Prowadzenie Instalacji Do Halogenów- Którędy???

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez pitterpan » 22 lis 2010, 23:36

Witam
Planuje w swojej madzi założyć alarm, halogeniki, i pewnie parę innych rzeczy o których na chwilę obecną zapomniałem... i w związku z tym chciałbym się spytać, którędy najlepiej jest poprowadzić kabelki z komory silnikowej do wnętrza kabiny w 323f bg?

Patrzyłem tak tylko pobieżnie na razie i postanowiłem zebrać informacje gdzie szukać jakiejś luki i co muszę w kabinie rozbierać żeby to sprawnie zrobić?
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2010, 00:31
Posty: 97 (2/0)

Postprzez Mazdaxxx » 22 lis 2010, 23:45

luka jest za schowkiem nad nogami pasażera ale alarmem wyjezdzasz tamtedy tylko czujnikiem otwierania maski o ile chcesz go mieć i sryenka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez pitterpan » 23 lis 2010, 00:31

no o syrenke głownie mi chodziło, ale i np przełącznik do halogenów też tamtędy muszę chyba wyprowadzić.
A co będe musiał zdemontować żeby się tam dostać??
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2010, 00:31
Posty: 97 (2/0)

Postprzez markmas » 23 lis 2010, 00:39

pitterpan napisał(a):no o syrenke głownie mi chodziło, ale i np przełącznik do halogenów też tamtędy muszę chyba wyprowadzić.
A co będe musiał zdemontować żeby się tam dostać??


Popatrz dobrze :) Prawdopodobnie masz już puszczone przewody od halogenów i wystarczy tylko je podłączyć, a z drugiej strony podpiąć przełącznik. W dużym procencie 323 wiązki przewodów były już puszczone praktycznie do wszystkiego. Począwszy od halogenów, przez elektryczne lusterka, a skończywszy na podgrzewanych fotelach :)

Masz jeszcze małą dziurę nad nogami kierowcy, ale ciężko się tamtędy przebić....

Pozdrawiam
Obrazek
Która następna? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez Mazdaxxx » 23 lis 2010, 00:54

[quote="markmas"]Począwszy od halogenów, przez elektryczne lusterka, a skończywszy na podgrzewanych fotelach :)
[/quote] przerabiam 3 f-ke i zadna nie miała nigdy żadnej wiązki do halogenów ;) tzn do przełacznika... i wielka wielka żadkościa jest żeby miała instalke prowadzaca do halogenów ... moja 323 f akurat miała kiedys tam fabryczne halogeny zostaly po nich zaczepy i wiazka w zderzaku... a włacznika w srodku nie było działały sprzęrzone wraz z przeciwmgnielnym [jakim?] i nigdy nie spotkalem sie z fka która miałą by takie rozwiazanie i zadna nie miala takiej wiazki po wieeelu godz poszukiwan info na ten temat odkrylem ze 323f BG z oryginalnymi halogenami hella barwy żółtej w przednim zderzaku szły tylko i wyłącznie na Austrie i Szwajcarie... reasumujac jesli nie masz auta sprowadzonego z tamtad musisz sobie cała instalacje do halogenow zrobic sam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez markmas » 23 lis 2010, 01:45

Mazdaxxx napisał(a):reasumujac jesli nie masz auta sprowadzonego z tamtad musisz sobie cała instalacje do halogenow zrobic sam


Swoją Madzie kupowałem jako nówkę sztukę (dawno to było) w salonie PL. Niestety po niej już mi tylko dokumenty zakupu zostały <płacze> ale na pewno miała wszystkie wiązki, bo sam chciałem dorzucić kilka fajnych rzeczy :) Nie wiem na jaki rynek ona domyślnie była zrobiona, ale czekałem na nią wtedy 3 miesiące bo płynęła z Japonii... Ale to były fajne czasy :)
Tak czy owak – przeciągnięcie kilku przewodów nie powinno stanowić większego problemu :) Problem może być już po pracy z kręgosłupem ze względu na nie złe kombinacje :P Ale okład z młodych piersi jest dobry na każde bóle – polecam :D
Miło się czyta, że ktoś chce usprawnić swoje autko jak by nie patrzeć już mające swoje lata. Osobiście 323 f/ch darzę bardzo dużym sentymentem :)

Pozdrawiam
Obrazek
Która następna? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez pitterpan » 23 lis 2010, 15:20

markmas napisał(a):Popatrz dobrze :) Prawdopodobnie masz już puszczone przewody od halogenów i wystarczy tylko je podłączyć, a z drugiej strony podpiąć przełącznik. W dużym procencie 323 wiązki przewodów były już puszczone praktycznie do wszystkiego. Począwszy od halogenów, przez elektryczne lusterka, a skończywszy na podgrzewanych fotelach :)
Masz jeszcze małą dziurę nad nogami kierowcy, ale ciężko się tamtędy przebić....
Pozdrawiam


