Łożysko w piascie przedniego koła
1, 2
Ile to kosztuje go 626 Ge 93' 2.0 16V? Chodzi mi o łożysko i wymianę.
- Od: 25 mar 2005, 10:29
- Posty: 46
- Skąd: Zabrze
- Auto: 626 GE 2.0 16Vsedan
Wymiana łozyska przedniego za 30 zeta ? Spore bezrobocie chyba tam macie....meloon napisał(a):30zł wymiana.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
W sumie nie wiem czy je wymieniac bo tylko czasem lekko zapiszczy a dzieje sie tak od czasu gdy strasznie grzaly mi sie hamulce ktore juz wymienilem, tzn. tarcze i klocki. Co doradzicie, wymienic te lozysko czy przesmarowac czy co?
- Od: 25 mar 2005, 10:29
- Posty: 46
- Skąd: Zabrze
- Auto: 626 GE 2.0 16Vsedan
Łozysko nie piszczy tylko wyje...evolution1 napisał(a):W sumie nie wiem czy je wymieniac bo tylko czasem lekko zapiszczy
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
To co tak moze popiskiwac? Pytam by znow w warsztacie nie wcisli mi kitu- zdzieraja jak sie da. Ostatnio wymienialem : sworzen wachaczxa, poduszke wachacza, reperaturke tloczka hamulca,, klocki tarcze i zaplacilem 130zl/ czy to duzo dla warszawiaka chyba nie ale na slasku to troche kast jest.
- Od: 25 mar 2005, 10:29
- Posty: 46
- Skąd: Zabrze
- Auto: 626 GE 2.0 16Vsedan
a co do popiskiwania to pewnie piszczą ci klocki.. łożysko nie wydaje pisków tylko zdrowe solidne buczenie.. typu "żubr w kole puszczy" 
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
a może osłona tarczy
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Popiskuje bardzo rzadko, ok nie jest to lozysko ale nie pochodzi to na pewno od silnika, cos z kola tylko trudno to wyczuc bo tylko w czasie jazdy, bardzo wolnej. Ale nie bede wam trul pupy takimi pierdolami- dzieki za podpowiedzi. A kto chce adres tego wesolego warsztatu to wysle na e-mail. :–)


- Od: 25 mar 2005, 10:29
- Posty: 46
- Skąd: Zabrze
- Auto: 626 GE 2.0 16Vsedan
wyczyść zacisk hamulcowy. i uzyj preparatu na klocki. jak nie masz może byc smar miedziowy w areozolu. Przecież ewidentnie klocki ci piszczą.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
piszcza takie blaszki osłonowe klocków co opasują tarczę na kształt literyU i jednocześnie stanowią prowadnice klocków.
poprostu ktoś jak zakładał klocki to je podgiął lub jeśli założyłes klocki z krzywymi blaszkami które sygnalizują zużycie klocka to one mogą zaczepiać o te blaszki i doginać je do tarczy.
Miałem tak u siebie jak założyłem jakieś badziewne klocki.
Dlatego popiskuje rzadko głównie w czasie hamowania lub tuż po nim.
Rozbierz zacisk i popatrz czy blaszki nie mają znaku ocierania.
swoją drogą jesli poluzowałeś śrube na przegubie to łożysko mogło się rozejść i nie będzie wyło ale koło z przegubem bedzie miało luz i przegub może ocierac o piastę (najlepiej jakbym pokazał to wszystko na rysunku ale myśle że rozumiesz co napisałem)
pozdrawiam
poprostu ktoś jak zakładał klocki to je podgiął lub jeśli założyłes klocki z krzywymi blaszkami które sygnalizują zużycie klocka to one mogą zaczepiać o te blaszki i doginać je do tarczy.
Miałem tak u siebie jak założyłem jakieś badziewne klocki.
Dlatego popiskuje rzadko głównie w czasie hamowania lub tuż po nim.
Rozbierz zacisk i popatrz czy blaszki nie mają znaku ocierania.
swoją drogą jesli poluzowałeś śrube na przegubie to łożysko mogło się rozejść i nie będzie wyło ale koło z przegubem bedzie miało luz i przegub może ocierac o piastę (najlepiej jakbym pokazał to wszystko na rysunku ale myśle że rozumiesz co napisałem)
pozdrawiam
- Od: 8 lut 2004, 00:15
- Posty: 277
- Skąd: zamość
- Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km
A swoją drogą to niezłego kitu ci nawciskali w tym warsztacie.
No chyba że części były twoje a te 130 to za robotę
A skoro robili ci hamulce to wal do nich z reklamacją – niech poprawią co spiep....li.
pozdrawiam
No chyba że części były twoje a te 130 to za robotę
A skoro robili ci hamulce to wal do nich z reklamacją – niech poprawią co spiep....li.

pozdrawiam
130 za robote. Jutro do nich jade z reklamacja
- Od: 25 mar 2005, 10:29
- Posty: 46
- Skąd: Zabrze
- Auto: 626 GE 2.0 16Vsedan
Nie , musisz kupic całą piastę.TRIBUTE napisał(a): jak z łożyskami tylnej piasty w Xedosie 6 jest możliwość wymiany samych łożysk
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Juz masz po problemie....qbass napisał(a):Jakbyś chciał dobrą używkę, to mam.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6