[AJ] Usterki i awarie silnika M6 3.0 V6
nie, jezdze non stop z CAI. przez 4lata nic takiego nie mialo miejsca. ale dla pewnosci od roku jezdze z nakladka wodoodporna http://www.streetunit.com/CPE_Water_Repellent_Pre_Filter_p/p30016.htm
- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
No ja mam od K&N-a taki niebieski kondom ale jakoś mu nie ufam , to co masz to jakas nakładka? do srodka dopiero idzie filtr?
-
Grucha
kristofc napisał(a):No ja mam od K&N-a taki niebieski kondom ale jakoś mu nie ufam , to co masz to jakas nakładka? do srodka dopiero idzie filtr?
pewnie masz to samo... moj jest czarny, K&N RX4990DK – ważne żeby było z DryCharger. Bo PreCharger to na suchy syf jest.
Więc jak masz "kondona" z DryCharger to śpij spokojnie
- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
zależy jak wyglądasz i co umiesz :–)
mały chińczyk zrobi to w 1min...
2m chłop w 30min
a 150kg grubas w 24h z akcją ratowników drogowych
a tak na poważnie, trzeba zlokalizować 6 kabelków przy wtyczce ECU i się wpiąć "wpinkami" 3M – banał, o ile umiesz się wygiąć pod kierownicą. Jeden kabelek trzeba przeciąć...
w MAF'ci od CPE dają wszystko niezbędne więc pod blokiem da rade. Jest instrukcja dokładna więc nie ma strachu

kupujesz? bierzesz tuningowanego czy normal?
mały chińczyk zrobi to w 1min...
2m chłop w 30min
a 150kg grubas w 24h z akcją ratowników drogowych
a tak na poważnie, trzeba zlokalizować 6 kabelków przy wtyczce ECU i się wpiąć "wpinkami" 3M – banał, o ile umiesz się wygiąć pod kierownicą. Jeden kabelek trzeba przeciąć...
w MAF'ci od CPE dają wszystko niezbędne więc pod blokiem da rade. Jest instrukcja dokładna więc nie ma strachu

kupujesz? bierzesz tuningowanego czy normal?
- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
Kupiłem to http://www.cp-e.com/content/injen%E2%84 ... intake-fix , za pare dni powinno doleciec.
Powinienem sobie poradzić wg twojej skali w jakies 20-25 min
Dzieki
Pozdr
Powinienem sobie poradzić wg twojej skali w jakies 20-25 min
Dzieki
Pozdr
-
Grucha
wyglada na tuningowanego, wiec jak sie pobawisz to mozesz wystroic w calym zakresie do trimow 0%!
a jak bys mial dostep do hamowni, to mozesz sobie pod siebie dostroic lepszy/gorszy dol/gora etc.
gratuluje!
ja ciagle czekam na kolektory
z innej beczki, jaki masz olej w silniku zalany?
a jak bys mial dostep do hamowni, to mozesz sobie pod siebie dostroic lepszy/gorszy dol/gora etc.
gratuluje!
ja ciagle czekam na kolektory
z innej beczki, jaki masz olej w silniku zalany?
- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
W weekend dzięki Arkowi_78 moja Mazda została wreszcie pozbawiona prekatów. Wiele już było na ten temat pisane, ale kto ma wersję przedliftową i jeszcze tego nie zrobił to niech sie nawet chwili dłużej nie zastanawia. W mojej Madzi precat na wylocie miał już dziure we wkładzie i pewnie niedługo szukałbym nowego silnika lub rozważałbym naprawę.
Po "zabiegu" mam wrażenie że samochód zdecydowanie lepiej wkręca sie na obroty – pewnie prekaty były już konkretnie przytkane. Po zamontowaniu emulatorów Celiny brak.
Arek_78 – jeszcze raz dzieki za pomoc- jestem do teraz pod wrażeniem twojej fachowości.
Po "zabiegu" mam wrażenie że samochód zdecydowanie lepiej wkręca sie na obroty – pewnie prekaty były już konkretnie przytkane. Po zamontowaniu emulatorów Celiny brak.
Arek_78 – jeszcze raz dzieki za pomoc- jestem do teraz pod wrażeniem twojej fachowości.
- Od: 17 maja 2010, 18:54
- Posty: 52
- Skąd: Lusówko k/Poznania
- Auto: M6 3.7 V6 2009 6-Automat, M3 2.3 2009 5-Automat
Wracając do usterek...
Jakby ktoś z Was myślał, że wymiana zaworka PCV na sprawny wyeliminuje "rzyganie" olejem do kolektora, to na zdjęciu wynik po przejechaniu ~250km.
Zrobiłem sobie separator oleju, ze zwykłego odolejacza do urządzeń pneumatycznych, oczywiście zawór pcv jest i to niby sprawny.

