Swap silnika 1.8 FP na 2.0 FS 626 GE – pytania
1, 2
ale spadek mocy odczujesz i to znaczny
- Od: 11 cze 2009, 10:06
- Posty: 14
- Auto: mazda 626 1.8 16v 1996r,
Pamiętać trzeba, że silniki 1.8FP w wersji 90koni jeździły sporo fajniej niż 105 koni, i właśnie silnika 90koni szukaj. Sporo mniej też pali 
Ciekawostka: silnik 90 miał większą maxymalną prędkość
Ciekawostka: silnik 90 miał większą maxymalną prędkość

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Niestety najlepszą okazje mam z mocą 101KM..
Od znajomego mogę wziąć "całą" madzie z tymże silnikiem za 1tys pln. Silnik i cały osprzęt w bardzo dobrym stanie, jedynie maska urwana szyba przednia wybita, dach ciut pogiety, i na belce poszedł samochód
Jedynie mnie silnik i inne takie części interesują bo mój 2.0 już tak olej bierze, że się przyda wymienić 
Od znajomego mogę wziąć "całą" madzie z tymże silnikiem za 1tys pln. Silnik i cały osprzęt w bardzo dobrym stanie, jedynie maska urwana szyba przednia wybita, dach ciut pogiety, i na belce poszedł samochód
- Od: 15 lip 2010, 22:46
- Posty: 68
- Skąd: Białystok
- Auto: MX-5 RF '18
pallastkd napisał(a):Niestety najlepszą okazje mam z mocą 101KM..
W GE takich nie było (chyba że diesel w GF)

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Wiąże się z następującym problemem.W mojej Madzi niestety silnik woła o pomstę do nieba i czeka mnie jego zmiana.Mam motor 1.8 16v a zastanawiam się nad zmianą na 2.0 16v.Ponieważ mechanika samochodowa to dla mnie obcy temat stąd moje pytanie.Czy taka zmiana wiąże się z jakimiś dodatkowymi przeróbkami?Bo wizualnie nie zauważyłem zbytniej różnicy a nie wiem czy są jakieś różnice na rolkach itp. Mam nadzieje że ktoś miał do czynienia z taką wymianą i mi poradzi
1.816v 626ge 96r 90km

- Od: 27 gru 2009, 11:02
- Posty: 14
- Skąd: Pabianice
- Auto: mazda 626 1.8 16v>2.0 16v
To zapytam po co ten swap bo osiągów silnika 2,0 FS to ja nie widzę skoro komputer jest inny np. komputer 2,0 to FS05 18 881 a 1,8 to FP01 18 881 z przepustnicą jest podobnie wtryski wg. EPC też mają inne symbole.Prawda że na kompie i osprzęcie od 1,8 też będzie latał tylko jak tego nie wiem hamownia odpowie.Ania69 napisał(a):Komputer zostaje ten sam
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
To się zgadza tylko że tu potencjalnie można zyskać tych koni aż 26!! 

Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Fajnie by było jakby ktoś po takiej zmianie pojechał na hamownie i przedstawił efekt
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
- Od: 24 mar 2009, 11:27
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP
olej 2.0
jak chesz dam ci moj za pol roku jak bedziesz cierpliwy 200% sprawny ja z 2.0 na 2.5 chce wskoczyc badz ewentualnie 2.0 komprsor:P bo zbytnio super mocy nie bedzie z 1.8 na 2.0
te pare konikow ....
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6