[6 GG MPS] Co na zimę? Felgi i opony zimowe
Cześć!
Dodaję link do Forum z US dot tej tematyki:
http://www.mazdaspeedforums.org/forum/f319/
btw – jeśli tam czegoś nie ma – to chyba nigdzie nie uda się znaleźć ....
			
			
		Dodaję link do Forum z US dot tej tematyki:
http://www.mazdaspeedforums.org/forum/f319/
btw – jeśli tam czegoś nie ma – to chyba nigdzie nie uda się znaleźć ....

- Od: 26 lip 2008, 20:15
 - Posty: 4
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: Mazda Speed3
 
Witam!
W koncu mialem okazje przetestowac Yokohamy W.Drive 215/45/18 na sniegu
.Oponki te sa rewelacyjne pod kazdym wzgledem 
Zrobilem na nich juz 20000tys w 95% po autostradach,jesli chodzi o zuzycie to jest bardzo znikome 
opony godne polecenia.
			
			
		W koncu mialem okazje przetestowac Yokohamy W.Drive 215/45/18 na sniegu

- Od: 20 wrz 2009, 20:58
 - Posty: 153
 - Skąd: Bialystok
 - Auto: W169,W251,E92
 
No niezłe oponki rzeczywiście, 20 milionów kilometrów na jednym komplecie 
 Auto też super, skoro tyle wytrzymało 
 A indeks nośności sprawdzałeś? Ich nie ma w zalecanym 93.
			
			Kowalesik
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
		MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
kowalesik napisał(a):No niezłe oponki rzeczywiście
Oponki sa super
kowalesik napisał(a):Auto też super, skoro tyle wytrzymało
Auto SUPER to fakt
kowalesik napisał(a):A indeks nośności sprawdzałeś? Ich nie ma w zalecanym 93.
owszem indeks nosnosci ma 89,ale mnie to wali,wazne ze dobrze mi sie jezdzi.A po 20tys
Pzdr,Kwiatek

- Od: 20 wrz 2009, 20:58
 - Posty: 153
 - Skąd: Bialystok
 - Auto: W169,W251,E92
 
witam,
odkopuje dinozaura jako iz chodzi mi po łbie juz zimowa 1sza wymiana łopon(na stock fele). w fabrycznym rozmiarze sa tylko 2 , ale mysle nad 225/45 wiekszy wybór.
podsumowując gdzies przeczytalem ze ktos narzekal na zachowanie w zakretach na 225
 
napiszcie kto jakie użytkował,ja chyba wybiore 225 jakie za i przeciw???????????????
jak ktos znajdzie chwile to chetnie bym sie na ten temat czegoś dowiedział
			
			
		odkopuje dinozaura jako iz chodzi mi po łbie juz zimowa 1sza wymiana łopon(na stock fele). w fabrycznym rozmiarze sa tylko 2 , ale mysle nad 225/45 wiekszy wybór.
podsumowując gdzies przeczytalem ze ktos narzekal na zachowanie w zakretach na 225
 napiszcie kto jakie użytkował,ja chyba wybiore 225 jakie za i przeciw???????????????
jak ktos znajdzie chwile to chetnie bym sie na ten temat czegoś dowiedział

- Od: 7 lip 2010, 21:05
 - Posty: 255
 
Siema, 
ja używam pirelek w standardowym rozmiarze.
Nie wiem, czy warto zakładać szersze zimówki – zazwyczaj się zwęża by jednostkowy nacisk był większy, fakt, że nie jeździłem na innych niż 215
 nie jestem doświadczony  
 
Pozdrawiam
			
			
		ja używam pirelek w standardowym rozmiarze.
Nie wiem, czy warto zakładać szersze zimówki – zazwyczaj się zwęża by jednostkowy nacisk był większy, fakt, że nie jeździłem na innych niż 215
Pozdrawiam

- Od: 4 paź 2009, 15:58
 - Posty: 57
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: Mazda 6 MPS
 
BUrdoror napisał(a):Potenzy zimowe
Ty to masz dojścia kolego
   Weź mi też załatw takie  
emilio
		
- Od: 18 maja 2009, 18:16
 - Posty: 317
 - Skąd: łorsoł
 - Auto: speed3 '08
 
BUrdoror napisał(a):wybralem Potenzy zimowe 215.
Pewnie za specjalne zamówienie, nożem do tapet lamele w letnich robione

- Od: 4 paź 2009, 15:58
 - Posty: 57
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: Mazda 6 MPS
 
