Aparat zapłonowy [BA Z5]
ASO i ich polityka zastanawia mnie -komu za 5-10 lat te części sprzedadzą ?
Witam wszystkich serdecznie
Czy posiada ktos aparat zapłonowy do 1,5 BA DOHC z 1996 roku bo pilnie potrzebuję mam zero iskry na świecach.
Czy posiada ktos aparat zapłonowy do 1,5 BA DOHC z 1996 roku bo pilnie potrzebuję mam zero iskry na świecach.
- Od: 11 cze 2010, 11:05
- Posty: 504
- Skąd: Suwałki/Toruń/Brwinów pod WA-WĄ
- Auto: Mazda 323f BA 1,5 Z5 1996r,
Mazda 3 BK LF Aero 2005r.
wachers napisał(a):Witam wszystkich serdecznie
Czy posiada ktos aparat zapłonowy do 1,5 BA DOHC z 1996 roku bo pilnie potrzebuję mam zero iskry na świecach.
A czy to jest dział kupię – sprzedam

M3, P5, P9 ....
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
Czy jest możliwość podłączenia dodatkowej cewki zapłonowej zamiast tej uszkodzonej??Słyszałem że jest możliwość "wyciągnięcia"cewki poza aparat??
Jeżeli coś się zacina użyj siły,gdy się złamie to znaczy,że i tak wymagało wymiany :]
- Od: 19 maja 2008, 21:06
- Posty: 248
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323f ''96 1.5 Z5 + LPG BRC
Sequent 24
Piotrek.84 napisał(a):Czy jest możliwość podłączenia dodatkowej cewki zapłonowej zamiast tej uszkodzonej??Słyszałem że jest możliwość "wyciągnięcia"cewki poza aparat??
Jak najbardziej
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
A czy mógłbys napisać jak to zrobić??
Jeżeli coś się zacina użyj siły,gdy się złamie to znaczy,że i tak wymagało wymiany :]
- Od: 19 maja 2008, 21:06
- Posty: 248
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323f ''96 1.5 Z5 + LPG BRC
Sequent 24
wracając do wątku o cenie nowego aparatu..to mi w wawie na deblińskiej krzykneli........
3015zł

3015zł



- Od: 29 cze 2008, 11:23
- Posty: 188
- Skąd: Mniszew/Warszawa
- Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)
Witam
Ostatnio zauważyłem wyciek oleju przez aparat zapłonowy, i chce wymienić uszczelkę na nim. Zauważyłem że owy aparat ma możliwość kąta ustawienia wobec silnika (można go przykręcając obracać, nie ma stałego miejsca zamocowania) Czy położenia ma jakieś ważne znaczenia dla silnika? Jakie mogą być późniejsze objawy złego przykręcenia?
Pozdrawiam
Ostatnio zauważyłem wyciek oleju przez aparat zapłonowy, i chce wymienić uszczelkę na nim. Zauważyłem że owy aparat ma możliwość kąta ustawienia wobec silnika (można go przykręcając obracać, nie ma stałego miejsca zamocowania) Czy położenia ma jakieś ważne znaczenia dla silnika? Jakie mogą być późniejsze objawy złego przykręcenia?
Pozdrawiam
- Od: 7 sie 2010, 00:25
- Posty: 52
- Auto: Mazda 6, 2.0 benzyna/lpg, 2006r., 147KM
Jasne że ma
! przed wyjęciem zaznacz sobie jak siedzi tzn. zrób kreskę na obudowie i na aparacie pózniej wyciągaj a objawy jakie się mogą pojawić to:większe zużycie paliwa,trudności z uruchomieniem , niestabilna praca i jeszcze wiele innych a jak ustawić aparat to se tu poczytaj
viewtopic.php?f=116&t=77107&hilit=ustawienie+zap%C5%82onu


Witam,
mam problemy z szarpaniem na gazie, i trochę na pb, zabrałem się dziś za rozbrajanie aparatu zapłonowego.
po zdjęciu kopułki widzę na tej plastikowej osłonie sporawe pęknięcie, czy to może mieć wpływ na szarpanie? Może nie ma sensu w nim dłubać, choć wolałbym oczywiście go ocalić.
zdjęcie słabe, ale to ta biała rozmyta krecha na pierwszym planie
http://imageshack.us/photo/my-images/248/img4222mm.jpg/

mam problemy z szarpaniem na gazie, i trochę na pb, zabrałem się dziś za rozbrajanie aparatu zapłonowego.
po zdjęciu kopułki widzę na tej plastikowej osłonie sporawe pęknięcie, czy to może mieć wpływ na szarpanie? Może nie ma sensu w nim dłubać, choć wolałbym oczywiście go ocalić.
zdjęcie słabe, ale to ta biała rozmyta krecha na pierwszym planie
http://imageshack.us/photo/my-images/248/img4222mm.jpg/

- Od: 5 lip 2011, 10:00
- Posty: 21
- Skąd: Łódź
- Auto: 323 sedan 96r, 1.5 LPG
Odp: Nie.
to tylko osłona.
Istotny jest stan całej reszty, cewka, rozdzielacz, palec, kable i świece. Tak na marginesie to szarpanie nie musi być wcale od układu zapłonowego, wystarczy nieszczelność w układzie dolotowym za przepływką.
to tylko osłona.
Istotny jest stan całej reszty, cewka, rozdzielacz, palec, kable i świece. Tak na marginesie to szarpanie nie musi być wcale od układu zapłonowego, wystarczy nieszczelność w układzie dolotowym za przepływką.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Dzięki, tak też mysłałem. aparat "zregenerowany" wg instrukcji z forum, suszy się właśnie, jutro zobaczymy. Kable wymienione, świece też, dolot średni, ale sprawdziłem go zanim zacząłem z zapłonem walczyć i uszczelniłem brutalnie taśmą póki co, ale na nowy już póki co brak funduszy. Jutro test 
- Od: 5 lip 2011, 10:00
- Posty: 21
- Skąd: Łódź
- Auto: 323 sedan 96r, 1.5 LPG
Ja mam ten sam problem z szarpaniem... i ostatnia rzecz jaka mi pozostała do sprawdzenia to owy aparat ..
gdyż sprawdziłem
– dolot ( szczelny )
– przepływomierz ( sprawny )
– sprawdzanie kompa ( nie było błędów )
– świece ( wymienione )
– przewody ( sprawne )
Coś może jeszcze być przyczyna szarpania.>?
– dolot ( szczelny )
– przepływomierz ( sprawny )
– sprawdzanie kompa ( nie było błędów )
– świece ( wymienione )
– przewody ( sprawne )
Coś może jeszcze być przyczyna szarpania.>?
Madzie Rulezzzzzz
- Od: 26 sie 2012, 14:44
- Posty: 7
- Auto: Mazda 323F 1,5 rok 1995
Sprawdź klemy akumulatora.Jeśli szarpanie zawsze przy tej samej ilości obrotów to tylko cewka.
Jeżeli coś się zacina użyj siły,gdy się złamie to znaczy,że i tak wymagało wymiany :]
- Od: 19 maja 2008, 21:06
- Posty: 248
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323f ''96 1.5 Z5 + LPG BRC
Sequent 24
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości