Jak w temacie, zastanawiam sie nad wymiana parownika ( spalanie 15/17l,brak mocy, cala tlusta obudowa ) obecnie mam Zavoli GE, i jak byl sprawny to nie narzekalem spalanie w granicach 10l i mocy jak na madzie przystalo... i tak mysle czy wrzucic znow tego Zavoli czy moze jakis inny
Zavoli GE vs Lovato RG92 vs BRC TECNO ... Co wybrac??
Strona 1 z 1
Witam
Jak w temacie, zastanawiam sie nad wymiana parownika ( spalanie 15/17l,brak mocy, cala tlusta obudowa ) obecnie mam Zavoli GE, i jak byl sprawny to nie narzekalem spalanie w granicach 10l i mocy jak na madzie przystalo... i tak mysle czy wrzucic znow tego Zavoli czy moze jakis inny
prosze o jakas rade, moze ktos jakis uzytkuje i opisze jak tam sie sprawuje ? albo ktos orientuje sie nad ktora firma warto sie w ogole zastanowic, a ktora odrazu odrzucic ?
Jak w temacie, zastanawiam sie nad wymiana parownika ( spalanie 15/17l,brak mocy, cala tlusta obudowa ) obecnie mam Zavoli GE, i jak byl sprawny to nie narzekalem spalanie w granicach 10l i mocy jak na madzie przystalo... i tak mysle czy wrzucic znow tego Zavoli czy moze jakis inny
Jesli ci sie sprawdzal to mozesz zalozyc taki sam.U mnie chodzi parownik lovato.Uzywam ich w kolejnych samochodach i nie narzekam.W mazdzie mialem zalozony przez poprzedniego wlasciciela tomaseto ,jakos tak to sie nazywalo i wywalilem to po miesiacu.byl to wynalazek nie moglem doisc z regulacja i spalaniem.Po zmianie na lovato doszedlem do ladu z instalacja
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
A smiga na zimnym silniku?? tzn nie wiem jak tam masz ustawione ja odpalam na benzynie i doslownie pochodzi 1 min i moge na gaz wrzucic, a jak jest w miare cieplo do odrazu po odpaleniu i powiem Ci, ze ten zavoli pod tym wzgledem ladnie sie spisywal, szczegolnego zamulenia nie mial i wlasnie ciekaw jestem czy w tym twoim lovato odczuwalna jest praca na zimnym silniku
... a tak jeszcze odbiegajac od tematu takie przezucanie odrazu w gaz moze skrocic zywotnosc parownika??
Mam odlaczony czujnik temperatury i po odpaleniu na pb przezuca bez problemu na lpg i nie ma zadnego problemu ani z obrotami i muleniem.Samochod idzie identycznie jak na cieplo.Moge rowniez odpalac bezposrednio awaryjnie na lpg i tez jest ok.Ja zalozylem lovato o mocy do 190 km
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
A jest roznica w parowniku do 130km a do 190km wplywa to jakos na prace silnika? zywotnosc parownika? to z tym czujnikiem tez chyba bede musial tak zrobic bo przeplywke mam walnieta i na zimnym silniku jechac to nie lada sztuka
( jazda na polsprzegle bo innaczej zgasnie :/ ) moze ktos sie jeszcze wypowie co do pytania w temacie 
Roznicy niezauwazylem.Wzialem parownik z zapasem mocy,chociarz niektorzy gazownicy twierdza ze moze mi wiecej palic.Pali mi mniej niz na tym poprzednim co mial moc do 120km,wiec powinien spokojnie wydolic.to ze ci gasnie na zimno i muli to wina zuzytych membram.Wymienilem u siebie profilaktycznie bo po zejsciu z wysokich obrotow potrafil mi samochod zgasnac.Bylo to klopotliwe bo mam automata .Obecnie zero problemow.Czujnik odlaczylem bo wariowal i potrafil w czasie jazdy przelaczyc na pb,lub nie chcial przerzucic na lpg,zle wskazywal widocznie temperature i komp nie przezucal.Kupilem nowy ale czekam na nizsze temperatury to wtedy go podlacze.
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
no parwonik to mam na wykonczeniu na 101% bo mam wszystkie objawy, w takim razie biore taki parownik aby starczyl do moich kucykow i nie bede kombinowal... tylko nikt sie oprocz Ciebie nie chce wypowiedziec na temat tych parownikow
w poniedzialek bede zamawial bo juz mam dosc ...
widze, ze nikt nic wiecej sie nie wypowie :/ bede musial polegac na opini srzedawcy... a on pewnie zaproponuje to na czym najwiecej ma zysku :/
widze, ze nikt nic wiecej sie nie wypowie :/ bede musial polegac na opini srzedawcy... a on pewnie zaproponuje to na czym najwiecej ma zysku :/
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości