CHIP Tuning – DIESEL
Zwracam się do forumowiczów z pytaniem czy macie moze doświadczenie w podnoszeniu mocy w Dieslu 1.6 moc wyjściowa 109koni.
Interesuje mnie czy ma ktoś doświadczenie co będzie lepsze Box czy zmiana programu może ktoś już robił w tym silniku takie zmiany i ma jakieś doświadczenia w tej materii?
Interesuje mnie czy ma ktoś doświadczenie co będzie lepsze Box czy zmiana programu może ktoś już robił w tym silniku takie zmiany i ma jakieś doświadczenia w tej materii?
- Od: 30 sie 2010, 09:46
- Posty: 82
- Skąd: Gdańsk
- Auto: MAZDA CX9, MAZDA 3
użyłem wynnsa i efektów brak.
nie wiem czy się cieszyć czy też nie.
nie wiem czy się cieszyć czy też nie.
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć
!!

- Od: 28 lut 2008, 16:45
- Posty: 351
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
CinekM6 napisał(a):po co chipować M6 w dieslu jak te silniki sypią sie i bez chipa?
a ktore silniki diesla (z nowej generacji) sie nie sypia?
silnik sam w sobie nie jest zly tylko przewaznie zle uzytkowany. diesle (turbo) nie lubia miasta a zwlaszcza dwumas i dpf
bartezm napisał(a):CinekM6 napisał(a):po co chipować M6 w dieslu jak te silniki sypią sie i bez chipa?
a ktore silniki diesla (z nowej generacji) sie nie sypia?
silnik sam w sobie nie jest zly tylko przewaznie zle uzytkowany. diesle (turbo) nie lubia miasta a zwlaszcza dwumas i dpf
Masz oczywiście racje .. nowa generacja nie znaczy lepsza – zwłaszcza ,że silniki osiągają coraz lepsze wyniki z tych samych pojemności itd..
jaka jest bezpieczna granica chipa dla M6 136 kM CDVI ?
- Od: 14 wrz 2010, 23:26
- Posty: 61
- Skąd: Lublin
- Auto: M6
CinekM6 napisał(a):jaka jest bezpieczna granica chipa dla M6 136 kM CDVI ?
nie ma takiej granicy – wszystko zalezy indywidualnie od stanu silnika w danym egzemplazu
przewaznie sa robione na 170-180KM ale trwalosc bedzie bardziej zalezec od rozsadku i umiejetnosci korzystania z samochodu jak od samej mocy
CinekM6 napisał(a):...
jaka jest bezpieczna granica chipa dla M6 136 kM CDVI ?
z moich zasłyszanych informacji wynika, że do 30% wzrostu mocy powinno być wsio okay
pod warunkiem,ze silnik i jego podzespoły są sprawne!
powyżej, to igranie z kosztami napraw i to niemałymi!
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Gib napisał(a):a ja znalazłem boxy
ver.1 217@460
ver.2 247@500
ciekawe co na to osprzęt, sprzęgło i skrzynia.
JA mam założonego boxa w cx-7 diesel 2,2 na 226 KM. Przejechałem z nim już 20 tys km i narazie wszytko ok. żadnych niepokojących objawów.
Sebal napisał(a):JA mam założonego boxa w cx-7 diesel 2,2 na 226 KM. Przejechałem z nim już 20 tys km i narazie wszytko ok. żadnych niepokojących objawów.
troche duzy ten przyrost . moze sie to predzej lub pozniej odezwac w postaci awaryjnej..,
ale oczywiscie tobie tego absolutnie nie zycze. pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
ok!
alle terazniejsze C-R sinlika mają zbyt sporo problemów i nie warto przeginać ..
ale to moje osobiste zdanie i nie należy się nim sugerować, absolutnie!
pozdr.E
alle terazniejsze C-R sinlika mają zbyt sporo problemów i nie warto przeginać ..
ale to moje osobiste zdanie i nie należy się nim sugerować, absolutnie!
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Trzeba pamiętać że max wykorzystanie mocy i momentu jest bardzo sporadyczne i przy normalnej jeździe nic sie nie będzie działo. Jakby jeździć cały czas z nogą w podłodze to na pewno długo by ten silnik nie pociągnął ale przy korzystaniu z umiarem z dodatkowych możliwości nie powinno być problemów. Poprzednim moim M6 zrobionym na 172 KM z 136 KM zrobiłem 100 tys km po przeróbce i nic się nie stało.
Sebal napisał(a):Trzeba pamiętać że max wykorzystanie mocy i momentu jest bardzo sporadyczne i przy normalnej jeździe nic sie nie będzie działo. Jakby jeździć cały czas z nogą w podłodze to na pewno długo by ten silnik nie pociągnął ale przy korzystaniu z umiarem z dodatkowych możliwości nie powinno być problemów. Poprzednim moim M6 zrobionym na 172 KM z 136 KM zrobiłem 100 tys km po przeróbce i nic się nie stało.
Kolego jakie spalanie notowałeś w tej M6

- Od: 14 wrz 2010, 23:26
- Posty: 61
- Skąd: Lublin
- Auto: M6
Enduro napisał(a):troche duzy ten przyrost
Skoro twierdzisz że:
Enduro napisał(a):do 30% wzrostu mocy powinno być wsio okay
to jak możesz pisać że w tym przypadku przyrost o 25% jest za duży?
Grzyby napisał(a):Enduro napisał(a):troche duzy ten przyrost?Skoro twierdzisz że:
Enduro napisał(a):do 30% wzrostu mocy powinno być wsio okay
to jak możesz pisać że w tym przypadku przyrost o 25% jest za duży?
sorry, troche mnie ta moc ponad 220 KM przygwozdzila
i rzeczywiscie kolega ma tu racje, ze miesci sie ona w ramach ok. 30%+,
co powinno byc okay, jeszcze raz ubolewam z powodu pisnia nietrafnych postow,
no ale byly one generalnie w dobrym celu, aby nikomu nie zaszkodzic wrecz przeciwnie. pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Zauważ że to 2.2 a nie zwykłe 2.0
On w standardzie ma sporo
A będąc przyzwyczajonym do 2.0 i jego mocy faktycznie można być zaskoczonym mocą ponad 200KM 
On w standardzie ma sporo
CinekM6 napisał(a):Kolego jakie spalanie notowałeś w tej M6
Trasa jeżeli dobrze pamiętam ok 6,5-7 l/100 km
miasto 8,5-9,5 l/100 km
chciałbym również nadmienić że nie jestem niedzielnym kierowcą i lubię przydusić czasami. Generalnie jeżdżę dość szybko (ale w miarę bezpiecznie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje