Demontaż zegarów (TA) Fotorelacja
Fotorelacja z demontażu licznika w X9/ Millenia.
Potrzebne narzędzia to: śrubokręt krzyżakowy, płaski, szczypce do wyciągania śrub.
Najpierw bierzemy kolumnę kierownicy na sam dół a następnie wyciągamy po prawej stronie zaślepkę i po lewej regulator intensywności podświetlenia całej konsoli.
Po ściągnięciu w/w elementów bierzemy się za odkręcenie śrub, które widzimy ( uważajcie, bo lubią spadać i ciężko później je wydostać)
Po odkręceniu śrub zabieramy się za ściągnięcie całego panelu. Chwytamy z lewej strony i zdecydowanym szarpnięciem pociągamy do siebie tak, aby cała lewa strona wyskoczyła z zatrzasków, to samo robimy z prawą stroną tylko trzeba uważać przy wyciąganiu, aby nie porysować plastiku AIR BAGa wystającymi zatrzaskami.
Odciągamy cały panel maksymalnie do siebie i zabieramy się za odłączenie instalacji elektrycznej do poszczególnych włączników (prawa i lewa strona)
Teraz zabieramy się za wyciągnięcie licznika. Musimy odkręcić 4 śruby.
Odciągamy licznik tak, aby wyciągnąć wszystkie taśmy i kostki.
Wymiana żarówek. Zaznaczone żarówki to podświetlenie zegarów (3 szt. 10W10 i 2 szt. 5W10) Do podświetlenia kontrolek wykorzystano żarówki 5W5
Podświetlenie „P”, „D”, „N”…..
Przy okazji można rozebrać licznik, aby go wyczyścić w wewnątrz.(licznik jest od X9 KL)
To na tyle, powodzenia
pozdrawiam,
mckoper
Potrzebne narzędzia to: śrubokręt krzyżakowy, płaski, szczypce do wyciągania śrub.
Najpierw bierzemy kolumnę kierownicy na sam dół a następnie wyciągamy po prawej stronie zaślepkę i po lewej regulator intensywności podświetlenia całej konsoli.
Po ściągnięciu w/w elementów bierzemy się za odkręcenie śrub, które widzimy ( uważajcie, bo lubią spadać i ciężko później je wydostać)
Po odkręceniu śrub zabieramy się za ściągnięcie całego panelu. Chwytamy z lewej strony i zdecydowanym szarpnięciem pociągamy do siebie tak, aby cała lewa strona wyskoczyła z zatrzasków, to samo robimy z prawą stroną tylko trzeba uważać przy wyciąganiu, aby nie porysować plastiku AIR BAGa wystającymi zatrzaskami.
Odciągamy cały panel maksymalnie do siebie i zabieramy się za odłączenie instalacji elektrycznej do poszczególnych włączników (prawa i lewa strona)
Teraz zabieramy się za wyciągnięcie licznika. Musimy odkręcić 4 śruby.
Odciągamy licznik tak, aby wyciągnąć wszystkie taśmy i kostki.
Wymiana żarówek. Zaznaczone żarówki to podświetlenie zegarów (3 szt. 10W10 i 2 szt. 5W10) Do podświetlenia kontrolek wykorzystano żarówki 5W5
Podświetlenie „P”, „D”, „N”…..
Przy okazji można rozebrać licznik, aby go wyczyścić w wewnątrz.(licznik jest od X9 KL)
To na tyle, powodzenia
pozdrawiam,
mckoper
Ostatnio edytowano 27 sty 2010, 11:24 przez mckoper, łącznie edytowano 5 razy
Super dziekuje bardzo napewno sie przyda w miare możliwości bede też zamieszczał fotorelacje
ps nie wiesz może czy licznik po lifcie z ODO bedzie pasował bez zmian w instakacji? mam juz za sobą swap liczników na digitale w GD i nie obyło się bez lutowania kostek
ps nie wiesz może czy licznik po lifcie z ODO bedzie pasował bez zmian w instakacji? mam juz za sobą swap liczników na digitale w GD i nie obyło się bez lutowania kostek
Wodzu napisał(a):Super dziekuje bardzo napewno sie przyda usmiech
Spoko, dla mnie to czysta przyjemność
Wodzu napisał(a):ps nie wiesz może czy licznik po lifcie z ODO bedzie pasował bez zmian w instakacji?
nie, nie podejdzie ( temat już przerabiany)
PS. Italiano, możesz podwiesić temat i usunąć zbędny OT ?
Janusz626 napisał(a):a co to za liczby na skrajnych kontrolkac-po lewej 7 a po prawej 6.
zastanawiałem się nad nimi,ale nic nie wywnioskowałem
W "nowej" już grzebałeś?
