Z informacji wynika iż nowa Miatka ma być mniejsza niż NC/NC FL i rozmiarami powrócić do pierwowzoru – NA. Co ciekawe, na rynek USA ma być jednak dostępna wersja z silnikiem 2.0 co przy masie circa 1000kg wróży świetne osiągi.
Na rynki europejski i japoński ma być dostępna wersja z silnikiem Sky-G 1.3 lub 1.5 (to jeszcze Mazda potwierdzi) o mocy 120-130 KM z technologią Stop & Go. Ciekawie zapowiada się spalanie – 30km/L ale to się okaże. Ja prawdę mówiąc coś w to nie wierzę, zwłaszcza biorąc pod uwagę styl jazdy większości posiadaczy MX5
Jeśli informacje się potwierdzą i nie będzie poślizgu nowa ND trafi do produkcji pod koniec 2011 roku. Czy na pewno? Ciekaw jestem czy Mazda nie zechce podtrzymać sprzedaży NC FL trochę dłużej. Jak to mawiają – poczekamy, zobaczymy.
Ja zaś chętnie zobaczę kuperek tego maleństwa
Foteńki:


Całość oryginalnego posta i dyskusja tutaj