Zwrócę uwagę na to co kolega pisze, no bo szkoda by było ciągnąć przewody jeśli one już gdzieś tam siedzą... ;)


Mazdaxxx napisał(a):info na ten temat odkrylem ze 323f BG z oryginalnymi halogenami hella barwy żółtej w przednim zderzaku szły tylko i wyłącznie na Austrie i Szwajcarie... reasumujac jesli nie masz auta sprowadzonego z tamtad musisz sobie cała instalacje do halogenow zrobic sam


Auto zakupiłem w polsce, ale z tych papieróc co dostałem od sprzedawcy wynika że było ono kiedyś sprowadzone z NL – czyli z Holandi...
Więc może coś tam jednak znajdę, a jeśli nie no to trudno...


markmas napisał(a): Nie wiem na jaki rynek ona domyślnie była zrobiona, ale czekałem na nią wtedy 3 miesiące bo płynęła z Japonii...


To może miałeś ten przywilej jeździć autkiem robionym na japoński rynek :D


markmas napisał(a):Tak czy owak – przeciągnięcie kilku przewodów nie powinno stanowić większego problemu :) Problem może być już po pracy z kręgosłupem ze względu na nie złe kombinacje :P Ale okład z młodych piersi jest dobry na każde bóle – polecam :D
Miło się czyta, że ktoś chce usprawnić swoje autko jak by nie patrzeć już mające swoje lata. Osobiście 323 f/ch darzę bardzo dużym sentymentem :)


Nie powinno stanowić problemu jeśli wie się gdzie szukać takiego miejsca by je przeciągnąć ;P
a ja właśnie chce takie informacje posiąść ;)
A co do okładu, to się w 100% zgadzam ;) Takie okłady są najlepsze :D
No autko lata już swoje ma, w końcu pełnoletnie jest ;)
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2010, 00:31
Posty: 97 (2/0)

Postprzez Mazdaxxx » 23 lis 2010, 15:29

chyba mnie Koledzy źle zrozumieliście z tymi halogenami otóż z fabryki żądna ale to żądna 323f nie wyszłą z halogenami ani z instalacja pod nie co innego któtkie BG np GTR chodzi mi o to że w Austri i Szajcari były montowane w nowych mazdach salonowych halogeny Hella wraz z cała instalacja Hella przekaźniki wiazka wkomponowana w oryginalna takze byly to halogeny niby nie oryginalne bo niemieckiego producenta ale zakladane w salonowych autkach.. i owszem mazda robiła tak ze 323 jest uniwersalna wystarczy wpinac kosti i dziala tzn fotele lusterka szyby elektryczne ale nie halogeny bo mazda nigdy nie zakladala fabrycznych halogenow do mazdy 323f i nei bylo ich jako opcja dlatego nei znajdziecie w zadnej mazdzie wtyczki 323f wtyczki pod włącznik ani całej reszty instalacji

A co do przeciagania przewodów polecam bardziej strone pasażera gdyz wystarczy odkrecic schowek i jest sporo miejsca do pracy a dziura przez grodz jest spora
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez pitterpan » 23 lis 2010, 18:07

No dobra, dzięki za radę ;)
jak bym miał z czymś kłopot to będe pytał ;)
a jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestje, ub rady to proszę pisać ;)
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2010, 00:31
Posty: 97 (2/0)

Postprzez markmas » 23 lis 2010, 21:12

pitterpan napisał(a):a jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestje, ub rady to proszę pisać


A napiszę :P
Zrób to od początku do końca poprawnie, na właściwych przewodach, kostkach, itp. Żadnych prowizorek typu – skręcę dwa druty i będzie dobrze. Madzia Ci się odwdzięczy :)

Miłej zabawy.
Obrazek
Która następna? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez TALREP » 23 lis 2010, 22:53

ja mam puszczone kabelki do swiatel dziennych przez otwor, ktorym idzie linka predkosciomierza jesli dobrze pamietam. Dużo się tam nie zmieści ale jeden kabel do obsługi halogenów (bo jak dasz przekażnik w komorze silnika to na dobrą sprawę do kabiny musisz wejsc tylko jednym), dobrze zaizolowany bez problemu się zmieści. Z większą ilością już może być kłopot. Otwór jest zabezpieczony plastikowym kółeczkiem, jeśli wywalisz ten plastik i jakoś inaczej zabezpieczysz ranty blachy żeby niczego nie poprzecierały to może zmieścisz tam wszystko co potrzebujesz.

EDIT:
jak sią jeszcze raz zastanowiłem to już nie mam pewności czy to lika prędkościomierza, bo ona wychodzi za zegarami – raczej jest to linka otwierająca maskę – dokładnie za kolumną kierownicy <glupek2>
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2005, 16:30
Posty: 581
Skąd: Łomianki
Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323