
Mazda6i Sport GG L3 '07 2.3 AT US
Maszynka miło hasa choć trzeba pamiętać o paru szczegółach, bo można nazajutrz obudzić się z rozładowanym akku
Czekam na halogenki....jak założe dam cynka.
Ostatnio edytowano 10 lis 2010, 23:06 przez IraZ, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 26 paź 2010, 22:38
- Posty: 910
- Skąd: Chełm
- Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM
W końcu przyszły z US. długo oczekiwane halogeny ( tutaj duże dzięks za pomoc firmie FOX-RZESZÓW). Jak to amerykaniec nie ma ani przednich ani tylnych.
U nas jednak są wymagane , przynajmniej te tylne przeciwmgielne światło, ale skoro była już przygotowana instalacja, a manetka posiadała odpowiednią funkcję szkoda było nie założyć.
Niestety zestawów halogenów do zderzaków w wersji sport jest przynajmniej ok 2 typów, które wyglądają z zewnątrz tak samo ale wewnętrzne mocowania mają inne.Dodatkowo trzeba zwrócić uwagę na to aby manetka miała także funkcję załączania tylnego światła przeciwmgielnego.Dzięki w/w firmie po 1 mojej gafie udało się w końcu dobrać odpowiednie komponenty do instalacji całego zestawu. Nie ukrywam iż często-gęsto zaglądałem i nadal zaglądam tutaj.
http://forum.mazda6club.com/electrical/229053-got-my-fog-lights-move-over-installed.html
lub tu
http://www.mazdas247.com/forum/forumdisplay.php?138-Mazda6-Atenza-amp-MAZDASPEED6-%28MazdaSIX.com-amp-MZSPD6.com%29
Mimo, iż nieco zagmatwane to forum, to mają tam naprawdę masę tematów DIY oraz źródeł skąd?co? i za ile? Niestety, mimo iż mamy 21 wiek, HD TV, mp3 i internet to nadal prosty szary polski user Mazdy w wersji US może mieć problemy z zakupem i sprowadzeniem części. A dokładniej mówiąc, takich które chciał, a nie takich które akurat były na stanie w magazynie w Ohio lub innej Nevadzie.
anyłej....
Najpierw manetka:

Zestaw, przynajmniej do mojej wersji Sport wygląda tak:

takie toto ma numery:
GJ6H-66-122 – LEVER,LIGHT SWITCH WITH FOG 1( tutaj trzeba zamówić wersję EUR z funkcją załącznia tylnego światła przeciw-mgielnego)
GR2F-66-122 lub GJ6F-66-122 nie pamiętam który.
LE46-51-680 – LAMP® 1
LE46-51-690 – LAMP(L) 1
GP7A-51-684B – BRACKET Right 1
GP7A-51-688A – CORD,FRONT Right 1
GP7A-51-694B – BRACKET Left 1
GP7B-50-C21B – Front bumper cover left 1
GP7B-50-C11B – Front bumper cover right 1
99865 0516 – Self Tapping Screws 6
G22E 51 6H9 – Screws 2
G22E 51 695 – Screws 2
Nie pomylić z tymi, to też wersja sport:

Manual dołączony do zestawu jasno określa step-by-step co,gdzie i jak poodkręcać żeby zdjąć przedni zderzak. Także się nie będę rozpisywał. Można to wykonać także bez zdejmowania, ale wtedy się człowiek tylko nawq..wia i tyle. Montaż na wkręty ,podpięcie wtyczek, sprawdzenie czy hasa i składamy. Acha i warto nie zapomnieć o podłączeniu z powrotem obrysówek, bo inaczej znów rozkręcanie – przynajmniej spodu, a dostęp jest do
.
A w kocu wygląda to tak:

Można by powiedzieć, że po co tyle roboty ze zderzakiem itd, skoro są gotowe soczewki przeciwmgielne montowane w reflektor.
Otóż niestety nie....Jak ktoś ma taka chęć musi wymienić cały reflektor, gdyż tak jak w moim przypadku, ta wersja nie została wyposażona w odpowiednie uchwyty, a odblask widoczny z zewnątrz jest elementem stałym i nie demontowalnym – inaczej jak w wersji EUROPE.
Co nie oznacza, iż samemu nie można tam jakiś angel- ajsów wkleić albo led'ów....




a tak to świeci:



Co do tylnej lampy przeciwmgielnej, to sprawa najpierw ciężka, okazała się prosta jak kopanie kartofli. Tutaj ponownie ukłon dla IMPEX Lublin. W pierwszej wersji miałem zrezygnować z jednej lampy cofania, jednakże okazało się iż reflektory pozycji mają gotową dodatkową instalację, a żarówka jest dwu-włóknowa, przy czym funkcja pozycji to jedno z nich. Podpięcie drugiego włókna jako funkcji przeciwmgielnej dało w sumie wymaganą ilość mocy – czyli wszystko zgodnie z paragrafem.
A tak to wygląda: Pozycja ON

Pozycja ON + REAR FOG

W związku z tym iż zapadała już ciemna noc i zaczęło nieźle wiać, strudzony Uszatek udał się na upragniony odpoczynek przy pifcu.
U nas jednak są wymagane , przynajmniej te tylne przeciwmgielne światło, ale skoro była już przygotowana instalacja, a manetka posiadała odpowiednią funkcję szkoda było nie założyć.
Niestety zestawów halogenów do zderzaków w wersji sport jest przynajmniej ok 2 typów, które wyglądają z zewnątrz tak samo ale wewnętrzne mocowania mają inne.Dodatkowo trzeba zwrócić uwagę na to aby manetka miała także funkcję załączania tylnego światła przeciwmgielnego.Dzięki w/w firmie po 1 mojej gafie udało się w końcu dobrać odpowiednie komponenty do instalacji całego zestawu. Nie ukrywam iż często-gęsto zaglądałem i nadal zaglądam tutaj.
http://forum.mazda6club.com/electrical/229053-got-my-fog-lights-move-over-installed.html
lub tu
http://www.mazdas247.com/forum/forumdisplay.php?138-Mazda6-Atenza-amp-MAZDASPEED6-%28MazdaSIX.com-amp-MZSPD6.com%29
Mimo, iż nieco zagmatwane to forum, to mają tam naprawdę masę tematów DIY oraz źródeł skąd?co? i za ile? Niestety, mimo iż mamy 21 wiek, HD TV, mp3 i internet to nadal prosty szary polski user Mazdy w wersji US może mieć problemy z zakupem i sprowadzeniem części. A dokładniej mówiąc, takich które chciał, a nie takich które akurat były na stanie w magazynie w Ohio lub innej Nevadzie.
anyłej....
Najpierw manetka:

Zestaw, przynajmniej do mojej wersji Sport wygląda tak:
takie toto ma numery:
GJ6H-66-122 – LEVER,LIGHT SWITCH WITH FOG 1( tutaj trzeba zamówić wersję EUR z funkcją załącznia tylnego światła przeciw-mgielnego)
GR2F-66-122 lub GJ6F-66-122 nie pamiętam który.
LE46-51-680 – LAMP® 1
LE46-51-690 – LAMP(L) 1
GP7A-51-684B – BRACKET Right 1
GP7A-51-688A – CORD,FRONT Right 1
GP7A-51-694B – BRACKET Left 1
GP7B-50-C21B – Front bumper cover left 1
GP7B-50-C11B – Front bumper cover right 1
99865 0516 – Self Tapping Screws 6
G22E 51 6H9 – Screws 2
G22E 51 695 – Screws 2
Nie pomylić z tymi, to też wersja sport:

Manual dołączony do zestawu jasno określa step-by-step co,gdzie i jak poodkręcać żeby zdjąć przedni zderzak. Także się nie będę rozpisywał. Można to wykonać także bez zdejmowania, ale wtedy się człowiek tylko nawq..wia i tyle. Montaż na wkręty ,podpięcie wtyczek, sprawdzenie czy hasa i składamy. Acha i warto nie zapomnieć o podłączeniu z powrotem obrysówek, bo inaczej znów rozkręcanie – przynajmniej spodu, a dostęp jest do

A w kocu wygląda to tak:

