Swap silnika na 2.0 V6 – Mazda 323F BA 1.8
1, 2
wpisz w szukajke swap z bp na kf. na pewno znajdzie ci.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
hose11 napisał(a):Może ktoś podpowie co oprócz silnika muszę wymienić przy takiej przekładce.
hopek napisał(a):wszystko
a wcale ze nie!!! – lewarek bedzie pasowal od 1,8

ale dolujecie chlopaka
hose11 oto lektura na dlugie wieczory:
viewtopic.php?f=49&t=67569
zapisz sobie ta strone w ulubionych bo temat wyleci pewnie do kosza

hopek napisał(a):hopek
ma racje wszystko z mechaniki zawieszenia i układu hamulcowego do wymiany
zostaje tylko kompletna buda.
ale jak kupisz sobie anglika z v6 przekładka wtedy to "pikuś"
zawsze można zrobić swap na 2.2T 

hose11 napisał(a):Mazda 323f BA 1.8 wymiana silnika na 2.0 V6
takie swapy juz nie sa modne...
a nie chcial bys sobie zapodac jakiegos diesla? – najlepiej wolnossacego
byl bys pionierem takiego projektu, posiadaczem jedynej 323f BA w dieslu i guru na forumie
mlody1921 napisał(a):E tam jak już ładować F2T to do 323BG 3-door
ja tam nie narzekam
bartezm jak można myśleć o zniszczeniu tak fajnego samochodu jakim jest 323F BA poprzez swap na diesla?

a jeszcze ty tu o wolnossącym mówisz...
Jak na moje oko swap BP na KF jest nie opłacalny, jak już to lepiej swapować na BP-T (bo moc podobna, a chyba lżejszy od KF no i mniej rzeźby) albo jak już V6 to odrazu na KL lub KL-ZE.

a jeszcze ty tu o wolnossącym mówisz...

Jak na moje oko swap BP na KF jest nie opłacalny, jak już to lepiej swapować na BP-T (bo moc podobna, a chyba lżejszy od KF no i mniej rzeźby) albo jak już V6 to odrazu na KL lub KL-ZE.
Ogółem nie bawiłem sie nigdy w swap'y, zapewne z tego powodu że nie jestem za bardzo ogarnięty w mechanice . Ogółem nie ma sensu wkładać innego motoru, pożniej pewnie ciężko sprzedać itp
woałbym sprzedać to co mam i kupić cos mocniejszego . Na dzień dzisiejszy nie brak mi mocy 
- Od: 3 maja 2010, 17:41
- Posty: 54
- Skąd: Olsztynek
- Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive
Mój 1.8 przez 10 lat jeździł na LPG i daje się to odczuć.
Według moich obliczeń taniej wyjdzie przekładka, dlatego pomyślałem, że jeśli nie będzie wymagało to wielkiej rzeźby to kupię 2.0. W tym wypadku nie ma to jednak sensu.
Źle zamieściłem temat bo nie chodziło mi o tuning a naprawę mimo to dowiedziałem się czego chciałem za co dziękuję.
Według moich obliczeń taniej wyjdzie przekładka, dlatego pomyślałem, że jeśli nie będzie wymagało to wielkiej rzeźby to kupię 2.0. W tym wypadku nie ma to jednak sensu.
Źle zamieściłem temat bo nie chodziło mi o tuning a naprawę mimo to dowiedziałem się czego chciałem za co dziękuję.
-
hose11
marmarek napisał(a):tuning mazdy baa tuning w ogole jest pozbawiony sensu ale nie o to pytalem:)
a o co? czemu na fs? ten silnik ma 90-115KM. rzezby bedzie tyle samo co z klze a przyrost mocy rzaden
BP w ba=113KM wiec po co?
marmarek napisał(a):co by pasowalo a co nie?
fs nie pasuje do ba
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje