po strzale i wymianie przepływki dalej obroty na lpg min. 4tys.stałe A bp falują
Strona 1 z 1
Witam mam problem z obrotami po strzale lpg w mojej maździe 323f 1.6 92r. ,wymieniony został przepływomierz i na benzynie obroty falują do 2.5tys. a na lpg utrzymują się na stałym poziomie 4tys. Wyczytałem że może to być uszczelka między przepustnicą a kolektorem. Proszę o radę i opinię.
kris3399
- Od: 2 paź 2010, 22:56
- Posty: 11
- Skąd: Wyszków
- Auto: mazda 323f 1.6 16v 92r.
Już zrobione,oprócz przepływki padł jeszcze taki mały walec o którym pisał kolega "Lesiu" który znajduje się pod kolektorem dolotowym i który podłączony jest do obiegu płynu chłodzącego. Mam nadzieje ze komuś pomogę więc opiszę zasadę działania i uszkodzenia owej części. To małe urządzenie połączone jest z powietrzem płynącym z przepływki małym kanałem wewnątrz kolektora dolotowego dlatego też nastąpiło jego uszkodzenie podczas strzału. Wewnątrz urządzenia znajduje się termostat,który otwiera przepustnicę,którą płynie dodatkowe powietrze podczas pracy zimnego silnika gdy temperatura spada poniżej 10 stopni celcjusza. Przepustnica jest plastikowa i nie zawsze od razu ulega uszkodzeniu po strzale. Pozdrawiam wszystkich użytkowników MAZD

kris3399
- Od: 2 paź 2010, 22:56
- Posty: 11
- Skąd: Wyszków
- Auto: mazda 323f 1.6 16v 92r.
Mam ten sam problem co kolega kris3399 i na jakiś czas zagiołem wąż ale nie całkiem od dodatkowego powietrza i na lpg chodzi dobrze a na pb przy wolnych obrotach gaśnie. I teraz chce to uszykować lub wymienić tylko nie wiem dokładnie co
Czy to jest te małe urządzonko które znajduje sie przy przepustnicy i dochodzą do niego ciękie węże z płynem chłodniczym?
- Od: 15 gru 2010, 14:19
- Posty: 97
- Skąd: Lubawa
- Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999
Tak kolego,chodzi o ten mały walec obok przepustnicy pod kolektorem dolotowym przez który przepływa ciecz chłodząca,jeśli poszła plastikowa mębrana która się w nim znajduje i wpuszcza lewe powietrze to urządzenie trzeba wymienić.
kris3399
- Od: 2 paź 2010, 22:56
- Posty: 11
- Skąd: Wyszków
- Auto: mazda 323f 1.6 16v 92r.
moze dostaje za dużą dawke gazu
- Od: 15 gru 2010, 14:19
- Posty: 97
- Skąd: Lubawa
- Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999
Lesiu napisał(a):ciśnieniowy regulator obrotów
lesiu czy możesz znaleźć zdjęcie i wrzucić ? Ewentualnie ktoś z czytających ?
Mam bardzo podobny problem z tym, że na PB jedynie do 2500 obr dochodzi i dosłownie "dławi się" ;/
- Od: 31 gru 2010, 11:31
- Posty: 36
- Skąd: Zambrów. podlaskie
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 , 16V 1994 r
Witam bogus 1221,kolego wiem z własnego doświadczenia że sama wymiana w\w elementów może być nieskuteczna jeżeli ów są słabej jakości taniego producenta,ja polecam produkty NGK albo SENTECH ,sam jeżdże i nic się nie dzieje złego a też miałem takie problemy,pozdrawiam 
kris3399
- Od: 2 paź 2010, 22:56
- Posty: 11
- Skąd: Wyszków
- Auto: mazda 323f 1.6 16v 92r.
ja wiele razy wymienialem kable i swiece co kilka tyg filtr powietrza liczne regulacje i i tak mi strzelal teraz mam kilka kompletów hehe wiesz co mi pomoglo wymiana calego dolotu ale u ciebie raczej niekonieczne jesli masz szczelny ale pomogła likwidacja orgilalnego filtra powietrza i zalozenie stożka ! wychodzi na to ze samochód dosatwal za malo powietrza ja osobiscie stawiam na to ,tak mi jeden jedyny gazownik powiedzial i posluchalem i jestem bardzo zadowolony niemialem ani jednego wytrzalu i od 2 lat niewymienialem kabli i swiec i nic sie niedzieje stożek myję raz na czas , pozatym mialem taka dziure w mocy przy samym ruszaniu teraz moge ruszyc puszczajac sprzegło polecm wymiane malo tego silnik ladniej mruczy 
mam na zbyciu rolki do rozrzadu Xedos nr.katalogowe dodam pasi do innych pewnie oraz teleskopy bagaznika do MX3
- Od: 26 paź 2008, 21:58
- Posty: 151
- Skąd: krk
- Auto: Xedos6`96 1.6 16V,byla tez Mx3
Lesiu napisał(a):ciśnieniowy regulator obrotów, taki mały walec z dwoma wyjściami pod kolektorem ssącym, miałem to samo w starej maździe:)
dzięki za radę juz myślałem że tylko złom ratuje



-
marcin12335
marcin12335 napisał(a):Lesiu napisał(a):ciśnieniowy regulator obrotów, taki mały walec z dwoma wyjściami pod kolektorem ssącym, miałem to samo w starej maździe:)
dzięki za radę juz myślałem że tylko złom ratujetrzech speców i wiele burzliwych teori
a tu na forum krótko i na temat
obeszło się bez speców
zrobiłem sam.
jeszcze raz dzięki.
Witaj marcin12335
mógłbyś przesłać mi fotkę tej części (ciśnieniowego regulatora) na maila -->eryk1981@gmail.com
pzdr
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość