Auto: Mazda 3 -2.0L 2005 r Modyfikacje SRI- ( home made -stożek Simota ) wydech końcowy -Sebring Seria 150 KM , 189 Nm ( nie sprawdzone) Pomiar 160.3 KM , 186.5 Nm
Załączniki
Ostatnio edytowano 19 cze 2014, 13:15 przez marcin255, łącznie edytowano 1 raz
Auto:Mazda 323f Sportrive Modyfikacje Dolot powietrza konstrukcji własnej z filtrem Fujita Wynik 128Km 168Nm Uwagi na liczniku ponad 200tys (a ile jest naprawde ). Bede działał zeby było wiecej km i nm
Auto: Mazda 3 1.6D (109KM w serii) 2005r Modyfikacje: usunięcie FAP & downpipe customade RM Motors, Chip Tuning Wynik pomiaru: 133 KM, 300NM (2220 Obr) Uwagi: przed usunięciem FAPa wykresy na hamowni wychodziły od (chyba) 95KM do 105.7KM w zależności od intensywności wypalania filtra (jak znajde stare wykresy to wrzuce)
Auto: Mazda5 Sport CR LF 2008 Modyfikacje: backbox custom – wymieniony ostatni tlumik Wynik pomiaru: 155.1KM/6645rpm i 183.7Nm/4919rpm Uwagi: seria (teoretycznie) to: 146KM/6500 i 185Nm/4000rpm
Arkana Renault Mii byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...