BTW, wywaliłem kolektory OEM i wsadziłem NPG. Precat na Bank2 już zaczynał się sypać!

Jakby ktoś z Was myślał, że wymiana zaworka PCV na sprawny wyeliminuje "rzyganie" olejem do kolektora, to na zdjęciu wynik po przejechaniu ~250km.
Zrobiłem sobie separator oleju, ze zwykłego odolejacza do urządzeń pneumatycznych, oczywiście zawór pcv jest i to niby sprawny.

BTW, wywaliłem kolektory OEM i wsadziłem NPG. Precat na Bank2 już zaczynał się sypać!

- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
Można zamontować Oil catch can – spełnia to samo zadanie tylko wygląda trochę lepiej – bez obrazy oczywiście;) – to że zbiera się tam oliwa to nic nienormalnego – ciepłe powietrze zawiera opary oleju które się skraplają ale ilość dość znaczna jak na 250 km – chyba sobie zamontuje catch can'a i zobaczę jak to będzie wyglądać u mnie.
Masz polifta ? tak mi to wygląda po wydechu – jeżeli tak to jednak polifty też nie maja do końca rozwiązanego problemu precatów. Zauważasz jakieś zużycie oleju przy sprawdzaniu na bagnecie ?
Masz polifta ? tak mi to wygląda po wydechu – jeżeli tak to jednak polifty też nie maja do końca rozwiązanego problemu precatów. Zauważasz jakieś zużycie oleju przy sprawdzaniu na bagnecie ?
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
wiem, że można OilCatchCan se kupić, ale $100 za taką pierdułe?! 16zł odolejacz i widać przynajmniej jak na dłoni co się dzieje! jak znajde materiały, to zrobie sobie takie ladne OCC, tym czasem to wystarczy. ~250km to predkosci 130-170km...
To polift. Raczej mi nie brał oleju, od wymiany do wymiany było na minimum, ale nie dolewałem(każda dolewka i tak schodziła do minimum). Bojąc się o poważniejsze problemy, wsadziłem przy okazji kolektory NPG. Jednak przez ostatnie miesiace zauważyłem, że olej znika "chętniej".
co do problemu precatow, to spalanie oleju jak najbardziej nie sluzy katalizatorom, wiec jak dla mnie to w M6 V6 problemem jest przewietrzanie korbowodu i wydmuchiwanie oleju. PCV oryginalnego wymienilem dawno na zamiennik (mialem tez oryginal z serwisu) ale zamiennik lepiej przymykal – okazuje sie ze i tak do kitu...
To polift. Raczej mi nie brał oleju, od wymiany do wymiany było na minimum, ale nie dolewałem(każda dolewka i tak schodziła do minimum). Bojąc się o poważniejsze problemy, wsadziłem przy okazji kolektory NPG. Jednak przez ostatnie miesiace zauważyłem, że olej znika "chętniej".
co do problemu precatow, to spalanie oleju jak najbardziej nie sluzy katalizatorom, wiec jak dla mnie to w M6 V6 problemem jest przewietrzanie korbowodu i wydmuchiwanie oleju. PCV oryginalnego wymienilem dawno na zamiennik (mialem tez oryginal z serwisu) ale zamiennik lepiej przymykal – okazuje sie ze i tak do kitu...
- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
NA pewno nie służy katalizatorom ale nawet bez i tak lepiej nie mieć syfu w dolocie więc sobie też kupie catch cana – można kupić poniżej 200zł
230 zł kosztuje taki już dość porządnie zrobiony z filterkiem w środku
http://allegro.pl/zbiorniczek-odmy-oil- ... 90269.html
W sumie to nie tylko problem mazdy – kolega nissanie też zakładał ostatnio i trochę mu się tam zbiera oliwy.
230 zł kosztuje taki już dość porządnie zrobiony z filterkiem w środku