Można by powiedzieć, że po co tyle roboty ze zderzakiem itd, skoro są gotowe soczewki przeciwmgielne montowane w reflektor.
Otóż niestety nie....Jak ktoś ma taka chęć musi wymienić cały reflektor, gdyż tak jak w moim przypadku, ta wersja nie została wyposażona w odpowiednie uchwyty, a odblask widoczny z zewnątrz jest elementem stałym i nie demontowalnym – inaczej jak w wersji EUROPE.
Co nie oznacza, iż samemu nie można tam jakiś angel- ajsów wkleić albo led'ów....




a tak to świeci:



Co do tylnej lampy przeciwmgielnej, to sprawa najpierw ciężka, okazała się prosta jak kopanie kartofli. Tutaj ponownie ukłon dla IMPEX Lublin. W pierwszej wersji miałem zrezygnować z jednej lampy cofania, jednakże okazało się iż reflektory pozycji mają gotową dodatkową instalację, a żarówka jest dwu-włóknowa, przy czym funkcja pozycji to jedno z nich. Podpięcie drugiego włókna jako funkcji przeciwmgielnej dało w sumie wymaganą ilość mocy – czyli wszystko zgodnie z paragrafem.
A tak to wygląda: Pozycja ON

Pozycja ON + REAR FOG

W związku z tym iż zapadała już ciemna noc i zaczęło nieźle wiać, strudzony Uszatek udał się na upragniony odpoczynek przy pifcu.
- Od: 26 paź 2010, 22:38
- Posty: 910
- Skąd: Chełm
- Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM
Radex napisał(a):ale muszę to powiedzieć: zamień te niebieskie podswietlanie rejestracji na normalne bo psuje to wyglad autka. takie niebieskie diodki pasują do czinkłaczento a nie do takiej ładnej bryki
To są białe.....taka fotka.A niebieskie fakt były do

- Od: 26 paź 2010, 22:38
- Posty: 910
- Skąd: Chełm
- Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM
Radex napisał(a):mi nie pasi niestety miejsce znaczku MS. w tym miejscu widziałbym napis Mazdaspeed jak u mnie![]()
![]()
ale z tyłu spoko
chyba że zamów drugi i pierdyknij na przód
...nie ukrywam, iż przymierzałem ale wtedy to wygląda jak WT
- Od: 26 paź 2010, 22:38
- Posty: 910
- Skąd: Chełm
- Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM
Dzięks....na dniach będzie mały swap audio – fabryczne głośniki idą weg, a na to miejsce zagości:
Przód: JBL GTO6508C

oraz tylne drzwi: JBL GTO 628

Po montażu wlepię parę fotek.....Natomiast trwają nieustanne prace nad takim cackiem,ale to dopiero next year:

Przód: JBL GTO6508C
oraz tylne drzwi: JBL GTO 628
Po montażu wlepię parę fotek.....Natomiast trwają nieustanne prace nad takim cackiem,ale to dopiero next year:

Ostatnio edytowano 4 gru 2010, 21:11 przez IraZ, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 26 paź 2010, 22:38
- Posty: 910
- Skąd: Chełm
- Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM
Auto klasa jak to US-spec , sam sie czaje na to ale nie wiem jak z jakoscią http://www.grounddynamics.com/product-p/01-ma603fll.htm
Pozdr i wytrwałosci w modach zyczę
Pozdr i wytrwałosci w modach zyczę
-
Grucha
Ładnie wygląda ale cena...hmm 3x taniej niż oryginał. Mam pewne, niestety smutne doświadczenia jeżeli chodzi o nie-ori części, i nie tylko do samochodów, więc uważam,iż lepiej poczekać i dołożyć parę groszy. Oglądałem taką lotkę za 200pln ( bez światła stopa) z rozbitka.....straszna tandeta jeżeli chodzi o wygląd, nie mówiąc już o montażu.
.... a tym czasem nowe aq Varta Silver Dynamic E38 74Ah . Staremu już i tak sie huta śniła po nocach...

.... a tym czasem nowe aq Varta Silver Dynamic E38 74Ah . Staremu już i tak sie huta śniła po nocach...
- Od: 26 paź 2010, 22:38
- Posty: 910
- Skąd: Chełm
- Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości