Podlokietnik tunel adaptacja z 323 BJ do 626GF

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez hermol » 8 paź 2010, 11:22

Witam,
czy ktoś orientuje się czy pasuję podłokietnik / tunel z 323F BJ do 626 GF,
mocowania śrub, wycięcie na ręczny wygląda obiecująco. Jedynie nie zgadza się do końca miejsce styku tunelu z resztą deski rozdzielczej.
Jedynie przypasowanie da pewność.

http://allegro.pl/podlokietnik-tunel-ma ... 75808.html

Pozdr.
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2008, 00:02
Posty: 126
Skąd: Cz-wa
Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu

Postprzez Radex » 8 paź 2010, 13:11

z tego co widze na zdjeciu to powinien pasowac
ale nie pozostaje nic innego jak sprawdzic/przymierzyc przed zakupem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez rumunn95 » 8 paź 2010, 20:48

hermol kup i sprawdz daj znac :P :]
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez hermol » 8 paź 2010, 21:25

Hehe :)

Pozdr.
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2008, 00:02
Posty: 126
Skąd: Cz-wa
Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu

Postprzez mahalnet » 12 paź 2010, 21:28

to od 626:
Obrazek
Obrazek

a to z tej aukcji co podałeś od 323:
Obrazek
Podobne. Pewnie jak nie pasują idealnie to można po lekkiej modyfikacji założyć.
Fajny tunel z podłokietnikiem.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 03:07
Posty: 68
Skąd: wrocław
Auto: 626 2,0 diesel gw '98 zielony

Postprzez rumunn95 » 12 paź 2010, 21:39

hermol chyba lipa bedzie z tego bedziemy skazani na to to wystajace z siedzenia <płacze> <płacze>
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez mahalnet » 13 paź 2010, 03:16

a mnie się zdaje, że będzie pasować, znajdę gdzieś taką i pomierzę.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 03:07
Posty: 68
Skąd: wrocław
Auto: 626 2,0 diesel gw '98 zielony

Postprzez rumunn95 » 13 paź 2010, 09:56

juz odrazu widac ze laczenie z kokpitem inne i pod innym kontem i nizsze niz w gw
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez mahalnet » 13 paź 2010, 10:36

Racja, kąty przy przednim mocowaniu są inne ale sam skos łączenia podobny, poza tym można przecież modyfikować. Cięcia i tak zakryje plastik nachodzący na tę przednią część. Znajdę w moim mieście i pomierzę. Nie jest to droga sprawa a mój dotychczasowy przecież mogę dalej opylić
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 03:07
Posty: 68
Skąd: wrocław
Auto: 626 2,0 diesel gw '98 zielony

Postprzez thy » 13 paź 2010, 14:36

http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-626-GXI-200 ... 2c56f6540c
...biały kruk :)

Osobiście sądze, że podłokietnik z BJ nie jest jakoś wybitnie wygodniejszy, niż ten mikrusek z GF przedlift.
Chyba najsensowniej przerobić stelaż fotela do podłokietnika z poliftu.
pozdrawiam,
thy
v8 lover
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2008, 21:49
Posty: 245 (1/1)
Skąd: Inowrocław
Auto: Lexus LS400
tatkowóz
.
Jazz 1.2 iDSI
dzieciowóz
.
było fajowe 626 ditd
silverlight beauty...

Postprzez hermol » 13 paź 2010, 23:26

No ten z wersji UK jest większy od BJ, generalnie lipton :/.

Pozdr.
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2008, 00:02
Posty: 126
Skąd: Cz-wa
Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu

Postprzez MarTnes » 23 paź 2010, 22:43

No właśnie koledzy, a nie lepiej będzie jak kolega thy proponuje?
Podłokietnik w GF po lifcie jest duży i wygodny. Dodatkowo jest w nim schowek... :D
I pewnie jego montaż i adaptacja będą prostsze niż całego tunelu środkowego :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2008, 21:56
Posty: 104
Skąd: Nysa
Auto: Mazda3 BP 2024, AT, Takumi, eSkyActiv-X

Postprzez hermol » 23 paź 2010, 23:23

Tak rozmyślałem i co by pasowało do kolorystyki wnętrza, można zakupić tylny podłokietnik, bądź część kanapy tylnej w której jest podłokietnik, dorobić tylko stelaż, uchwyty i wpasować tylny podłokietnik, musi być podnoszony aby ręczny zaciągać.
Wersja poliftowa pomimo, że jest większa jest dość wysoko umieszczona, na pewno wygodniejszy, ale jakoś nie będzie specjalnie wygodny jak podłokietniki w nowych autach z dużyem zabudowanym tunelem.
W chwili obecnej mam wciśnięty podłokietnik z jakiegoś auta między fotele, a właściwie między klamry pasów, jest trochę za szeroki no i czarny, ale na wysokość mieści się pod oryginalnym i to jest optymalna wysokość, żeby fajnie jechało się. na długość zakrywa połowę dźwigni od ręcznego.
Wersje poliftowa nie dopasuje do mojego wnętrza (ciemno-szare z niebieskim).


Pozdr.
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2008, 00:02
Posty: 126
Skąd: Cz-wa
Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu

Postprzez Radex » 24 paź 2010, 08:26

czyli w sumie nie chodzi Ci o tunel tylko o podłokietnik :P <diabełek>
a co było nie tak z oryginalnym że chcesz zmienić??
imo ten przedliftowy był najwygodniejszy
w polifcie tak jak mowisz jest wyzej i przez to jak dla mnie i dla dziewczyny mniej wygodny ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez hermol » 24 paź 2010, 10:30

Chodzi mi o tunel z podłokietnikiem, bynajmniej coś najbardziej wygodnego :)
Dla mnie ten w przed lifcie czy po lifcie i tak jest za wysoko, podlokietnik w tunelu byłby niżej, dlatego kombinuje coś sobie dorobić i chyba najlepszym pomysłem będzie wpasować tylny podlokietnik do przodu, dorobić tylko uchwyty, a opierać się może o resztę tunelu, kolorystycznie nic innego lepiej nie będzie pasować :/ a oryginalny podłokietnik podniesiony do góry będzie idealnie pasował jako poszerzone oparcie :)
Jak to zrealizuje to wrzucę foty.

A wersja tunel-podłokietnik ciężko dostępna :/ no i kolor też nie ten bo to poliftowa kolorystyka.

http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-626-GXI-200 ... 2c56f6540c

Pozdr.
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2008, 00:02
Posty: 126
Skąd: Cz-wa
Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu

Postprzez Radex » 24 paź 2010, 11:39

jakoś mi się to nie widzi..
przekombinujesz. bedziesz mial wtedy w efekcie 2 podlokietniki z tym ze jeden schowany <glupek2>

nie lepiej odkręcić ten oryginalny i zamocować go niżej?

ewentualnie jesli chcesz szerszy to tego oryginalnego zdemontuj a otwór zaślep czymś.

na dole dosztukuj sobie na odpowiedniej wysokosci albo tylny podlokietnik albo jakiś wynalazek z allegro i oklej go pasującym materiałem (materiał może być podobny badz scagniety np z dokupionego w tym celu zaglowka albo cos...)

montowanie innego tunelu wydaje mi sie tru straszną i niepotrzebną rzeźbą skoro chcesz tylko podłokietnik. tym bardziej że inne tunele będą miały całkowicie inny kolor plastiku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6