W sumie to nie tylko problem mazdy – kolega nissanie też zakładał ostatnio i trochę mu się tam zbiera oliwy.
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
jerry_skarbek napisał(a):BTW, wywaliłem kolektory OEM i wsadziłem NPG. Precat na Bank2 już zaczynał się sypać!
Dlatego wywaliłem katy już dawno.
-
Arkadius 73
Panowie proszę o pomoc
Błędy jakie mi wywala pcmscan to P1410 P0037 P2227
P0037- to wiem – sonda
P2227- obwód ciśnienia barometrycznego, nie wiem od czego zacząć
P1410- coś związane z odpowietrzaniem zbiornika
Jeśli ktoś z właścicieli V-ek miał z tym doczynienia to proszę o wsparcie
Oczywiście wydech mam przelot, a dolot stożek
Błędy jakie mi wywala pcmscan to P1410 P0037 P2227
P0037- to wiem – sonda
P2227- obwód ciśnienia barometrycznego, nie wiem od czego zacząć
P1410- coś związane z odpowietrzaniem zbiornika
Jeśli ktoś z właścicieli V-ek miał z tym doczynienia to proszę o wsparcie
Oczywiście wydech mam przelot, a dolot stożek
- Od: 6 wrz 2010, 22:04
- Posty: 83
- Skąd: Centralna Polska
- Auto: Mazda 6 GG 3,0 V6 AT (LPG)
P0140 moze wyskoczyc jak odpioles ta czesc.
http://i23.photobucket.com/albums/b373/ ... dplugx.jpg
Robiles jakies mody z dolotem powietrza?
P2777 P2227 EGR boost sensor circuit performance problem: Sprawdz wszystke rurki przy tych czujnikach na sciance. Mialem cos podobnego i wreszcze zauwazylem ze jedna z rurek jest wypieta.
http://i194.photobucket.com/albums/z295 ... C05558.jpg
http://www.supermotors.net/getfile/6743 ... sembly.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b373/ ... dplugx.jpg
Robiles jakies mody z dolotem powietrza?
P2777 P2227 EGR boost sensor circuit performance problem: Sprawdz wszystke rurki przy tych czujnikach na sciance. Mialem cos podobnego i wreszcze zauwazylem ze jedna z rurek jest wypieta.
http://i194.photobucket.com/albums/z295 ... C05558.jpg
http://www.supermotors.net/getfile/6743 ... sembly.jpg
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Jak już montujecie te cuda to dajcie jakąś dokładną fotorelacje co i jak. Przyda się tym co nie wiedzą co to jest i do czego słuzy 
Poza tym to kurde pod machą już nie ma miejsca na żadne pierdoły – zastanawiałem się też gdzie tu webasto jeszcze wetknąć
i ni huhu nie ma szans.
Poza tym to kurde pod machą już nie ma miejsca na żadne pierdoły – zastanawiałem się też gdzie tu webasto jeszcze wetknąć
U mnie zrobiło się trochę luzu pod maską będzie więcej miejsca jak wyślę aku do bagażnika.
-
Arkadius 73
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6