[AJ] Usterki i awarie silnika M6 3.0 V6

Postprzez jerry_skarbek » 26 paź 2010, 20:07

wywaliłeś wszystkie 4? czy masz na myśli oba pre-cat'y?
ustaw w końcu to lpg bo zarżniesz silnik, nawet bez pre-catów! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2007, 04:48
Posty: 85
Skąd: Kraków
Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6

Postprzez GILB » 26 paź 2010, 21:08

tak wszystkie 4 poszły się paść,
mogę teraz oddychać pełnymi garami,
co z tego jak oddech na lpg nieświeży...

na bogatym to go nie zarżnę,
poczekam aż mieszanka na stacjach się zmieni na zimową i pojadę na regulację,

swoją drogą to bank1 mam dużo bogatszy od bank2
bez różnicy pb czy lpg
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 19:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez jerry_skarbek » 26 paź 2010, 22:48

no tak, bank 1 krótszy jest, wiec wydech lzejszy to i waha swobodniej wylatuje.

a sprawdzałeś jak masz na obciążeniu? bo to ze bogato na jałowym to nic (z definicji idle ma byc bardziej bogato niz ubogo – "chlodzenie"), ale bogatym też możesz silnik wykończyć! nagar, spalanie stukowe, wygięte korbowody...

a jakie masz korekty długie teraz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2007, 04:48
Posty: 85
Skąd: Kraków
Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6

Postprzez Arek_78 » 26 paź 2010, 23:38

Gilb ja też po wywaleniu katów mam różnice na bankach. I coś mi sie wydaje że to nie wina regulacji ale odczytów sondy. Może tak ma być :) bo róznicy w jeździe i spalaniu nie ma żadnej.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez DaveV6 » 27 paź 2010, 04:42

Jeżeli ktoś jest zainteresowany ja mam dostępny zestaw kolektorów do Mazdy 6 V6. Ja własnie wymieniłem moje na NPG Racing.
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 316 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez Arkadius 73 » 27 paź 2010, 09:23

Odczułeś znaczącą różnice po zmianie kolektorów?
Arkadius 73
 

Postprzez DaveV6 » 27 paź 2010, 16:01

Rożnicę czuje. Więcej mocy na niższych obrotach plus ten dźwięk jest [tiiit] :D

Mam nadzieje ze niedługo będę mógł podjechać do hamowni i sprawdzić ile mocy teraz jest.
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 316 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez Arkadius 73 » 27 paź 2010, 17:31

Daj znać ile dało mocy.
Arkadius 73
 

Postprzez enkai » 30 paź 2010, 00:10

Nie daje mi spokoju przeświadczenie, że uszkodzenie precat powinno zostać wyłapane przez ECU. Szukałem w mpvclub podobnych przypadków i nie znalazłem. Czy możecie wskazać, gdzie takie rzeczy opisują jankesi?
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez lukasgr » 30 paź 2010, 11:57

Tu jest nawet z głosowaniem
http://forum.mazda6club.com/3-0l-v6/234 ... -poll.html

lub
http://forum.mazda6club.com/3-0l-v6/238 ... ion-2.html

Jest trochę tego – wystarczy poszukać na 6klub -gdzieś były nawet ze zdjęciami
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez Grucha » 7 lis 2010, 10:44

Pre-caty wywalone , zostawiłem tylny – rozumiecie ekologia <rotfl> , różnica między trimami na bankach 1% więc nieźle . Cud-tulejki założone – Celiny brak . :)

Pozdr
Grucha
 

Postprzez jarek-ekonomik » 7 lis 2010, 11:26

ile Cie to kosztowało jezeli to nie tajemnica lub pw....
Początkujący
 
Od: 12 cze 2016, 20:21
Posty: 172 (0/1)

Postprzez Roberto1997 » 9 lis 2010, 15:41

kristofc napisał(a):Pre-caty wywalone , zostawiłem tylny – rozumiecie ekologia <rotfl> , różnica między trimami na bankach 1% więc nieźle . Cud-tulejki założone – Celiny brak . :)

Pozdr


Cześć Kristofc,

Czy to są te tulejki z allegro czy jakieś inne ?. Widziałem rożne aukcje w różnych cenach ? jeżeli masz jakieś konkretne, tanie to daj namiar.

pozdrawiam
Mazda 6 V6 3.0 2006r manual ( LPG)
Warszawa
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2010, 21:07
Posty: 21
Skąd: Warszawa

Postprzez Grucha » 9 lis 2010, 16:03

Poszło PW
Grucha
 

Postprzez Grucha » 12 lis 2010, 09:47

Jerry ten Injen Fix pasuje tylko do dolotow Injena czy do K&N moge go tez zalozyc? Bo zrobilo sie ubogo na trimach.

Pozdr
Grucha
 

Postprzez RAMON ALLONES » 12 lis 2010, 11:32

Witam,
Szukam w Poznaniu i okolicach mechanika który mi wybebeszy precaty. Ile płaciliście za taką usługę. Mój stały mechanik zażyczył sobie minimum 550 zł w zależności od nakładu pracy i mam wrażenie że się z tą cena trochę zagalopował. Wiem że wielu z Was zrobiło to własnymi siłami, ale ja tematu lekko nie ogarniam i szukam mechanika który to zrobi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2010, 18:54
Posty: 52
Skąd: Lusówko k/Poznania
Auto: M6 3.7 V6 2009 6-Automat, M3 2.3 2009 5-Automat

Postprzez jerry_skarbek » 12 lis 2010, 11:33

wyslij email'a do cp-e i zapytaj. jak jest roznica w srednicach miedzy K&N i Injen to nie koniecznie moze dobrze dzialac. Ale moim zdaniem powinno byc OK, bo przy kazdym CAI trzeba dolac.

jakie masz te trimy teraz? moze pliczek .lgf postaw.

czyli Madzia dycha pelnymi plucami teraz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2007, 04:48
Posty: 85
Skąd: Kraków
Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6

Postprzez Grucha » 12 lis 2010, 12:51

No dycha tyle ze ubogo na idle LFTR1 ok 12-18 , drugi bank tak samo wprawdzie Celiny nie wywala ale nie zdrowo jest wiec musze cos z tym zrobić , maila do CPE wysłałem zobaczymy.
Jerry jeżdzisz na Cai czy Sri?
Grucha
 

Postprzez jerry_skarbek » 12 lis 2010, 15:13

CAI MAF'ci od CP-e
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2007, 04:48
Posty: 85
Skąd: Kraków
Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6

Postprzez Grucha » 12 lis 2010, 15:37

Więc tak pewne info juz mam Cai Injena ma 3 cale średnicy , mój ma 2,6 cala więc moze być ciut za bogato ale lepsze to niż ubożyzna , poczekam jeszcze na info od CPE i wio na zakupy :D

Na zime zdejmujesz Cai? Zastanawiam sie nad zmiana na Cai tylko troche dygam o hydrolocking
Grucha
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6