Sie czepiacie – Potenzy sa letnie – fakt. Zimowe to Blizzaki. 
https://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=32479548.131.19963&typ=R-120586&ranzahl=4&Breite=215&Herst=Bridgestone&Quer=45&Felge=18&Speed=V&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=20&Transport=P&dsco=131&sowigan=Wi
			
			
		https://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=32479548.131.19963&typ=R-120586&ranzahl=4&Breite=215&Herst=Bridgestone&Quer=45&Felge=18&Speed=V&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=20&Transport=P&dsco=131&sowigan=Wi

- Od: 8 lut 2010, 15:01
 - Posty: 519
 - Skąd: Praga
 - Auto: M3 MPS BK 2007
 
u wróbla 215 to mało  
			
			2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
		2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!

- Od: 23 lut 2008, 18:36
 - Posty: 398
 - Skąd: wziąć prąd?
 - Auto: Zonda R swap z CCX
 
Oj tam nie czepiamy się – tylko prostujemy temat 
 
No ciekawe jak Ci się będą sprawować. Ja śmigam na Dunlop SP WINTER SPORT 3D na 205 i jestem zarąbiście zadowolony.
Na szerszych laczach będziesz troszkę bardziej narażony na aquaplaning. O resztę chyba się nie musisz martwić bo masz 4 łapy w końcu.
			
			No ciekawe jak Ci się będą sprawować. Ja śmigam na Dunlop SP WINTER SPORT 3D na 205 i jestem zarąbiście zadowolony.
eempes6 napisał(a):napiszcie kto jakie użytkował,ja chyba wybiore 225 jakie za i przeciw???????????????
Na szerszych laczach będziesz troszkę bardziej narażony na aquaplaning. O resztę chyba się nie musisz martwić bo masz 4 łapy w końcu.
emilio
		
- Od: 18 maja 2009, 18:16
 - Posty: 317
 - Skąd: łorsoł
 - Auto: speed3 '08
 
emilioestewez napisał(a):Oj tam nie czepiamy się – tylko prostujemy temat![]()
No ciekawe jak Ci się będą sprawować. Ja śmigam na Dunlop SP WINTER SPORT 3D na 205 i jestem zarąbiście zadowolony.
.
Cala zeszla zime na nich przejezdzilem... i pol wiosny (na spocie na nich sie doturlalem).
Przezylem bez wiekszych obrazen – wiec dzialaja

- Od: 8 lut 2010, 15:01
 - Posty: 519
 - Skąd: Praga
 - Auto: M3 MPS BK 2007
 
fazer72 napisał(a):To dajcie znać jak się będziecie wybierać, zrobimy spota rozetowego.

2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
		2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!

- Od: 23 lut 2008, 18:36
 - Posty: 398
 - Skąd: wziąć prąd?
 - Auto: Zonda R swap z CCX
 
Czy w 6 mps ew. speed6 można jeździć z różną głębokością bieżnika na osiach, np. 7 mm przód i 5 mm tył? Sa różne opinie na ten temat i wpływu na haldex. Założyłem zimówki na przód i cos mi zaterkotało w napędzie podczas przyspieszania...
			
			
		
- Od: 11 cze 2009, 19:19
 - Posty: 26
 - Skąd: Braniewo
 - Auto: speed6
 
Dave napisał(a):Czy w 6 mps ew. speed6 można jeździć z różną głębokością bieżnika na osiach, np. 7 mm przód i 5 mm tył? Sa różne opinie na ten temat i wpływu na haldex. Założyłem zimówki na przód i cos mi zaterkotało w napędzie podczas przyspieszania...
Jak miałem Subaru to wszyscy na forum krzyczeli że w czteropędach opony muszą mieć taką samą głębokość bieżnika, żeby miały taką samą średnicę, żeby tył nie kręcił się z inną prędkością niż przód. Dałbym sobie ręke uciąć że ta zasada powinna obowiązywać przy wszystkich samochodach z napędem na cztery koła

Kumplowi w X5 (3 letnim) dwa razy napęd robili i usłyszał dokładnie to samo w serwisie beemki. Mi aż się nie chciało w to wierzyć.
A może "zaterkotała" Ci trakcja bo wyczuła różnicę w prędkości obrotowej na osiach.
			
			A może "zaterkotała" Ci trakcja bo wyczuła różnicę w prędkości obrotowej na osiach.
emilio
		
- Od: 18 maja 2009, 18:16
 - Posty: 317
 - Skąd: łorsoł
 - Auto: speed3 '08
 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