- Od: 15 maja 2004, 16:37
- Posty: 824
- Skąd: Kolno
te cyferki są na każdej części, na zegarze po prawej jest 15
mysle ze to oznaczenie części albo kolejność montazu (takie luźne gywagacje moje)
kurde ale ty masz kontrolki dziwne tez bym chcial od swiatel przeciwmglowych tylko najpierw trzeba je miec
a a propos aukcji to tam jest wyraźnie napisane że bez airbaga i radia
a to radio to mi wyglada na zniszczone troche, nie wiem, niezbyt dobrze widac ale tam na dole cos jest nie tak
radio jako takie mozesz w Łapach kupić, powinni jeszcze miec jakies
mckoper kiedys gadalismy to mowiles ze przymierzasz sie wymiany diod w panelu radia, zrobiles to juz moze? bo jesli nie to jak bedziesz robil to zrob relacje bo nie chce zniszczyc :x
mysle ze to oznaczenie części albo kolejność montazu (takie luźne gywagacje moje)
kurde ale ty masz kontrolki dziwne tez bym chcial od swiatel przeciwmglowych tylko najpierw trzeba je miec
a a propos aukcji to tam jest wyraźnie napisane że bez airbaga i radia
a to radio to mi wyglada na zniszczone troche, nie wiem, niezbyt dobrze widac ale tam na dole cos jest nie tak
radio jako takie mozesz w Łapach kupić, powinni jeszcze miec jakies
mckoper kiedys gadalismy to mowiles ze przymierzasz sie wymiany diod w panelu radia, zrobiles to juz moze? bo jesli nie to jak bedziesz robil to zrob relacje bo nie chce zniszczyc :x
Ostatnio edytowano 26 sty 2010, 21:06 przez azalisz555, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
Dzięki fotorelacja się przyda i to bardzo bo muszę wyciągnąc licznik
Pozdrawiam,
radar88
Pozdrawiam,
radar88
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Solo napisał(a):W "nowej" już grzebałeś?
tak, w "nowej"
azalisz555 napisał(a):kurde ale ty masz kontrolki dziwne język tez bym chcial od swiatel przeciwmglowych tylko najpierw trzeba je miec język
mckoper napisał(a):Przy okazji można rozebrać licznik, aby go wyczyścić w wewnątrz.(licznik jest od X9 KL)
Generalnie fotorelację robiłem w Millenia S ,ale poprzedni właściciel nie chciał mieć licznika w milach w wstawił od Xedosa 9, szkoda bo nie ma napisu Miller Cycle....
azalisz555 napisał(a):mckoper kiedys gadalismy to mowiles ze przymierzasz sie wymiany diod w panelu radia, zrobiles to juz moze? bo jesli nie to jak bedziesz robil to zrob relacje bo nie chce zniszczyc
hmmm, może w najbliższym czasie zrobię bo wieczorem nic nie widać
Janusz626 napisał(a):ps: radia juz nie ma, poszlo szybciej niz co kolwiek, powiedzial ze w pierwszej kolejnosci
Jak coś znajdę to zaatakuję Cię na PW
pozdrawiam,
mckoper
azalisz555 napisał(a):a a propos aukcji to tam jest wyraźnie napisane że bez airbaga i radia
a no tak... zlapalem od razu za telefon
radar88 napisał(a):Dzięki fotorelacja się przyda i to bardzo bo muszę wyciągnąc licznik
hehe... bedziesz cofac licznik...
mckoper napisał(a):Jak coś znajdę to zaatakuję Cię na PW
ok, czekam.... dzieks
mckoper napisał(a):Generalnie fotorelację robiłem w Millenia S ,ale poprzedni właściciel nie chciał mieć licznika w milach w wstawił od Xedosa 9, szkoda bo nie ma napisu Miller Cycle....
na moim tez nie ma (gdzie to ma byc?)
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
azalisz555 tak wygląda licznik od Millera
Janusz626 nie mam po co Tylko tyle że mam parę żaróweczek spalonych m.in. od prawego kierunku
Pozdrawiam,
radar88
Pozdrawiam,
radar88
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Podlinkowałem ten temat, łącząc linki do opinii z FAQ i proszę się tego trzymać (zbyt wiele przyklejonych tematów zaburza czytelność forum). Wyczyściłem temat z OT.
mckoper napisał(a):azalisz555 tak wygląda licznik od Millera
a to co pokazales na fotce, to nie jest czasem JDMowy zegar do TA (licznik do 180km/h)??
Tak, to pełnokrwisty JDM
Odświeżam nieco temat.
Czy ktoś z Was wyciągał tablicę wskaźników w poliftowej wersji?
Może jakieś drobne uwagi do tego tematu moglibyście wnieść?
Jakoś próbowałem u siebie wyjąć tablicę ale trochę problematyczne to jest ze względu, że nie mam regulacji wysokości kierownicy (mogę ją jedynie wyciągnąć aby mieć "bliżej" siebie).
Brak mi pomysłu aby to wyjąć niczego przy okazji nie uszkadzając
Czy ktoś z Was wyciągał tablicę wskaźników w poliftowej wersji?
Może jakieś drobne uwagi do tego tematu moglibyście wnieść?
Jakoś próbowałem u siebie wyjąć tablicę ale trochę problematyczne to jest ze względu, że nie mam regulacji wysokości kierownicy (mogę ją jedynie wyciągnąć aby mieć "bliżej" siebie).
Brak mi pomysłu aby to wyjąć niczego przy okazji nie uszkadzając
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości