[6 MPS] Chip
fazer72 napisał(a):313
znaczy byłeś na Mineralnej?? a może Witek nie zmierzył tylko Ci mój wykres dał
bo u mnie też było 313 poka wykres
Ekhm.... właściwie to wygląda jak by faktycznie dał mi Twój wykres
Nie mam jeszcze wersji elektrycznej, ma podesłać wieczorem, ale wykres jest identyko, tylko 5Nm więcej mam. Moc identyko 313,7, krzywe też, spadek po 5600 ..... WTF ?
Na 4 biegu Ci mierzył ?
Nie mam jeszcze wersji elektrycznej, ma podesłać wieczorem, ale wykres jest identyko, tylko 5Nm więcej mam. Moc identyko 313,7, krzywe też, spadek po 5600 ..... WTF ?
Na 4 biegu Ci mierzył ?
Ostatnio edytowano 11 paź 2010, 21:29 przez fazer72, łącznie edytowano 4 razy
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
fazer72 napisał(a):Ekhm.... właściwie to wygląda jak by faktycznie dał mi Twój wykres
Nie mam jeszcze wersji elektrycznej, ma podesłać wieczorem, ale wykres jest identyko, tylko 5Nm więcej mam. Moc identyko 313,7, krzywe też, spadek po 5600 ..... WTF ?
no to by była masakra
fazer72 napisał(a):Na 4 biegu Ci mierzył ?
tak, na 4tym
fazer72 napisał(a):Trzeba by na 5 zobaczyć. Ciekawe czy jakieś różnice by były ?
chgw ja się na razie na hamownie nie wybieram... dla odmiany
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
mógłbyś nas chociaż nie uszczęśliwiać tymi hiciorami i dać silnika posłuchać
mam same stare i dawno wrzucone ale tak sobie myślę że może bym coś nagrał
i akcję "znicz" też
Akcja znicz to o kant d.. potluc. Bylem w Wawie przez 2 dni. Jechalem przez Kudowe. W obie strony nie spotkalem zadnego ptrolu, nic... pustka.
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
hej,
mój speed6 miał już lekkie zmiany w momencie jak go kupiłem tj. zmieniony układ wydechowy na Magnaflow oraz CAI na Fujita. powiedzcie mi proszę jak mogę sprawdzić który z wydechów magnaflow został tu zamontowany ( chyba ze jest tylko jeden możliwy ) i czy macie jakies informacje o jego właściwościach ( czy oprócz miłego dźwięku poprawia także moc) – to samo dotyczy dolotu powietrza ( czy cos daje).
oglądałem auto i kupowałem ze zmienionym CAI ale sprzedawca powiedział mi ze na zimę zamontuje mi fabryczny dolot a ten dostałem ładnie zapakowany do montażu na zimę – dlaczego wiec na zimę lepiej jest mieć fabryczny?
swoja droga sprzedawa powiedział ze jak przeczyścił przepływomierz to na fabrycznym auto lepiej jedzie ale to tylko subiektywne odczucia.
dzieki za wszelkie informacje.
mój speed6 miał już lekkie zmiany w momencie jak go kupiłem tj. zmieniony układ wydechowy na Magnaflow oraz CAI na Fujita. powiedzcie mi proszę jak mogę sprawdzić który z wydechów magnaflow został tu zamontowany ( chyba ze jest tylko jeden możliwy ) i czy macie jakies informacje o jego właściwościach ( czy oprócz miłego dźwięku poprawia także moc) – to samo dotyczy dolotu powietrza ( czy cos daje).
oglądałem auto i kupowałem ze zmienionym CAI ale sprzedawca powiedział mi ze na zimę zamontuje mi fabryczny dolot a ten dostałem ładnie zapakowany do montażu na zimę – dlaczego wiec na zimę lepiej jest mieć fabryczny?
swoja droga sprzedawa powiedział ze jak przeczyścił przepływomierz to na fabrycznym auto lepiej jedzie ale to tylko subiektywne odczucia.
dzieki za wszelkie informacje.
- Od: 26 wrz 2010, 19:40
- Posty: 15
wydech jest chyba jeden..
przerób cai na sri
jakby te zabiegi nic nie dawały to czy byłoby tu tylu chętnych wydających hajs na mody i latajacych po hamowniach(i własnie tam sie wybierz przyjmij ze masz 256km/380nm i zobaczysz czy masz przyrost....masy niutono-horsowej polecam Ci mineralną no chyba ze chcesz "pański" wykres to uderzaj do masstersów i zapytaj sie bossa ile jest rodzajów wydechu magna
peace
przerób cai na sri
jakby te zabiegi nic nie dawały to czy byłoby tu tylu chętnych wydających hajs na mody i latajacych po hamowniach(i własnie tam sie wybierz przyjmij ze masz 256km/380nm i zobaczysz czy masz przyrost....masy niutono-horsowej polecam Ci mineralną no chyba ze chcesz "pański" wykres to uderzaj do masstersów i zapytaj sie bossa ile jest rodzajów wydechu magna
peace
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
bielak napisał(a):hej,
oglądałem auto i kupowałem ze zmienionym CAI ale sprzedawca powiedział mi ze na zimę zamontuje mi fabryczny dolot a ten dostałem ładnie zapakowany do montażu na zimę – dlaczego wiec na zimę lepiej jest mieć fabryczny?
Zakladam,z e chodzi o to, by woda ci sie do filtra nie dostala. Jednak jesli juz masz CAI, odradzam zmiane na SRI. Mniej mocy ponoc jest z SRI. Zaloz "kondoma" na stozek i bedziesz bezpieczny. Dostaniesz go na ebay-u za pare eurosow.
Eempes dobrze prawi. Idz na hamownie – bedziesz wiedzial, jak to wyglada. Ja tez zalozylem, ze fabrycznie bylo 255bph/380Nm – nie mierzylem z seryjna pucha i zaworem. Po hamowaniu wyszlo 271bph/435Nm
Co do Chipowania.
Ze wzgledu na male modyfikacje na silniku, zdecydowalem sie na mape Hypertech'a. Dzisiaj wyslali. Juz niedlugo bedzie nowe hamowanie
Ostatnio edytowano 9 lis 2010, 22:32 przez BUrdoror, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
BUrdoror napisał(a):Zakladam,z e chodzi o to, by woda ci sie do filtra nie dostala. Jednak jesli juz masz CAI, odradzam zmiane na SRI. Mniej mocy ponoc jest z SRI. Zaloz "kondoma" na stozek i bedziesz bezpieczny. Dostaniesz go na ebay-u za pare eurosow.
w przypadku bezpośredniego strumienia wody nic ten kondon nie daje poza poprawieniem samopoczucia właściciela
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości