Obroty podczas zmiany biegów – Ten typ tak ma :)

Postprzez lukkil » 11 paź 2010, 11:30

ja znowu czytałem że nie ma jakiegoś prawidłowego ustawienia dla wszystkich jednakowego (z pwoodu zużycia przepustnicy, zabrudzonej przepustnicy nieszczelnego dolotu), – napewno nie można ustawić TPS-u powyżej 0.7V na zamkniętej przepustnicy bo wtedy zwyczajnie ECU będzie myślał że jest wciśniety gaz i całyu czas będzie podawane paliwko na jeździe na biegu bez gazu :)

moim zdaniem trzeba pobawić się ustawieniem w zakresie 0,4 do 0.65V

ja nie chce tego ruszać z prostego powodu – obroty mam 650rpm zawsze no i spalanie 8-9L na dojazdy do pracy :P
wole żeby mi te obroty opadały za szybko niż mają opadać wolniej i auto ma palić 12L :D

napewno silniki 2.5V6 Mazdowskie nie mają tego problemu z obrotami.

pozdr
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Tubi » 14 paź 2010, 14:04

Wniosek jeden wszyscy kupujemy KL i robimy swap spota. I tak w tydzień załatwimy wszystkie po kolei :)
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez siper » 15 paź 2010, 15:33

A w mojej madzi, po czyszczeniu przepustnicy środkiem kleen-flo chyba tak się nazywał, coś się porobiło z obrotami i prawie cały czas trzyma 1100-1200 i co jakiś czas ustawia się w okolicy 850 rpm, nie wiem co się stało, może po zejściu nagaru komp wariuje? Wcześniej trzymał zawsze 850 rpm czyli tak jak być powinno. A i mam wrażenie że tylko na gazie, benzyny używam praktycznie tylko do odpalania a zanim się przełączy na gaz to i tak jest na ssaniu i będzie miał podwyższone obroty.
Nie wiem czy opłaca się grzebać w TPSie? Miał już tak ktoś? Dodam że ten środek do czyszczenia bardzo dobrze sobie poradził z przepustnicą, z miejsca rozpuszczał nagar i to dość duży. Ogólnie trochę lepiej wchodzi na obroty, a koszt to 20 zł i wystarczył na 2 samochody.
siper
Początkujący
 
Od: 30 cze 2009, 17:55
Posty: 19
Skąd: Jędrzejów
Auto: Mazda 6 2.3 2006 r.

Postprzez lukkil » 15 paź 2010, 20:00

ja bym na początku profilaktycznie skasował pamięć kompa, a następnie (jeśli będzie to samo) wkręcił subkę bypass'u na przepustnicy – obroty powinny się obniżyć. Możesz zmierzyć też napięcia na TPS'ie i ew go troszkę przestawić.
powodzenia.
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6