinać z ich bezsensownych paplań.
eemps i pan Maciej lorent.
			
			
		eemps i pan Maciej lorent.
oooo Lorent sie pojawił wątku 
 nawet nie wiedzialem 
 akurat mnie nie było kilka dni 
  Spoko ja sie nie czepiam 
 Karć skoro musisz 
    pożadek musi być....
Hmm skoro w trójce dało aż tyle to w 6 też powinno w końcu silnik ten sam... a jaki dokładnie masz SRI nasz Austriacki kolego
 
			
			
    pożadek musi być....Hmm skoro w trójce dało aż tyle to w 6 też powinno w końcu silnik ten sam... a jaki dokładnie masz SRI nasz Austriacki kolego
Prostak narzeka, mądry radzi
		
- Od: 11 maja 2009, 04:00
 - Posty: 580
 - Skąd: Kraków
 - Auto: LEXUS IS250
 
K&N Typhoon. 
Co do popmy – nie wiem, czy ktos u nas ja tuningowal. Wiem, ze w UK (zrodlo – tamtejsze forum) ludziska zmieniali internalsy z sukcesem.
			
			
		Co do popmy – nie wiem, czy ktos u nas ja tuningowal. Wiem, ze w UK (zrodlo – tamtejsze forum) ludziska zmieniali internalsy z sukcesem.

- Od: 8 lut 2010, 15:01
 - Posty: 519
 - Skąd: Praga
 - Auto: M3 MPS BK 2007
 
Forge BPV kupilem u producenta. To Brytole: http://www.forgemotorsport.co.uk/
Maja tez odzisal w US... pewnie bedzie (...).com
Dolot kupilem na EBAY-u. Gdzie dokladnie, to nie wiem, bo zasr...ny Ebay nie pokazuje transkacji straszych, niz 60 dni.
			
			
		Maja tez odzisal w US... pewnie bedzie (...).com
Dolot kupilem na EBAY-u. Gdzie dokladnie, to nie wiem, bo zasr...ny Ebay nie pokazuje transkacji straszych, niz 60 dni.

- Od: 8 lut 2010, 15:01
 - Posty: 519
 - Skąd: Praga
 - Auto: M3 MPS BK 2007
 
Witam mam dziwne i już nie aktualne pytanie bo 6MPS-ów już nie robią, a mianowicie chodzi o to czy była możliwość kupienia nowej Mazdy 6, I generacji (najzwyklejszej, nie w wersji mps) z silnikiem 2.3turbo, albo odwrotnie z pakietem zderzaków MPS ze zwykłym silnikiem np: diesla lub 3.0v6 albo 2.3(bez turbo). Po prostu mi chodzi o to czy była wszelka możliwość konfigurowania nadwozia. Pytanie kieruje przede wszystkim do tych co kupili nową 6MPS.
Odnosząc się np. do Mercedesa, istnieje możliwość tak z konfigurować auto że można mieć silnik AMG w zwykłym nadwoziu z oznaczeniem małolitrażowego silnika, albo odwrotnie. I tu mnie nurtuje te pytanie czy można było mieć tak samo w Mazdzie 6 MPS ?
ps. nie wiedziałem gdzie dać to pytanie, a też nie chciałem zakładać nowego wątku wiec pisze tu.
			
			Odnosząc się np. do Mercedesa, istnieje możliwość tak z konfigurować auto że można mieć silnik AMG w zwykłym nadwoziu z oznaczeniem małolitrażowego silnika, albo odwrotnie. I tu mnie nurtuje te pytanie czy można było mieć tak samo w Mazdzie 6 MPS ?
ps. nie wiedziałem gdzie dać to pytanie, a też nie chciałem zakładać nowego wątku wiec pisze tu.


- Od: 8 lip 2009, 23:37
 - Posty: 85
 - Skąd: Siedlce
 - Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T 
w mazdzie się nie pytałem, właśnie nie mam na ten tema żadnych informacji
			
			

- Od: 8 lip 2009, 23:37
 - Posty: 85
 - Skąd: Siedlce
 - Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T 
Do najbliższego salonu Mazdy mam ok. 100km więc po taką informacje nie idzie mi się tam wybierać 
  i  narazie nie zamierzam kupić MPS-a, tylko potrzebuje aby mnie ktoś oświecił na ten temat czy była możliwość takiej konfiguracji jak napisałem na początku (i nigdzie się jeszcze nie spotkałem z taką zwykłą mazdą 6 która by miała 2.3 disi turbo fabryczne pod maską, albo same MPS line ze zwykłym silniczkiem np: diesla), bo teraz fabrycznie nie da się już tak nic załatwić bo przecież 6MPS nie jest aktualnie produkowany. 
tak chodzi mi o 6 do 2008r.
			
			eempes6 napisał(a):rozmawiamy o 6 z buda do 2008??
tak chodzi mi o 6 do 2008r.


- Od: 8 lip 2009, 23:37
 - Posty: 85
 - Skąd: Siedlce
 - Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T 
IgorJuventus napisał(a):Do najbliższego salonu Mazdy mam ok. 100km więc po taką informacje nie idzie mi się tam wybieraći narazie nie zamierzam kupić MPS-a, tylko potrzebuje aby mnie ktoś oświecił na ten temat czy była możliwość takiej konfiguracji jak napisałem na początku (i nigdzie się jeszcze nie spotkałem z taką zwykłą mazdą 6 która by miała 2.3 disi turbo fabryczne pod maską, albo same MPS line ze zwykłym silniczkiem np: diesla), bo teraz fabrycznie nie da się już tak nic załatwić bo przecież 6MPS nie jest aktualnie produkowany.
moim zdaniem nie było możliwości zakupu 2.3 DISI turbo w zwykłęj wersji ani "MPS" ze zwykłym silnikiem
k... litanie mi wykasowalo a wiec
1.swap silnika disi do 2.3 zwyklek-wiemy co swap obejmuje
2. nie produkója ale interesujące Cie gtaty maja (zderzaki itp)
3.czy da sie na np v6 bude nacuiagnac zderzaki itp- nie wiem
4.Atakuj telefonicznie/internetowo/mazsde niech ruszą du.pska i zrobia chlopakowi mpsa w przebraniu
			
			
				1.swap silnika disi do 2.3 zwyklek-wiemy co swap obejmuje
2. nie produkója ale interesujące Cie gtaty maja (zderzaki itp)
3.czy da sie na np v6 bude nacuiagnac zderzaki itp- nie wiem
4.Atakuj telefonicznie/internetowo/mazsde niech ruszą du.pska i zrobia chlopakowi mpsa w przebraniu

Ostatnio edytowano 18 gru 2010, 19:06 przez eempes6, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		
- Od: 7 lip 2010, 21:05
 - Posty: 255
 
eempes6 napisał(a):4.Atakuj mazsde niech ruszą du.pska i zrobia chlopakowi mpsa w przebraniu
taa chyba z xedosa
eempes6 napisał(a):1.swap silnika disi do 2.3 zwyklek-wiemy co swap obejmuje
2. nie produkója ale interesujące Cie gtaty maja (zderzaki itp)
3.czy da sie na np v6 bude nacuiagnac zderzaki itp- nie wiem
nie chodzi mi o budowę MPS-a na bazie zwykłej 6, tylko chciałem zaczerpnąć informacji czy była dostępna konfiguracja przy kupnie nowego MPS-a, ale chyba z tego co widze to nie.


- Od: 8 lip 2009, 23:37
 - Posty: 85
 - Skąd: Siedlce
 - Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T 
Nie ma i nie bylo.
Taka wersje znajdziesz gdzies zapewne a tylko po dzwonie. Handlarze kazda wersje zrobia.
 
Niektore takie widzialem ze szok. Kto zna budowe MPSa to sie nie da nabrac.
			
			
		Taka wersje znajdziesz gdzies zapewne a tylko po dzwonie. Handlarze kazda wersje zrobia.
Niektore takie widzialem ze szok. Kto zna budowe MPSa to sie nie da nabrac.
- 
					
						Stivi
 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


