Tarcze indiglo – pytania, wskazówki, porady
O Cetka po lifcie ? Zeskanowanie tarczy nic nie da, moman ci tego nie zrobi, muszisz poprosic o tarcze predkosciomierza od 323C z oferty momana, a reszta of 323F po liftingu, wtedy wychodzi takie cos ( sam bujalem sie z nim troche, skanowalem tarcze, zeby uslyszec, ze tego nie zrobi )
Byc moze wsadzasz ja za mocno badz za lekko, tez meczylem sie troche, zeby ustawic ja z powrotem, ale jesli wyjmowales delikatnie podwazajac widelcem nie sadze, zebys ja zepsul, przynajmniej ja jak robilem to nie widzialem takiej opcji.
Byc moze wsadzasz ja za mocno badz za lekko, tez meczylem sie troche, zeby ustawic ja z powrotem, ale jesli wyjmowales delikatnie podwazajac widelcem nie sadze, zebys ja zepsul, przynajmniej ja jak robilem to nie widzialem takiej opcji.
Dzięki za szybka odpowiedz, czyli to ze caly bolec wyskoczyl to tak mialo byc i to rzecz calkowicie normalna ? Kwestia tylko wlozenia bolca na odpowiednia wysokosc ? Nie robilem tego widelcem tylko palcami ale problemu nie bylo zeby wyskoczyla, wyciagane bylo rownomiernie. Probowalem ja wkladac na rozna wysokosc ale moze masz racje ze to precyzyjna robota.
Po lifcie, mialem nadzieje ze przyjedziesz na wyrazow ostatnio bo wlasnie chcialem Twoja cetke zobaczyc.
Dobra dzieki za odpowiedz bede walczyl.
Kombinuje, kombinuje i marnie to widze wkladajac wskazowke najpierw jest opor i w tym momencie wskazowka ciezko chodzi pozniej jest miejsce w ktorym moglo by byc jednak nie zachowuje sie jak powinna jak ja z 2 cm odchyle to wraca na swoje miejsce ale jak ja mocniej odchyle to wraca ale na inne miejsce. Jesli jeszcze mocniej wloze wskazowke to juz wpada, dotykajac samej tarczy i lata luzno ... cos chyba musialo sie jednak popsuc ...
Po lifcie, mialem nadzieje ze przyjedziesz na wyrazow ostatnio bo wlasnie chcialem Twoja cetke zobaczyc.
Dobra dzieki za odpowiedz bede walczyl.
Kombinuje, kombinuje i marnie to widze wkladajac wskazowke najpierw jest opor i w tym momencie wskazowka ciezko chodzi pozniej jest miejsce w ktorym moglo by byc jednak nie zachowuje sie jak powinna jak ja z 2 cm odchyle to wraca na swoje miejsce ale jak ja mocniej odchyle to wraca ale na inne miejsce. Jesli jeszcze mocniej wloze wskazowke to juz wpada, dotykajac samej tarczy i lata luzno ... cos chyba musialo sie jednak popsuc ...
REGION CZĘSTOCHOWA
- Od: 11 wrz 2009, 17:23
- Posty: 18
- Skąd: Częstochowa
- Auto: MAZDA 323C 97r.
Tzn jak wpada ? Wyjmij ten maly trzpien trzymajacy wskazowke na pozycji zero, wsadz wskazowke mniej wiecej tak, zeby byla w tym miejscu ( jesli nie zaznaczyles tego wczesniej musisz poeksperymentowac ), podlacz zegary, przelacz zaplon, jesli ustawiles dobrze dopiero teraz wskazowka powinna wskoczyc na zero, bo przy wylaczonym zaplonie opiera sie bezwladnie o ten trzpien. W skanowanie tarcz sie nie baw, bo moman stwierdzi "ze sie nie da", czyli nie chce mu sie robic pojedynczej tarczy, bo tak naprawde dostosowanie skali przy posiadaniu skanowanej tarczy to w Photoshopie 5 minut roboty.
- Załączniki
-
Zeby to byl problem tylko z ustawieniem w pozycji 0 to bym sobie poradzil. Wyciagalem ten trzpien i ustawialem mniejwiecej w tej pozycji. Niestety po przekreceniu zaplonu wskazowka nie reaguje wogole ... Wystarczy spojrzec na obroty nawet nie musi byc zaplonu, wychylam ja a ona swobodnie opada. Os wraz z wskaźnikiem i tak w dziwny sposob siedzi jak juz mi sie uda ustawic tak ze wskazowka swobodnie sie rusza to ona i tak ma dziwne luzy moge na boki nia ruszac a jak ruszam to poprostu OS spada jeszcze glebiej (wskazowka dotyka tarczy, lata luzno) ... Udalo mi sie juz tak ustawic ze trzymalo sie na 80 km i przy jezdzie skokami wpadalo na 100, 120 ... ale to i tak zaden plynny ruch nie byl. Os na koncu ma mniejsza srednice wydaje mi sie ze sobie to powinno gdzies siedziec byc moze za mocno wepchnelem i cos sie rozlatalo ... szkoda ze nie wiem jak to wyglada w srodku to bym wiedzial w czym rzecz. Wkurza mnie to bo jesli to skanowanie i tak jest nieprzydatne to tylko szkoda ze sobie licznik zalatwilem, a nienawidze jak cos mi w aucie niedziala.
Jak sie wkurze to sie tam przejade do Lodzi i pokombinujemy
Jak sie wkurze to sie tam przejade do Lodzi i pokombinujemy
REGION CZĘSTOCHOWA
- Od: 11 wrz 2009, 17:23
- Posty: 18
- Skąd: Częstochowa
- Auto: MAZDA 323C 97r.
hehe, też swoje powyciągałem z ośkami i potem zaraz się dowiedziałem, że tak nie miało być W praktyce oznacza to uszkodzenie, ale pokombinowałem i wreszcie wsadziłem w taki sposób, że działa nawet dobrze, ale też czasem się przytnie. Ja sobie zamówiłem nowe zegary i będę próbować przelutowywać silniczki (4 luty).
No i przy następnym ściąganiu trzeba porządnie nagrzać te wskazówki, żeby nie wylazły z ośkami.
No i przy następnym ściąganiu trzeba porządnie nagrzać te wskazówki, żeby nie wylazły z ośkami.
- Od: 22 lut 2010, 11:38
- Posty: 69
- Skąd: Szczecin/Gutowiec
- Auto: Mazda3 BK '06 LF, top sport
Kupiłem wkońcu nowe zegary trochę się naszukałem na ebay'u 280 zł z niemiec akurat tych z wyswietlaczem jak u mnie ciezko trafic. Wkoncu po codziennym obserwowaniu allegro udalo mi sie natknac na idealne. Juz mi sie odechcialo kombinowac z tarczami ...
REGION CZĘSTOCHOWA
- Od: 11 wrz 2009, 17:23
- Posty: 18
- Skąd: Częstochowa
- Auto: MAZDA 323C 97r.
No ładnie ci wyszła ta madzia nie powiem a te zegary to na allegro zamawiałeś ? i jaki koszt jezeli mozna wiedzieć bo nie powiem robią wrażenie. no i ewentualnie czy od jakiegos modelu są identyczne czy trzeba szukac dla 323 bo coś dla mojem znaleść nie mogłem.
- Od: 23 paź 2010, 23:06
- Posty: 46
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F
To są same tarcze indiglo (notabene dość popularne, choć może mniej w zieleni), na allegro szukaj MoMan'a: http://allegro.pl/listing.php/search?string=indiglo+moman&from_showcat=1&category=0&from_showcat=1&sg=0. Albo od razu na tej stronce: http://www.moman.pl/index.php?a=opis&k=20&id=74. Oczywiście są też innych producentów, ale tego na pewno mogę polecić, dorobi różne rzeczy do twoich potrzeb.
A co do samej wymiany dużo jest tu na forum, indiglo w wyszukajke i wyskoczy
A co do samej wymiany dużo jest tu na forum, indiglo w wyszukajke i wyskoczy
- Od: 22 lut 2010, 11:38
- Posty: 69
- Skąd: Szczecin/Gutowiec
- Auto: Mazda3 BK '06 LF, top sport
Dzisiaj zakupiłem tarcze i już nie moge sie doczekać paczki Ale mam pytanie. Kupował ktoś z was moze te farbki fluorescencyjne do wskazówek ? Zgrywa się to jakoś ze sobą ładnie? Bo nie wiem czy dokupywać jeszcze czy nie ma większej różnicy i sensu Każda porada się przyda także piszcie co wiecie na ten temat
- Od: 23 paź 2010, 23:06
- Posty: 46
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F
Dzisiaj doszły, odrazu wymieniłem, obyło się bez żadnych komplikacji wskazówek nie zdejmowałem więc wszystko bez problemu Wyciągnąlem jeszcze żarówki podświetlenia zegarów a w zasadzie wskazówek żeby jakoś przeciągnąć te kabelki i nie robić przy tym innych dziur w liczniku ale już widzę że będę musiał wsadzić jakieś bo wskazówek poprostu nie widać. Spróbuje wsadzić czerwone zobaczymy jak to będzie wyglądało
Wrzucam dwie fotki dla porównania wcześniej / teraz (sory za jakość, foto z telefonu ale z aparatu byly jeszcze gorsze )
Wrzucam dwie fotki dla porównania wcześniej / teraz (sory za jakość, foto z telefonu ale z aparatu byly jeszcze gorsze )
- Od: 23 paź 2010, 23:06
- Posty: 46
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F
Mam pytanie czy można gdzieś dostać tarcze indiglo do BJ po FL?
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
No a mi przy wymianie tarczy wskaźnika paliwa i temperatury silnika niestety ułamała mi się iglica. Macie jakiś pomysł co z tym zrobić?
[img] http://www.fotka.pl/profil/basik0107/al ... 7c927#foto[img]
[url] http://www.fotka.pl/profil/basik0107/al ... 2996,#foto[url]
Można to przykleić na jakiś mocny klej?
[img] http://www.fotka.pl/profil/basik0107/al ... 7c927#foto[img]
[url] http://www.fotka.pl/profil/basik0107/al ... 2996,#foto[url]
Można to przykleić na jakiś mocny klej?
- Od: 16 paź 2010, 16:57
- Posty: 8
- Skąd: Starogard Gdański
- Auto: MAZDA 323F BA 1998 R. po liftingu z klimatyzacją
PO ZAMONTOWANIU LICZNIKA WSZYSTKO JEST W MIARĘ GIT, ALE TERAZ CAŁY CZAS ŚWIECI SIĘ KONTROLKA OD REZERWY
- Od: 16 paź 2010, 16:57
- Posty: 8
- Skąd: Starogard Gdański
- Auto: MAZDA 323F BA 1998 R. po liftingu z klimatyzacją
ZASILANIE MAM PODŁĄCZONE DO JEDNEJ Z ŻARÓWEK CZYLI POD "+". ALE MYŚLĘ ,ŻE REZERWA SIĘ PALI BO ZŁAMAŁA MI SIĘ IGLICA WŁAŚNIE OD WSKAŹNIKA PALIWA I PEWNIE SIĘ COŚ PRZESTAWIŁO W SAMYM SILNICZKU (NIE WIEM JAK TO NAZWAĆ foto poniżej)
http://www.fotka.pl/profil/basik0107/al ... u/62388949
a tu paląca się rezerwa (trochę kiepska jakość zdjęcia , ale wiadomo o co chodzi):
http://www.fotka.pl/profil/basik0107/al ... 3d61b7c927
http://www.fotka.pl/profil/basik0107/al ... u/62388949
a tu paląca się rezerwa (trochę kiepska jakość zdjęcia , ale wiadomo o co chodzi):
http://www.fotka.pl/profil/basik0107/al ... 3d61b7c927
Ostatnio edytowano 13 gru 2010, 13:30 przez FAR TO LOUD, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 16 paź 2010, 16:57
- Posty: 8
- Skąd: Starogard Gdański
- Auto: MAZDA 323F BA 1998 R. po liftingu z klimatyzacją
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje