Mazda RX-7 FD 13B-REW '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Pit » 12 paź 2010, 22:03

Następny dzień spawalniczy zaowocował pięknym, 4-calowym downpipe :) Kilka fotek z dzisiejszych prac:
35.jpg
36.jpg

...oraz fotki wyspawanego wcześniej i wyczyszczonego kolektora:

37.jpg


:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ravestation » 12 paź 2010, 22:19

pięknie, naprawdę pięknie się to prezentuje <faja> tej Jarosław, to jednak dobry fachowiec <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez People_Hate_Me » 13 paź 2010, 11:04

Pit kiedy to zagada? w Tym roku jeszcze? (to nie jest pytanie z sakrazmem Tylko czysta Ciekawość poprostu :) ) pozatym wygląda naprwde grubo :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez ravo » 13 paź 2010, 11:26

Ja myślałem że moje 3 cale od dp to duża średnica ale jak patrzę się na projekt piotrka to wszystko inne już zawsze będzie małe :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Pit » 13 paź 2010, 15:16

ravo napisał(a):...wszystko inne już zawsze będzie małe :)

Andrzej, co na to Renia? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Gib » 13 paź 2010, 15:34

Można odwrócić pytanie i spytać po co takie wielkie graty, czyżby wyrównywanie braków? ;)
Kolektor twin-scroll fajny, a jaki prosty.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 13 paź 2010, 15:57

mhm Renia musi to jakoś znosić heheh

ja sądzę, że Pit po prostu kupuje zawsze to co największe bo myśli, że nim większe będzie tym większa moc :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Don Corleone » 13 paź 2010, 16:13

ravo napisał(a):ja sądzę, że Pit po prostu kupuje zawsze to co największe bo myśli, że nim większe będzie tym większa moc :P

Niestety luką w tym rozumowaniu jest wybór silnika 1,3. No chyba, że to było chwilowe załamanie :D
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez ravo » 13 paź 2010, 16:56

budował dom i stać go było tylko na 1.3
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Barthez » 13 paź 2010, 19:23

ravo napisał(a):budował dom

pogloski chodza iz budowal garaz z zapleczem do spania (typu kawalerka) a 1,3 – no coz, na czyms trzeba oszczedzac, przeciez KL zlopie duzo nie wspominajac o voyager(e) ;)
trzymam kciuki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Pit » 13 paź 2010, 21:46

Bajki opowiadacie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez STELMI » 15 paź 2010, 09:07

fajne rurki ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2007, 18:15
Posty: 64
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Diesel z gazem

Postprzez Pit » 22 paź 2010, 21:53

Madafaka Apex'i 50mm wastegate wstępnie zawisł.
38.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez STELMI » 25 paź 2010, 07:16

spawy klasa <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2007, 18:15
Posty: 64
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Diesel z gazem

Postprzez lukster » 25 paź 2010, 14:20

Piękna robota. Szkoda że nie będzie sreamer pipe'a :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 26 paź 2010, 12:12

lukster napisał(a):Piękna robota. Szkoda że nie będzie sreamer pipe'a :D

Chciałem ;) ale five powiedział, że nie będzie ze mną stroił, bo SP to obciach <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 26 paź 2010, 12:22

Sugerujesz się zdaniem typa jeżdżącego autem dla pań ? :)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 26 paź 2010, 13:08

lukster napisał(a):Sugerujesz się zdaniem typa jeżdżącego autem dla pań ? :)

Niewiele, ale muszę mieć jakiegoś desperado, który będzie chciał siedzieć z laptopem na kolanach podczas przeciągania na kazdym biegu do 10krpm ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 26 paź 2010, 14:26

Masz mnie :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 26 paź 2010, 15:05

lukster napisał(a):Masz mnie :D

Dobra :) Fajfa wsadzimy na tylną kanapę <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy